Top/Flop stammen

DeletedUser75236

Guest
Nee ik zeg dat je je mond moet houden omdat je niks hebt bewezen hier. iig niet sinds ik hier speel. Enige wat ik gezien heb is een grote mond en iemand die daarna niks klaar speelt.
Er is ooit een keer een leuk "wedje" geopperd. Of jij of beyond zou als eerste weg gespeeld worden. Nou nu zien we wat er gebeurd is, en dion haalt dat voor de grap ff aan, en meteen kom jij weer je grote mond opzetten. Gaat nergens over.
Mij zal je niet horen roepen dat ik iemand ff wegbeuk, of dat ik zeker niet snel geownd zal worden. Ik weet namelijk van mezelf dat ik niet tot de pro's behoor, en ik onderschat me vijanden niet graag. Zeker niet als zij wel laten zien dat ze weten hoe het moet. Zou je sieren als je dat ook zou inzien ;)

Volgens mij heb ik al dikwijls genoeg aan gehaald dat jullie met succes mij weg geveegd hebben dus geen idee hoe ik dingen niet zou inzien.
Eender wat er gebeurde heb ik ook altijd gelijk gezegd dat het goed gedaan was.
Destijds beukte PNT goed op ONE en afgelopen week deed Glory dat op TAoD.

Lees anders even alles nog eens door van de afgelopen 2 weken voordat je met dingen komt gooien die nergens op slaan.
 

DeletedUser62436

Guest
Als een Glory lid zich rechstreeks tot mij richt omdat ik weg gespeeld ben zal dat Glory lid van mij commentaar krijgen op hoe slecht hij edelt en hoe slecht hij van deze massa geprofiteerd heeft.

Je gaat me nu niet vertellen dat heel glory blij is met het feit dat een front speler 0 dorpen pakt.
Als je er niet tegen kan moet je beginnen bij de bron meneer Gerard.
En de bron was dit maal een Glory lid.

We zijn er mss niet blij mee. We zijn wel hartstikke blij met het feit dat dion zich staande houd. mss wat dorpen kwijt, maar het acc is er nog en dion blijft door gaan. Zowel aanvallend als verdedigend doet hij actief mee. Dat je dan niks pakt omdat er goed gedeffed word is jammer, maar geen ramp, complimentje waard voor pnt, en voor ons de hint om te kijken of het op een andere manier wel lukt.
 

DeletedUser75236

Guest
We zijn er mss niet blij mee. We zijn wel hartstikke blij met het feit dat dion zich staande houd. mss wat dorpen kwijt, maar het acc is er nog en dion blijft door gaan. Zowel aanvallend als verdedigend doet hij actief mee. Dat je dan niks pakt omdat er goed gedeffed word is jammer, maar geen ramp, complimentje waard voor pnt, en voor ons de hint om te kijken of het op een andere manier wel lukt.


Klopt zeker.
Alleen vind ik het wel raar dat zo 1 helft van Glory blijft roepen dat de massa Ozo goed was en de andere helft inziet dat het misschien beter kon.

Alleen win je er niets mee zo een post terug boven water te halen.
Als je er trots op bent dat je account er nog staat door dat je hele stam je def stuurd en je 24/7 vv'ed is dat mooi.
Alleen moet je dan een speler die zo goed als Solo hier niet op gaan aanspreken dat hij wel degelijk weg gespeeld is.
Had je mij vol stamdef gepropt en mij die enige dag een VVer gegeven stond TAoD er vandaag nog steeds.

En dan krijg je reactie's van mij en die waren tot Dion zelf gericht en jij betrekt er je hele hebben en houden mee.
Waar ik niet eens iets van moet weten.

Maar je verwacht wel dat ik mooi men mond houd tegen iemand die zijn acc 24/7 onder vv staat en die in 10k aanvallen 12 dagen harde oorlog 12x vvdd 4 dorpjes pakt. Dat verwacht je dan wel?
 

DeletedUser62436

Guest
Als een Glory lid zich rechstreeks tot mij richt omdat ik weg gespeeld ben zal dat Glory lid van mij commentaar krijgen op hoe slecht hij edelt en hoe slecht hij van deze massa geprofiteerd heeft.

Je gaat me nu niet vertellen dat heel glory blij is met het feit dat een front speler 0 dorpen pakt.
Als je er niet tegen kan moet je beginnen bij de bron meneer Gerard.
En de bron was dit maal een Glory lid.

Klopt zeker.
Alleen vind ik het wel raar dat zo 1 helft van Glory blijft roepen dat de massa Ozo goed was en de andere helft inziet dat het misschien beter kon.

Alleen win je er niets mee zo een post terug boven water te halen.
Als je er trots op bent dat je account er nog staat door dat je hele stam je def stuurd en je 24/7 vv'ed is dat mooi.
Alleen moet je dan een speler die zo goed als Solo hier niet op gaan aanspreken dat hij wel degelijk weg gespeeld is.
Had je mij vol stamdef gepropt en mij die enige dag een VVer gegeven stond TAoD er vandaag nog steeds.

En dan krijg je reactie's van mij en die waren tot Dion zelf gericht en jij betrekt er je hele hebben en houden mee.
Waar ik niet eens iets van moet weten.

Maar je verwacht wel dat ik mooi men mond houd tegen iemand die zijn acc 24/7 onder vv staat en die in 10k aanvallen 12 dagen harde oorlog 12x vvdd 4 dorpjes pakt. Dat verwacht je dan wel?

En weeral ga ik je zeggen nou is je smoel te houden over zaken waar je niks van weet.
Het is pure bullshit dat hij 24/7 onder vv staat. Ja er word gvv'd op zijn acc, maar zelf is hij er vaak zat, en houd hij zich prima verantwoordelijk voor zijn account en loopt niet weg voor problemen.
Niemand in glory hoeft hem ergens op aan te spreken. wij weten allemaal wat er beter kan en wat goed gaat. We zijn niet blind en daar werken we ook aan.
En wat jij allemaal wel of niet gekund had ben ik niet geïnteresseerd in.

EDIT: Verder leuk dat je toegeeft dat wij het goed gedaan hebben, je blijft maar een grote smoel opzetten. Dion heeft al het recht om dat aan te halen, want houd het gewoon langer uit dan jij, wat de omstandig heden dan ook zijn. Nu gunt glory je de kans om te blijven op deze wereld en je blijft maar praten en praten, houd er toch is mee op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71240

Guest
Als je er trots op bent dat je account er nog staat door dat je hele stam je def stuurd en je 24/7 vv'ed is dat mooi.
Alleen moet je dan een speler die zo goed als Solo hier niet op gaan aanspreken dat hij wel degelijk weg gespeeld is.

Ben je nu achterlijk, of doe je alleen maar zo?

Ik heb 1 week veel onder vv gestaan, omdat ik toen tentamens had. Sindsdien (eind juni) heb ik niet één keer onder vv gestaan.
Ken je feiten meneertje.

Onze massa was geen succes, maar heeft ook niet gefaald. Er zijn wel degelijk dorpen gepakt en er is veel mobiele def onklaar gemaakt.
 

DeletedUser75236

Guest
En weeral ga ik je zeggen nou is je smoel te houden over zaken waar je niks van weet.
Het is pure bullshit dat hij 24/7 onder vv staat. Ja er word gvv'd op zijn acc, maar zelf is hij er vaak zat, en houd hij zich prima verantwoordelijk voor zijn account en loopt niet weg voor problemen.
Niemand in glory hoeft hem ergens op aan te spreken. wij weten allemaal wat er beter kan en wat goed gaat. We zijn niet blind en daar werken we ook aan.
En wat jij allemaal wel of niet gekund had ben ik niet geïnteresseerd in.

EDIT: Verder leuk dat je toegeeft dat wij het goed gedaan hebben, je blijft maar een grote smoel opzetten. Dion heeft al het recht om dat aan te halen, want houd het gewoon langer uit dan jij, wat de omstandig heden dan ook zijn. Nu gunt glory je de kans om te blijven op deze wereld en je blijft maar praten en praten, houd er toch is mee op

Voor jou zal ik mijn "smoel" niet houden vrees ik.
 

DeletedUser

Guest
Ps;
Alle credits naar de val van TAoD gaan naar die Pony. Door zijn blitzen heeft die het account gebroken.
Dan nog een handvol spelers die daar aan mee gewerkt hebben dus dit heb jij niet als stam bereikt

Heel lief en sportief<3


@ de rest.

De massa op adi was zeker geen slechte massa en ja we hadden meer willen veroveren en ja er zijn hier en daar fouten gemaakt en ja er is goed verdedigd door PNT.

PNT weet dat ze goed verdedigd hebben.
Beyond weet dat hij hier en daar een foutje maakte en het vervolgens beter gaat doen ( leermomentjes) zolang er spelers zijn als beyond die hardstikke hard hun best doen zijn wij in glory uiterst tevreden.

Dat gezegd te hebben kom ik nog even terug op het feit dat niet alle massa's goed kunnen gaan. Zo heeft bijvoorbeeld de 2e massa van pnt op zervanic niks uitgehaald. Dit is toch ook het leuke aan het spel? Goed aanvallen goed verdedigen/ aangevallen worden en tegen verdedigd worden.

Ik vind het leuk zoals het gaat en ik vermaak me op w41 of wij nu aan de winnende hand zijn of niet (slechts een moment opname).
 

DeletedUser

Guest
Heel lief en sportief<3


@ de rest.

De massa op adi was zeker geen slechte massa en ja we hadden meer willen veroveren en ja er zijn hier en daar fouten gemaakt en ja er is goed verdedigd door PNT.

PNT weet dat ze goed verdedigd hebben.
Beyond weet dat hij hier en daar een foutje maakte en het vervolgens beter gaat doen ( leermomentjes) zolang er spelers zijn als beyond die hardstikke hard hun best doen zijn wij in glory uiterst tevreden.

Dat gezegd te hebben kom ik nog even terug op het feit dat niet alle massa's goed kunnen gaan. Zo heeft bijvoorbeeld de 2e massa van pnt op zervanic niks uitgehaald. Dit is toch ook het leuke aan het spel? Goed aanvallen goed verdedigen/ aangevallen worden en tegen verdedigd worden.

Ik vind het leuk zoals het gaat en ik vermaak me op w41 of wij nu aan de winnende hand zijn of niet (slechts een moment opname).

Ben het helemaal met je eens ,deze oorlog is precies hoe het moet zijn. Sommige massa's falen zoals ook ons 2e massa faalde idd.Als je kijk naar de ODD van Zervanic en Adi is niet normaal haha gruwelijk hoog van allebei.Ook wij in PNT zullen mischien een keer dorpen gaan verliezen al hoop ik het niet ,maar dat zal heus wel gaan gebeuren als het er maar 1 of 2 zijn haha ;)
Ook hebben Glory en PNT laten zien goede deffers te hebben.
Ik zeg Proost op leuke oorlog.

Deze oorlog is nog lang niet beslist dat weet ik wel .

Mvg MrGrizzly PNT 41
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Ik zie hayden paar keer lekker janken over dat 10 edeltreinen en edelclears weinig is.
Misschien doet hayden normaal gewoon altijd edeltreinen op stacks gooien, gewoon voor de lol.
Want minstens 25 edeltreinen moet je natuurlijk wel per dag sturen, ookal kun je ze nergens heen sturen :)
Ik bedoel, het kost ook niet zo heel veel gs om 25 verspilde edels even terug te rekruteren.
Dus dionny, je hoort het van de pro hayden, voortaan gewoon wat edeltreintjes op kata dorpen gooien, want dan heb je ze iig verstuurd en dat is erg belangrijk.
 

DeletedUser

Guest
Nou Markje, wat heb ik gemist tijdens mijn vakantie? Dan hoef ik niet alles door te spitten :p
 
Reactiescore
241
Enkel typische AF discussies niets interessants dus.:eek:
 
Bovenaan