Recente inhoud door l0rsl4

  1. Praathoek

    Mark :O Thijs :O Is daar iemand? :O
  2. Praathoek

    Ik Clear vast bb's, kijk maar naar de ongelooflijke oda stijging van mij de afgelope weken, Weer iets praten waar je helemaal niks van weet. Echt dom dus..
  3. Praathoek

    Ben je nou dom of doe je maar zo? Allereerst is er al door mensen excuses aangeboden tegen thijs voor het beschuldigen en aangegeven dat dat niet zo de bedoeling was.. Daarnaast zit je zelf ook in elke post van je te janken dat er ook een mod op adimantus zit terwijl dat niet waar is. Dan...
  4. Praathoek

    Jezus man, je begint te zeiken dat PNT loopt te janken over een bann en nu zeg je dat het wel gewoon inderdaad klote is. Wtf probeer je nou te bereiken met je achterlijke posts de hele tijd Ga is lekker buitenspelen ofzo
  5. Top/Flop stammen

    Ik zie hayden paar keer lekker janken over dat 10 edeltreinen en edelclears weinig is. Misschien doet hayden normaal gewoon altijd edeltreinen op stacks gooien, gewoon voor de lol. Want minstens 25 edeltreinen moet je natuurlijk wel per dag sturen, ookal kun je ze nergens heen sturen :) Ik...
  6. Top/Flop stammen

    Sjonge jonge zeg, dat heel PNT 2 accounts 9 rijen dik kan stacken is puur de fout van de aanvallers hoor... Dan lijkt het me toch duidelijk genoeg dat er veel te weinig spreiding is in de aanvallen.. Kun je wel mooi lopen praten over slaag in de andere windrichtingen, maar zolang je daar niet...
  7. Top/Flop stammen

    De volle laag van stront over je hoofd vind natuurlijk niemand leuk he en aangezien je nogal wat poep praat is dat wel wat er nu gebeurt... En ze falen ook nog, daar wil ik wel stats van zien xD
  8. Top/Flop stammen

    Nee had het niet over jou haha vooral over hayden en nog wat andere, zag je alleen commenten dus wou ff hoi zeggen :D
  9. Top/Flop stammen

    Nu praat je inderdaad weer poep hayden xD Je zegt alweer dingen terwijl je er helemaal niks vanaf weet :D
  10. Top/Flop stammen

    Lees wel wat mooie tegenstrijdige dingen in de laatste 3 pagina's xD Aan de ene kant wordt er gejankt dat aangezien adi het enige account is dat onder vuur ligt, er niet zoveel zou moeten worden gestackt. Maar is het niet gewoon jullie fout dat jullie maar 1 speler aanvallen xD Als je cheap...
  11. Top/Flop stammen

    kenneth, ik ga niet teveel woorden aan je vuil maken want dat verdien je niet, dus ik hou het hier bij. Hou gewoon lekker je mond en ga niet hypocriet lopen doen :D
  12. Top/Flop stammen

    Stacknoob is niet goed volgens jou, recappen is niet goed volgens jou, 80% off is dan ook weer niet goed volgens jou, heb je niet beetje de illusie dat jij de enige bent die weet hoe het spel werkt en de rest alleen maar noobs zijn die voor spek en bonen meespelen?
  13. Top/Flop stammen

    Kom jij maar lekker tegen ons aanliggen rise against, als dat zorgt dat je kapt met dit gejank moet je maar lekker je best doen. One heeft ook nog wat hulp nodig geloof ik dus dat zou een win win situatie zijn.
  14. Grappige aanvallen/Goede verdediging

    Als het niet nodig is, hoeft er ook geen propaganda gevoerd te worden :D
  15. Top- en flopspelers

    260k
Bovenaan