Golden Awards

Deleted User - 487871837

Guest
Robert heeft de naam verzonnen ;)
Ik heb alleen z'n account overgenomen.
 

DeletedUser27049

Guest
Hoe kan je dat werkelijk een discussie noemen? Zet twee kleine kindjes in een kamer en de kans dat er wat zinnigers uitkomt dan deze discussie is zeer groot.

Letterlijk beginnen discussiëren over 1 zin en de betekenis ervan en hoe iemand daar de focus op legt, en hoe fout hij daar wel niet in is omdat hij daar de focus op legt. Doe eens chill en ga je spel spelen.

En Jonathan mondje dicht :*

Wauw Diego, ik had echt wel meer van jou verwacht om eerlijk te zijn.

Ik gaf mijn kijk op het hele interngebeuren en Jannes was het met een bepaald deel niet akkoord, dat was niet de oorspronkelijke bedoeling van de discussie, ik wou nog even mijn mening geven.

Ik betwijfel trouwens dat een kind een zinnigere discussie kan voeren als een volwassen man als jij al niet kan volgen.
 

DeletedUser27049

Guest
Het grootste ego: Dat is toch wel The Angels of Death, die me na een eerste massa ronde van mij en wat anderen een PM stuurde waarin hij ons uitlachte en de dag er na al z'n dorpen, op 2 2k dorpjes na, kwijt was.

Hee die eerste avond heb ik nog vv gedraaid de hele nacht, ik had toen nog aardig wat gesniped :tongue:

Geen idee of het genoeg was tho, moest met off snipen en van die dingen

Het was trouwens wel een zware aanval, dat account viel onmogelijk te redden :smile:
 

DeletedUser10982

Guest
Hee die eerste avond heb ik nog vv gedraaid de hele nacht, ik had toen nog aardig wat gesniped :tongue:

Geen idee of het genoeg was tho, moest met off snipen en van die dingen

Het was trouwens wel een zware aanval, dat account viel onmogelijk te redden :smile:
hahaha, grote mond en konden zelf niet eens het defwerk doen
 

DeletedUser76569

Guest
Beste speler: King Bob De Bouwer. Hier kan ik heel kort over zijn: Ze doen het beter dan ik verwacht had.
Beste stam: Allemaal nog weinig laten zien!
De beste stam speler: Devil in Disguise doet enorm veel voor ons intern.
Het grootste ego: ziten hier een aantal van op een wereld.
Beste leider: Obadiah. Alle andere stammen vind ik vreselijk met name hun recruits. Recruit to win wereld?
Slechtste leider: Alle leiders die een recruit to win stamleiden....
Meest overschatte stam: SiR
Meest onderschatte stam: Me eigen stam Septen.
Meest overschatte speler: RTUUS
Meest onderschatte speler: Inf3kt3d
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Obadiah, Lion Club Of Cintra, *Suicide Consultant
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: SH, WOWS,
Mooiste spelers naam: Sophia Palaiologina
Mooiste stam naam: Septen
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: hoeveel heb jij gefarmt?
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: iedereen die teveel tijd door brengt op het AF
Dikste wannabe op het forum: iedereen die teveel tijd door brengt op het AF
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Devil in Disguise
Mooiste profiel foto van stammen: Edict.
Mooiste actie van de wereld: geen wereld voor in mijn ogen meer verpest.
Meest belovende speler voor de toekomst: The Pianist. hoor goede verhalen over deze spelers.
Meest belovende stam voor de toekomst: kies ik toch voor Septen.
Grootste blunder: Septen zo groot laten worden?
Voor wie heb je nu echt respect: Obadiah & Lion Club of Cintra
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn stamgenoten:)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hee die eerste avond heb ik nog vv gedraaid de hele nacht, ik had toen nog aardig wat gesniped :tongue:

Geen idee of het genoeg was tho, moest met off snipen en van die dingen

Het was trouwens wel een zware aanval, dat account viel onmogelijk te redden :smile:

Ah, dus jij was degene die m'n trein verziekte :(
Het heeft helaas niet geholpen, account is nu op een rimdorp van 300 punten na weg :p
 
Reactiescore
3.584
Serieus? Ik zag dat er kritiek kwam op interns en de reactie van i get high i en ik deel mijn mening rond interns en de algemene kijk erop?

Ik lees hier toch dat je het hebt over deze wereld. (Dit stond in je eerste post toen je erover begon)

Je legt de focus veel te hard op dat zinnetje. Ik had, als je even deftig leest, het over het AF in zijn geheel, niet dit forum specifiek. Er staat:

Zeker op het AF heb je van die zelfverklaarde toppers die graag tegen alles wat leest verklaren hoe noob interns zijn etc.

Dat wil toch niet zeggen dat dat hier gebeurt? Waarom zou je nu in godsnaam op zoiets de focus leggen, ik zet er nog etc. achter zodat je weet dat ik het breder bedoel dan gewoon dat ene stomme voorbeeld. Er staat ook zelfverklaarde toppers, dat wil toch niet zeggen dat het hele AF vol zit met zelfverklaarde toppers? Of alleen dit wereldfora? Dat was gewoon ook deel van dat ene voorbeeld.

Je focus stond in het begin toen jij de discussie startte dus o.a ook op de kritiek die gegeven was op de interns van IGHI. Als je niet wil dat ik daar dieper op inga moet je het de volgende keer weg laten?

De discussie rond internen leek me wel interessant om op niveau te voeren, dus zonder hersenloze sneren en het gewoon in de grond boren van een speler, vandaar ook dat ik er nog eens over begon. Jammer genoeg is de hele point er nu wel van af. Naar mijn mening antwoord jij een beetje te graag en zou het geen kwaad kunnen soms eens te zwijgen. Je mist namelijk al 3 berichten lang mijn punt.

Ik vatte je punt al in je eerste post daarom dat ik er niet op inging. Ik zag een zin waarmee ik het niet eens was en ging daar dieper op in. Dat jij vervolgens 3 boeken post om je punt dat iedereen al 5 jaar kent nog eens te herhalen om dan te kunnen zeggen dat we het nog niet snappen is totaal overbodig.

Ik zal de laatste zijn om tegen kritiek in te gaan, maar de kritiek die jij geeft dat een speler niet de vernoeming verdient omdat een deel intern is terwijl die op de verschillende ranglijsten die er toe doen erg hoog staat lijkt me gewoon kritiek geven om kritiek te geven. Misschien een of andere persoonlijke vete? Weet ik veel.

IGHI blinkt niet uit in de opgenoemde punten, in tegenstelling dat zijn account zijn er nog spelers die hetzelfde presteren zonder 50% interns. Dus ja ik vind de nominatie wederom niet terecht aangezien zijn account buiten activiteit nog niets gepresteerd heeft. Jij noemt het kritiek geven om kritiek te geven, ik noem het mijn mening geven zodat ik andere spelers wat wijzer maak zodat er goed word nagedacht over wat en wie je in uw GA lijstje plaatst. Dat vet gedrukte alleen al. Ja ik heb een enorme persoonlijke vete met hem,... dat zal het zijn ja,... Nog meer nuttige bijdrages van een speler die zelf zegt 'weet ik veel'. Je weet inderdaad niet veel leuk dat je dit even zelf mededeelt.

Volgens jou redenering kan je enkel iemand als beste speler neerzetten als je die speler reeds kent van vorige werelden of een perfecte inkijk hebt op zijn account en je kan besluiten dat een bepaalde actie hem de titel van beste speler heeft opgeleverd. Echter heeft niemand die info en leek me de benoeming gewoon, ook zonder die info die achteraf bekend werd, terecht. Overigens floppen er elke wereld topspelers dus de vernoeming baseren op vorige accounts is ook complete bullshit. Geen enkele wereld is gelijk aan de vorige.

Volgens mij heb jij nog altijd geen flauw idee wat mijn redenering is als ik deze quote lees. Daarbuiten ben ik het nog eens totaal niet eens met het gene wat je daarna nog verder zeg. Moet ik het verder toelichtte of is deze materie al voldoende voor vandaag? Als je mij 1 plezier wilt doen, moest je nog gaan reageren hierop bespaar ons allen je punt dat je probeerde te maken.
 

DeletedUser45660

Guest
Beste speler: ShitHappens..
Beste stam: Rev.
De beste stam speler: /
Het grootste ego: The Man with no name / The Angels of Death
Beste leider: i get high i
Slechtste leider: Leiding van Sir lijkt er een potje van te maken in de core.
Meest overschatte stam: Sir
Meest onderschatte stam: At All.
Meest overschatte speler: Gregorian
Meest onderschatte speler: Nensul
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nensul, Worst woesie, Chosen One, i get high i, SHitHappens.. en N.H.N.H.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Zie stablijst
Mooiste spelers naam: The Pianist.
Mooiste stam naam: No Problem, At All
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Jokerface, veel te veel commentaar op alles.
Dikste wannabe op het forum: Jokerface
Dikste wannabe in het spel: Nensul
Mooiste profiel foto van spelers: Lion Cub of Cintra
Mooiste profiel foto van stammen: 1990
Mooiste actie van de wereld: Ondergang van Man with no Name
Meest belovende speler voor de toekomst: Worst woesie, die blijft maar gratis dorpen krijgen.
Meest belovende stam voor de toekomst: At All.
Grootste blunder: "Massa" van het toenmalige DV op R.I.P.
Voor wie heb je nu echt respect: Chosen One, Nensul, IGet high I en Shit Happens vanwegen hun redelijkheid en oprechtheid.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Worst Woesie, Wockenchocken (rip) en Nesul
 
Reactiescore
3.584
Beste speler: King Bob De Bouwer. Hier kan ik heel kort over zijn: Ze doen het beter dan ik verwacht had.
Beste stam: Allemaal nog weinig laten zien!
De beste stam speler: Devil in Disguise doet enorm veel voor ons intern.
Het grootste ego: ziten hier een aantal van op een wereld.
Beste leider: Obadiah. Alle andere stammen vind ik vreselijk met name hun recruits. Recruit to win wereld?
Slechtste leider: Alle leiders die een recruit to win stamleiden....
Meest overschatte stam: SiR
Meest onderschatte stam: Me eigen stam Septen.
Meest overschatte speler: RTUUS
Meest onderschatte speler: Inf3kt3d
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Obadiah, Lion Club Of Cintra, *Suicide Consultant
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: SH, WOWS,
Mooiste spelers naam: Sophia Palaiologina
Mooiste stam naam: Septen
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: hoeveel heb jij gefarmt?
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: iedereen die teveel tijd door brengt op het AF
Dikste wannabe op het forum: iedereen die teveel tijd door brengt op het AF
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Devil in Disguise
Mooiste profiel foto van stammen: Edict.
Mooiste actie van de wereld: geen wereld voor in mijn ogen meer verpest.
Meest belovende speler voor de toekomst: The Pianist. hoor goede verhalen over deze spelers.
Meest belovende stam voor de toekomst: kies ik toch voor Septen.
Grootste blunder: Septen zo groot laten worden?
Voor wie heb je nu echt respect: Obadiah & Lion Club of Cintra
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn stamgenoten:)

Welke speler ben jij in Septen dan? :)

Minst favoriete forum poster: Jokerface, veel te veel commentaar op alles.
Dikste wannabe op het forum: Jokerface

Ik veel te veel commentaar op alles :p Je lijstje als eens bekeken? De voorgaande lijstjes vandaag al eens bekeken? Ik zou 5 topic's met 10k tekens per post kunnen schrijven vol commentaren. Vraag me serieus af hoe het komt dat mijn lijstje zoveel maanden terug toen de wereld nog maar 1 maand bezig was 50x zo goed is als jou lijstje hier. Moest ik geen commentaar geven zou er nog meer rotzooi te lezen zijn dus beter waardeer je mijn werk (dat zo te zien totaal niets uithaalt) een beetje zodat wat we lezen wel ergens op gebaseerd is. Al slaat Xilios er wel in om zo iets slechts te zeggen dat ik hem een verbod op het AF zou geven moest ik zijn leider zijn. ('Obadiah' is de beste stamspeler omdat hij altijd al in een stam heeft gezeten) damn dat is zo diep! Das knap ze, zo kan ik er nog 3000 opnoemen ^^
 

Deleted User - 487828103

Guest
Meest onderschatte stam: At All.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Nensul, Worst woesie, Chosen One, i get high i, SHitHappens.. en N.H.N.H.

Mooiste stam naam: No Problem, At All

Meest belovende stam voor de toekomst: At All.

Voor wie heb je nu echt respect:
Chosen One, Nensul, IGet high I en Shit Happens vanwegen hun redelijkheid en oprechtheid.
l

Thanks :)

En we doen nog steeds ons best om aan de verwachtingen te voldoen :p
 

DeletedUser27049

Guest
Ik lees hier toch dat je het hebt over deze wereld. (Dit stond in je eerste post toen je erover begon)

Je gaat hier al compleet de mist in, jij zei dat je kritiek uitte op zijn account, dus ja dat kwam ik hier tegen, at ik hier niet tegen kwam was spelers die die interns noob verklaarden zoals waar we het eerst over hadden.

Als we appels en peren gaan vergelijken kan iedereen een discussie winnen... Wat een gezever ook om dat tegen me te gaan proberen gebruiken, het kleinste kind ziet het verschil.

Je focus stond in het begin toen jij de discussie startte dus o.a ook op de kritiek die gegeven was op de interns van IGHI. Als je niet wil dat ik daar dieper op inga moet je het de volgende keer weg laten?

Voila, o.a. en dat staat voor onderandere, als in één van de redenen. Serieus? Je gaat er ook niet dieper op in, je legt gewoon de focus op dat ene punt omdat je ego wat gekrenkt is, omdat ik op mijn beurt kritiek geef over de kijk die word gehanteerd. Een kijk die jij toevallig ook had en die de rede vormt waarom je op mij begon te antwoorden

Tenminste, veel diepgang heb ik toch niet bespeurt, je haalt het wel meermaals aan, onnodig dan nog want dat was niet de boodschap van mijn bericht.

Ik vatte je punt al in je eerste post daarom dat ik er niet op inging. Ik zag een zin waarmee ik het niet eens was en ging daar dieper op in. Dat jij vervolgens 3 boeken post om je punt dat iedereen al 5 jaar kent nog eens te herhalen om dan te kunnen zeggen dat we het nog niet snappen is totaal overbodig.

Ik typ altijd uitgebreid, een speler wie het allemaal niet boeit zal het niet lezen, een speler die het wel uitmaakt krijgt meteen een uitgebreide kijk mee. Als iedereen tijd zou stoppen in het zichzelf duidelijk verklaren zou de wereld een mooiere plek zijn. Niemand verplicht je te lezen.

Mijn punt dat iedereen al 5 jaar kent? Mijn excuses, ik was er niet van op de hoogte dat jij sprak voor de community en dat wanneer jij een bepaalde kijk op iets hebt, iedereen die kijk meteen met je deelt. Stom van me.
Ik reageerde trouwens in de eerste plaats met als hoofdreden dat ik het gevoel heb dat veel spelers binnen de community dit beeld niet delen. Dat dat gevoel volgens jou niet klopt zal mij niet boeien, ik zag iets interessants en deelde mijn eigen mening.

Jij spammed hier constant alles vol, dan mag er van mij toch ook wel eens een postje komen denk ik?


IGHI blinkt niet uit in de opgenoemde punten, in tegenstelling dat zijn account zijn er nog spelers die hetzelfde presteren zonder 50% interns. Dus ja ik vind de nominatie wederom niet terecht aangezien zijn account buiten activiteit nog niets gepresteerd heeft. Jij noemt het kritiek geven om kritiek te geven, ik noem het mijn mening geven zodat ik andere spelers wat wijzer maak zodat er goed word nagedacht over wat en wie je in uw GA lijstje plaatst. Dat vet gedrukte alleen al. Ja ik heb een enorme persoonlijke vete met hem,... dat zal het zijn ja,... Nog meer nuttige bijdrages van een speler die zelf zegt 'weet ik veel'. Je weet inderdaad niet veel leuk dat je dit even zelf mededeelt.

Ik denk dat ik het vetgedrukte begrijp...? Het kan best zijn dat er spelers zijn die bijna hetzelfde presteren maar je weet niet hoe die dat bereikt hebben. We kunnen niet ontkennen dat IDHI hoog staat in de rangen en dat dit een reden heeft die waarschijnlijk wel bij het tactische aanleunt, in combinatie met het spel.

Dat hij op basis van zo'n dingen dan tot beste speler word benoemd lijkt mij gewoon terecht. Het is moeilijk een topspeler te vinden, veel top 25 spelers boosten en als je alle rangen moet gaan doorzoeken naar een andere speler... Nee die nominering was gewoon terecht en dat het jou niet bevalt betekent niet dat er niet is nagedacht over de nominering.

Wat voor een ego heb jij eigenlijk?

Verder is je commentaar op dat ik 'weet ik veel' zeg, zeker in de context waarin ik het gebruik, ronduit belachelijk.

Volgens mij heb jij nog altijd geen flauw idee wat mijn redenering is als ik deze quote lees. Daarbuiten ben ik het nog eens totaal niet eens met het gene wat je daarna nog verder zeg. Moet ik het verder toelichtte of is deze materie al voldoende voor vandaag? Als je mij 1 plezier wilt doen, moest je nog gaan reageren hierop bespaar ons allen je punt dat je probeerde te maken.

Dit is het enige waar ik van jou wel degelijk wat verder over wil lezen en wat een interessante discussie tot gevolg kan hebben. De rest is pure tijdverspilling en ik denk dat we beide elkaars punt zo stilaan wel begrijpen. Ik ga dus proberen op die andere punten niet meer in te gaan.

Waarop baseer jij je nominatie beste speler dan? Ik vind het namelijk persoonlijk een van de moeilijkste nominaties.
 

DeletedUser74846

Guest
Beste speler: Nog lastig te zegen. Niemand heeft echt iets sirieus gepresteerd en om iemand als goed te beschouwen omdat hij/zij veel farmt vind ik onzin.
Beste stam: Ik heb hierin 3 stammen die voor de toekomst voor lange tijd kunnen meedoen. Edict, Septen en At all. Zijn voor mij alle 3 stammen met een goede ligging en een duidelijk beeld wat ze willen.
De beste stam speler: -
Het grootste ego: The Angels of Death
Beste leider: ThijsBetuweHero, Manier van leiding geven en ideen spreken mij zeer zeker aan.
Slechtste leider: Leiding van Sir , totaal geen toekomst visie naar mijn idee. Er wordt maar wat rond geedeld en dat zal ophouden binnen niet al te lange tijd. Ik denk dan ook dat dit binnen niet al te lange tijd klaar is voor Sir.
Meest overschatte stam: Sir
Meest onderschatte stam: At All., een stam met goede ligging, goede leden en ook goede farm stats
Meest overschatte speler: RTuus, PP knallen net als wereld 45 en uiteindelijk lekker weggeedeld worden. Ideale dorpen uitbouwer
Meest onderschatte speler: Nensul en ThijsBetuweHero
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nensul Chosen One, Puntzak, Sick of it en nog veel meer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Dat zijn er nog veel meer maar voornamelijk The angels of death spelers.
Mooiste spelers naam: The Pianist.
Mooiste stam naam: Edict.
Minst favoriete forum poster: I get high I
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel: Nensul
Mooiste profiel foto van spelers: Lion Cub of Cintra
Mooiste profiel foto van stammen: Edict.
Mooiste actie van de wereld: De dag dat Nensul iedereen internt en de eerste speler wordt die een wereld alleen wint.
Meest belovende speler voor de toekomst: The pianist
Meest belovende stam voor de toekomst: At All.
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect: Alle leiders van de top stammen. Ontzettend veel tijd dat er in gestoken wordt!
 
Bovenaan