Voetbal

DeletedUser73803

Guest
Lesje effectiviteit gekregen van Ajax.
Bilal had gewoon gelijk die 1-0 moeten maken, laat gewoon een 100% kans liggen.
Afijn, kan met de uitslag leven.
 

DeletedUser60969

Guest
Kritiek geven op tijd rekken is allang geen discussie meer, Helaas al te erg geaccepteerd! Kunnen we niet discussie voeren over het onsportief gedrag van de Feyenoord supporters?

Wat noem je onsportief gedrag dan?:p
 

DeletedUser72975

Guest
Ik hoorde iemand keihard "Klaassen, kankerjood!" schreeuwen in het stadion terwijl ik tv keek, misschien dat dat onder onsportief gedrag valt? Ik noem maar iets hoor.
 

DeletedUser73803

Guest
Die debielen heb je overal wel langs de kant staan. Daarmee wil ik het uiteraard niet goed praten, maar dan vind ik het een beetje onnodig om het specifiek over Feyenoord supporters te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoorde iemand keihard "Klaassen, kankerjood!" schreeuwen in het stadion terwijl ik tv keek, misschien dat dat onder onsportief gedrag valt? Ik noem maar iets hoor.

Iedere club heeft die idioten in het stadion zitten. Als je dat als onsportief gedrag wilt benoemen, dan bestaat er geen sportieve club op aarde.
Wat mij betreft vallen gezamenlijke spreekkoren, racistische/discriminerende acties en doorspelen/misbruiken als de tegenstander een blessure heeft tegenwoordig tot onsportief gedrag.
 

DeletedUser

Guest
Burnley die tijd gaat rekken en een punt probeert te behalen terwijl Manchester United maar met 10 man speelde was bizar.
Zure wedstrijd voor Manchester United, hadden hier gewoon 5-0, 6-0, misschien zelfs 7-0 moeten/kunnen winnen.
 
Reactiescore
328
Burnley die tijd gaat rekken en een punt probeert te behalen terwijl Manchester United maar met 10 man speelde was bizar.
Zure wedstrijd voor Manchester United, hadden hier gewoon 5-0, 6-0, misschien zelfs 7-0 moeten/kunnen winnen.
Ja, maarja, gebrek aan een goede spits he
 
Reactiescore
770
14639752_10154847164764271_5467610665401647321_n.png


Dit moet toch wel de meest triestigste match zijn van België dit seizoen...

Anderlecht implodeert
 
Reactiescore
976
Ik dus wel. Beveren had ondanks een rode kaart na 30 seconden meer en betere kansen dan Anderlecht. Heel triestig.
 

DeletedUser77710

Guest
14639752_10154847164764271_5467610665401647321_n.png


Dit moet toch wel de meest triestigste match zijn van België dit seizoen...

Anderlecht implodeert

Ik denk dat we kunnen zeggen dat dit een klote seizoen is voor België?

Club Brugge: Zij waren kampioen geworden en waren mooi aan het bloeien. Nu is dit over en gaan ze waarschijk een goede trainer mislopen.

Anderlecht: wordt ook geownd, ik heb al altijd deze ploeg slecht gevonden door de arrogantie die er heerst. Nu begint dit te minderen door de nieuwe trainer, als er een interview is, praat hij niet onzin, maar zegt hij ook goede praat zoals dat je Anderlecht geen grote ploeg kan noemen. Ik geef hem gelijk, wat meerdere mensem moeten doen.

AA Gent heeft ook geen voltreffer, alweer verloren. En de haas zit terug smoesjes te verzinnen...
 

DeletedUser48166

Guest
Ik ook! Hopelijk roepen ze Kompany niet meteen op, laat die het nog maar even rustig aandoen.

Lombaerts, Vertonghen, Meunier & Ciman zijn de enige anderen die 100% zijn, dus Kompany lijkt me een must. Alderweireld & Vermaelen out, Denayer & Kabasele komen niet uit de tribune bij hun ploeg. Ik zie Martinez zelfs Van Damme nog wel oproepen, die is echt sterk bezig, ookal is het maar de MLS.

Verder een Courtois die al 6 wedstrijden op rij de 0 houdt, Hazard momenteel beste man en spelmaker bij Chelsea, De Bruyne met een MOTM prestatie tegen Barca, Vertonghen beste verdediger (ook statistisch) van de BPL, Carrasco in bloedvorm met 6 goals/3 assist's/4x MOTM in 5 wedstrijden & Lukaku die 2de staat in de topschuttersstand in de BPL. Ben ook benieuwd voor volgende week :D
 
Bovenaan