Praathoek

DeletedUser

Guest
Ik vind het gek ja.

Een Moderator op het account hebben en nog zo een blunder begaan.
Ok een dubbele ban is ook wel geweldige fail van Inno zelf maar alsnog was er -30% geweest.
Dan had je alsnog hetzelfde gezeik gehoord door hun eigen falen.

en @Tommie, PNT zijnde heeft altijd voor Fair play gepleit. En elke keer ze een fout van spelers vonden dit gelijk gemeld aan het TW team.
Dus nogal logisch dat het TW team dan ook jullie rechtvaardig behandelt :D

John, sorry dat het als abnormaal wordt aanzien dat ik een botter die 90 aanvallen in dezelfde 60ms liever geband zie als een speler die 36 min te vroeg logt op zijn nieuw acc. Heel sneu hoor... Uit PNT is nooit een support over spelers vertrokken, enkel uit .E indertijd, en de rede weet jij donders goed ;)
 

DeletedUser75236

Guest
Jezus man, je begint te zeiken dat PNT loopt te janken over een bann en nu zeg je dat het wel gewoon inderdaad klote is.
Wtf probeer je nou te bereiken met je achterlijke posts de hele tijd
Ga is lekker buitenspelen ofzo

Een ban door zoiets is altijd klote maar daarom moet PNT nog niet richting Glory janken dat er moderators in glory zitten blablabla.
Er zit zelfs een mod op Adimantus dus ja zeik ik over dat jullie janken :D

En Jezus is al lang dood.
 

DeletedUser62862

Guest
Een ban door zoiets is altijd klote maar daarom moet PNT nog niet richting Glory janken dat er moderators in glory zitten blablabla.
Er zit zelfs een mod op Adimantus dus ja zeik ik over dat jullie janken :D

En Jezus is al lang dood.

Mag jij opnoemen :D
 

DeletedUser

Guest
Een ban door zoiets is altijd klote maar daarom moet PNT nog niet richting Glory janken dat er moderators in glory zitten blablabla.
Er zit zelfs een mod op Adimantus dus ja zeik ik over dat jullie janken :D

En Jezus is al lang dood.

Zoals mijn voorganger al zei, welke mod speelt er op Adimantus?
 

DeletedUser75236

Guest
Zoals mijn voorganger al zei, welke mod speelt er op Adimantus?

In PNT dan #boeiend.

Lekker hoe je alleen maar op iets verkeerd durft te reageren.

Reageer eens op het feit dat jullie janken door jullie eigen stommiteit en daar een mod van Glory bij betrekken?

Dat is gewoon te geweldig voor woorden :D

120uur blijft 120uur 36min te vroeg = fout :=D

*Cries a River*
 

DeletedUser71240

Guest
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het eens met John.

Echter is dit ouwe koeien uit de sloot halen. Vele hebben terecht de excuses al aangeboden aan Thijs...
Verder is het nu wel allemaal ter sprake gekomen en kunnen we ingame verder met oorlogje voeren :p
 

DeletedUser75236

Guest
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het eens met John.

Echter is dit ouwe koeien uit de sloot halen. Vele hebben terecht de excuses al aangeboden aan Thijs...
Verder is het nu wel allemaal ter sprake gekomen en kunnen we ingame verder met oorlogje voeren :p

Inderdaad, wie doet de eerst volgende aanval?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waar je mij hebt zien janken over het feit dat die straf heeft plaats gevonden. Verder heb ik ook geen kwaad woord naar Thijs gericht gezien ik voldoende op de hoogte ben van support en haar werkwijze. Ook nu is die bevestiging weer gegeven.

Dus mag je me nog steeds vertellen waar ik alleen maar over iets reageer wat jij fout hebt alswel waar ik zeur
 

DeletedUser75236

Guest
Ik weet niet waar je mij hebt zien janken over het feit dat die straf heeft plaats gevonden. Verder heb ik ook geen kwaad woord naar Thijs gericht gezien ik voldoende op de hoogte ben van support en haar werkwijze. Ook nu is die bevestiging weer gegeven.

Dus mag je me nog steeds vertellen waar ik alleen maar over iets reageer wat jij fout hebt alswel waar ik zeur

Voel jij je aangesproken dan?
Volgens mij richt ik mij al heel de tijd tot PNT.
Sorry ik was vergeten dat jij heel PNT bent :D

Voor de rest zeg ik 1 fout ding en daar begin je over te zeiken dus ja je jankt :D

Oh en je speelt op Adimantus?
Haha :D
 

DeletedUser

Guest
Voel jij je aangesproken dan?
Volgens mij richt ik mij al heel de tijd tot PNT.
Sorry ik was vergeten dat jij heel PNT bent :D

Voor de rest zeg ik 1 fout ding en daar begin je over te zeiken dus ja je jankt :D

Oh en je speelt op Adimantus?
Haha :D

Als jij een vraag stellen zeiken noemt dan doe jij niet anders. Jij richt je tot PNT, ik ben een lid van PNT en daarmee spreek je mij dus ook aan. Ik heb nergens gezegd dat ik geheel PNT ben dat maak jij er van. Jij zegt verder ook dat heel PNT zeurt terwijl dit ook niet zo is.

En ja sinds een paar dagen speel ik op Adimantus, maar die ban is niet aan mij te wijten geweest als je daarop probeert te doelen ;)
 

DeletedUser75236

Guest
Als jij een vraag stellen zeiken noemt dan doe jij niet anders. Jij richt je tot PNT, ik ben een lid van PNT en daarmee spreek je mij dus ook aan. Ik heb nergens gezegd dat ik geheel PNT ben dat maak jij er van. Jij zegt verder ook dat heel PNT zeurt terwijl dit ook niet zo is.

En ja sinds een paar dagen speel ik op Adimantus, maar die ban is niet aan mij te wijten geweest als je daarop probeert te doelen ;)

Oh ik zei niets hoor, ik dacht alleen juist waar dit alles om ging en zag dat je opeens op Adimantus speelt :D
 

DeletedUser62862

Guest
Oh ik zei niets hoor, ik dacht alleen juist waar dit alles om ging en zag dat je opeens op Adimantus speelt :D

Xhayden , jij gebruikt alleen maar zeiken en janken in jou posts die jij plaatst.
Dus je zal zelf wel steeds janken dat jij jou bezeikt voelt.

Zo komt het in iedere geval steeds over.
Een puber die zich wil laten zien :D
 
Reactiescore
241
Grappig om te zien hoe pnt en John het nu opeens niet goed kunnen vinden terwijl niet lang geleden ze nog goede vriendjes waren :D
 

DeletedUser

Guest
Grappig om te zien hoe pnt en John het nu opeens niet goed kunnen vinden terwijl niet lang geleden ze nog goede vriendjes waren :D

Ik ben nooit goede vriendjes met John geweest en zo zijn er meerdere, echter als er een mogelijk voordeel voor de stam uit kan voortkomen dan gaat dat simpelweg voor op het persoonlijk belang. Iets wat om gebeurd is maar waarvan direct gezien werd dat er maar bizar weinig voordeel uit te halen viel
 

DeletedUser75236

Guest
Ik ben nooit goede vriendjes met John geweest en zo zijn er meerdere, echter als er een mogelijk voordeel voor de stam uit kan voortkomen dan gaat dat simpelweg voor op het persoonlijk belang. Iets wat om gebeurd is maar waarvan direct gezien werd dat er maar bizar weinig voordeel uit te halen viel

Haha.
Jullie als PNT zijnde verwachten van 4 mensen met een groter front hetzelfde dan heel PNT met 5% front (Vs Glory).
Dan ga je nog als PNT zijnde mensen tegen elkaar uitspelen en tja wat verwacht je dan?

Dus ja tuurlijk ga je er weinig voordeel uit halen in jou blinkende oogjes :D
Maar dit zal je dan ook wel weer gaan ontkennen :)
 
Reactiescore
0
In PNT dan #boeiend.

Lekker hoe je alleen maar op iets verkeerd durft te reageren.

Reageer eens op het feit dat jullie janken door jullie eigen stommiteit en daar een mod van Glory bij betrekken?

Dat is gewoon te geweldig voor woorden :D

120uur blijft 120uur 36min te vroeg = fout :=D

*Cries a River*

Ben je nou dom of doe je maar zo?
Allereerst is er al door mensen excuses aangeboden tegen thijs voor het beschuldigen en aangegeven dat dat niet zo de bedoeling was..
Daarnaast zit je zelf ook in elke post van je te janken dat er ook een mod op adimantus zit terwijl dat niet waar is.
Dan zeg je daarna dat het dan maar in pnt is en dat het niks uitmaakt, maar dat maakt het wel want jij zit gewoon weer lekker uit je nek te lullen om maar wat meer aandacht te krijgen die je schijnbaar in real te weinig krijgt
 

DeletedUser75236

Guest
Ben je nou dom of doe je maar zo?
Allereerst is er al door mensen excuses aangeboden tegen thijs voor het beschuldigen en aangegeven dat dat niet zo de bedoeling was..
Daarnaast zit je zelf ook in elke post van je te janken dat er ook een mod op adimantus zit terwijl dat niet waar is.
Dan zeg je daarna dat het dan maar in pnt is en dat het niks uitmaakt, maar dat maakt het wel want jij zit gewoon weer lekker uit je nek te lullen om maar wat meer aandacht te krijgen die je schijnbaar in real te weinig krijgt

Oh ga je opeens real bij een spel betrekken?

Zo laag gevallen dan? :D
En ik heb van niemand aandacht nodig al zeker niet van jou <3

Ga nou maar gewoon oorlogje spelen of heb je niets beters te doen?
Oh jawel, bb's clearen :D:D
 
Reactiescore
0
Oh ga je opeens real bij een spel betrekken?

Zo laag gevallen dan? :D
En ik heb van niemand aandacht nodig al zeker niet van jou <3

Ga nou maar gewoon oorlogje spelen of heb je niets beters te doen?
Oh jawel, bb's clearen :D:D

Ik Clear vast bb's, kijk maar naar de ongelooflijke oda stijging van mij de afgelope weken,
Weer iets praten waar je helemaal niks van weet. Echt dom dus..
 

DeletedUser

Guest
bitches ik ben back om dit forum weer kansloos te maken

tumblr_lg415nbWOp1qggk17o1_500.gif
 
Bovenaan