Stelling van de Dag

DeletedUser75911

Guest
Neen, niet iedereen heeft altijd tijd, de een meer dan de ander ivm werken of studeren. :S Een limiet van 2-3 spelers op een acc zou ideaal zijn denk ik dan.
 

DeletedUser77817

Guest
Wanneer die stelling werkelijkheid wordt, zullen er niet veel accounts zijn in de desbetreffende wereld die er heel erg bovenuit schieten: als je alleen speelt heb je als enkeling natuurlijk niet 24u zicht op 't account, wanneer je met 4/5 man speelt wel... Er zal een grote middenmoot aan spelers zijn. Veel gelijkwaardige accounts. Dit is wel goed voor de strijd op een wereld.. Er zijn weinig accounts die dus érg spelbepalend zijn. Ik denk daarom dat er meerdere topstammen zijn, meer strijd.. Dit zal een wereld wel ten goede doen verwacht ik.

Of vanaf de andere kant bekeken:
Wanneer je met max. 1speler op een account mag, zijn er veel accounts die niet actief genoeg zijn.. Deze zullen dus óf spel geadeld worden óf ze zullen BB worden. Wanneer je snel geadeld wordt door een actieve speler, zal deze actieve speler snel groeien (wanneer die naast veel niet érg actieve spelers ligt). Dit maakt een wereld dan ook al gauw saai.. Wanneer spelers niet actief zijn en BB worden is een wereld ook niet echt leuk aangezien strijd niet aanwezig is..
 

DeletedUser74396

Guest
Spelerslimiet van 1-2 zou er inderdaad voor zorgen dat er meer teams zullen komen ipv allemaal op 1 accountje.
De activiteit zal iets lager liggen waardoor de belangrijkste factor efficiëntie zal zijn. Wat enkel voordelig is voor een wereld.
Daarentegen zal men wel sneller ragequitten uit 'tijdgebrek'. Maar dat gebeurd nu net zogoed veel teveel, ookal spelen ze er met 5 op.
 

DeletedUser37136

Guest
Een wereld waar je geen barbarendorpen kunt edelen. Dan ga je pas eens een drukbezochte wereld vol met speelplezier en oude toppers zien.
 
Reactiescore
94
Keep on dreaming..
Denk dat TW die er niet snel uit zal knallen na w50 :p

Nee, ben ik met je eens. Wel spijtig dat TW zo tegen Hamachi-based werelden is, dat zou mensen veel meer vrijheid geven in het spelen van de soort werelden die ze zelf bevalt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vraag het me ook wel eens af hoe een TW wereld zou zijn waar je inderdaad geen barbs kan edelen of solo moet spelen.

Speedinstellingen op een normale wereld - mij lijkt het tof.
 

DeletedUser61134

Guest
Haha als ik solo moet spelen gebeurd er niks :D
Geen barbs edelen? :eek:
Straks beginnen die PP-abusers tegen spelers xD
 
Bovenaan