Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Toch raar dat je pas het lef hebt om dit te zeggen wanneer ik jullie confronteer met jullie leugens?

Toch raar dat jullie diplomaat opeens zijn mondje toehoud wanneer ik hem op zijn plaats zet?

Vind je het zelf niet raar dat je eigen diplomaat dit zegt?


[13/07/2015 11:34:20] Daan : Echt belachelijk
[13/07/2015 11:34:27] Daan : Ik voel me ook genaait als major zijnde
[13/07/2015 11:34:44] Daan : Proberen we zo'n hele bg stam uit de grond te toveren
[13/07/2015 11:34:51] Daan : Stemming over bg is positief
[13/07/2015 11:34:55] Daan : Alles is rond
[13/07/2015 11:35:07] Daan : En dan kraakt iedereen ons ineens af


Vind je het raar dat ik zeg dat PNT 24/7 liegt?

Alvast een fijne nacht.

Mening van het individu < mening van de stam

maar bij jou is het

mening van kleine john > alles wat je je maar kan bedenken

En dat is de rede waarom iedere vorm van samenwerking met jou belachelijk lastig is
 

DeletedUser62436

Guest
Nee had het niet over jou haha vooral over hayden en nog wat andere, zag je alleen commenten dus wou ff hoi zeggen :D

hahaha oke mooi :p Al me ex stammies van andere werelden vinden het ineens leuk om gedag te komen zeggen.
Heb me blijkbaar toch populair gemaakt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon de kater van al dat gezuip van je bedoel je :eek:

Dat kan ook. Weet je waar ik afgelopen nacht weer gelegen heb? Niet in het maisveld, maar in een of ander plantsoenetje op het terras. Vriendin van me zegt opeens, zullen we in de planten springen. Ik met me dronken kop 'Ja hoor, lache'

Die kerel krijgt al een kater van shandy. Verbaast mij dat hij überhaupt nog in staat is om te TW-en.

Hey, wie ben jij en waarom pest je me :( Voor tw'en heb ik tom en dave :D Ik ben er enkel voor de mental support en soms inspringen als het nodig is
 

DeletedUser75236

Guest
ik ben inderdaad geen diplomaat john. ik had graag een bg gezien tussen pnt en final en had begrepen dat de stam daar achter zou staan. dit heb ik echter fout begrepen en daar baalde ik van net als dat jij deed. maar ik sta volledig achter mijn stamgenoten nu ik zie wat voor kerel je uiteindelijk bleek te zijn.

Toch raar dat ik opeens een slechte kerel blijk te zijn wanneer ik jullie als PNT naabs op je plaats zet.
Destijds deed ik het met Glory en vonden jullie het geweldig.
Nu krijgen jullie de volle laag en ben ik opeens net hetzelfde als wat glory destijds altijd naar mij toe gooide.

Best grappig hoe snel Jullie falen.
Het feit dat je je stamgenoten afzeikte in dat skype gesprek en vervolgens ga je ze als een hond achterna blijven lopen.
Ge-Wel-Dig.
 

DeletedUser

Guest
Denk aan je bloeddruk John.

En ohja, niemand mag je, get out. Waar haal je toch die oneindige stroom poep vandaan altijd
 
Reactiescore
0
Toch raar dat ik opeens een slechte kerel blijk te zijn wanneer ik jullie als PNT naabs op je plaats zet.
Destijds deed ik het met Glory en vonden jullie het geweldig.
Nu krijgen jullie de volle laag en ben ik opeens net hetzelfde als wat glory destijds altijd naar mij toe gooide.

Best grappig hoe snel Jullie falen.
Het feit dat je je stamgenoten afzeikte in dat skype gesprek en vervolgens ga je ze als een hond achterna blijven lopen.
Ge-Wel-Dig.

De volle laag van stront over je hoofd vind natuurlijk niemand leuk he en aangezien je nogal wat poep praat is dat wel wat er nu gebeurt...
En ze falen ook nog, daar wil ik wel stats van zien xD
 

DeletedUser75236

Guest
De volle laag van stront over je hoofd vind natuurlijk niemand leuk he en aangezien je nogal wat poep praat is dat wel wat er nu gebeurt...
En ze falen ook nog, daar wil ik wel stats van zien xD

Zijn jullie allemaal boekhouders ofzo?
Alles draaid blijkbaar om stats bij jullie.

Dat jullie die eerste wave 100+ dorpen winst hadden is een feit en zal denk ik ook niemand gaan afzeiken.
Alleen wie de eerste wave doet heeft altijd gelijk winst? :confused:

Dat Glory ondertussen na 12dagen heel PNT zo goed als zonder def begint te zetten hoor ik jullie wel niet over praten?

2 Accounts staan stacked tot 9 rijen dik.
Stel je krijgt opeens slaag in het noorden het westen en het oosten.
Dan wil ik eens kijken hoelang PNT nog stand houd.
 

DeletedUser

Guest
Zijn jullie allemaal boekhouders ofzo?
Alles draaid blijkbaar om stats bij jullie.

Dat jullie die eerste wave 100+ dorpen winst hadden is een feit en zal denk ik ook niemand gaan afzeiken.
Alleen wie de eerste wave doet heeft altijd gelijk winst? :confused:

Dat Glory ondertussen na 12dagen heel PNT zo goed als zonder def begint te zetten hoor ik jullie wel niet over praten?

2 Accounts staan stacked tot 9 rijen dik.
Stel je krijgt opeens slaag in het noorden het westen en het oosten.
Dan wil ik eens kijken hoelang PNT nog stand houd.

Wie dan? Infect? Al de rest zie ik niet echt in staat om iets klaar te spelen. Dus wij kunnen perfect zo uitspelen
 

DeletedUser

Guest
Zijn jullie allemaal boekhouders ofzo?
Alles draaid blijkbaar om stats bij jullie.

Dat jullie die eerste wave 100+ dorpen winst hadden is een feit en zal denk ik ook niemand gaan afzeiken.
Alleen wie de eerste wave doet heeft altijd gelijk winst? :confused:

Dat Glory ondertussen na 12dagen heel PNT zo goed als zonder def begint te zetten hoor ik jullie wel niet over praten?

2 Accounts staan stacked tot 9 rijen dik.
Stel je krijgt opeens slaag in het noorden het westen en het oosten.
Dan wil ik eens kijken hoelang PNT nog stand houd.


Jij zal het niet meemaken aangezien je niks meer te betekenen heb hier op 41 xd Ja beetje slaaf spelen van Glory.En Deff is er nog genoeg hoor beetje schuiven en een ander front staat gestackt :D

Mvg MrGrizzly PNT 41
 
Reactiescore
255
Jij zal het niet meemaken aangezien je niks meer te betekenen heb hier op 41 xd Ja beetje slaaf spelen van Glory.En Deff is er nog genoeg hoor beetje schuiven en een ander front staat gestackt :D

Mvg MrGrizzly PNT 41

Weet je nog altijd niet dat je een handtekening kan instellen i.p.v. het continue onder je post te hoeven neertypen?
 

DeletedUser64408

Guest
Jij zal het niet meemaken aangezien je niks meer te betekenen heb hier op 41 xd Ja beetje slaaf spelen van Glory.En Deff is er nog genoeg hoor beetje schuiven en een ander front staat gestackt :D

Mvg MrGrizzly PNT 41

Laat ze toch :eek:
Wij weten heel goed wat we al met een klein beetje def kunnen doen :D
 

DeletedUser

Guest
Weet je nog altijd niet dat je een handtekening kan instellen i.p.v. het continue onder je post te hoeven neertypen?

Ik type met mobiel ,maar wat maak jou dat nou of ik het type of dat ik het in ken stellen.Je ken je beter bezig houden met deffen in Glory dan deze nutteloze post neer te zetten.Vind je niet ? :D:D:D Al gaat dat deffen niet zo goed haha

Mvg MrGrizzly PNT 41

13 dagen Massa Glory vs PNT 2-0
1 dag PNT vs Glory ----->>>>>>>

http://nl.twstats.com/nl41/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=lose&id=7392


:D


Mvg MrGrizzly PNT 41
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Zijn jullie allemaal boekhouders ofzo?
Alles draaid blijkbaar om stats bij jullie.

Dat jullie die eerste wave 100+ dorpen winst hadden is een feit en zal denk ik ook niemand gaan afzeiken.
Alleen wie de eerste wave doet heeft altijd gelijk winst? :confused:

Dat Glory ondertussen na 12dagen heel PNT zo goed als zonder def begint te zetten hoor ik jullie wel niet over praten?

2 Accounts staan stacked tot 9 rijen dik.
Stel je krijgt opeens slaag in het noorden het westen en het oosten.
Dan wil ik eens kijken hoelang PNT nog stand houd.

Sjonge jonge zeg, dat heel PNT 2 accounts 9 rijen dik kan stacken is puur de fout van de aanvallers hoor...
Dan lijkt het me toch duidelijk genoeg dat er veel te weinig spreiding is in de aanvallen..
Kun je wel mooi lopen praten over slaag in de andere windrichtingen, maar zolang je daar niet mee komt is er dus helemaal niks aan de hand en al kom je daarmee, dan kan er 6 rijden terug worden gehaald en staan er nog steeds 3 rijen dik gestacked.
En ik snap niet dat je confused wordt van het feit dat als de eerste wave 100 dorpen opleverd en er verder niks gebeurt je dat als winst moet zien, is het dan zo lastig?
 

DeletedUser62436

Guest
Ik type met mobiel ,maar wat maak jou dat nou of ik het type of dat ik het in ken stellen.Je ken je beter bezig houden met deffen in Glory dan deze nutteloze post neer te zetten.Vind je niet ? :D:D:D Al gaat dat deffen niet zo goed haha

Mvg MrGrizzly PNT 41

13 dagen Massa Glory vs PNT 2-0
1 dag PNT vs Glory ----->>>>>>>

http://nl.twstats.com/nl41/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=lose&id=7392


:D


Mvg MrGrizzly PNT 41

Jullie hebben idd een mooie massa opgezet. Die nu al toch weer wat dorpen heeft opgeleverd. Slim gekozen, goed uitgevoerd. We waren helaas niet instaat om de edelclears op zerva optijd zien aan te komen wegens een gat in de bezetting, maar dat terzijde we blijven lekker door deffen :)
 
Reactiescore
420
Ik type met mobiel ,maar wat maak jou dat nou of ik het type of dat ik het in ken stellen.Je ken je beter bezig houden met deffen in Glory dan deze nutteloze post neer te zetten.Vind je niet ? :D:D:D Al gaat dat deffen niet zo goed haha

Mvg MrGrizzly PNT 41

13 dagen Massa Glory vs PNT 2-0
1 dag PNT vs Glory ----->>>>>>>

http://nl.twstats.com/nl41/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=lose&id=7392


:D


Mvg MrGrizzly PNT 41

Je begint behoorlijk saai te worden met je stats hoor. Prima ze zijn er en knap maar als je steeds gaat aanhalen is er niks leuks meer aan een discussie. Volgens mij heb je ze onder je control + V staan en uitgeprint in boven je bed hangen? Djeeezes :D
 

DeletedUser

Guest
Je begint behoorlijk saai te worden met je stats hoor. Prima ze zijn er en knap maar als je steeds gaat aanhalen is er niks leuks meer aan een discussie. Volgens mij heb je ze onder je control + V staan en uitgeprint in boven je bed hangen? Djeeezes :D

Beetje gefrustreerd hef haha

Hier lopen verkondigen dat jullie massa zo geslaagd is blablabla.En als ik dan wederem een linkie neerzet van stats (na 1 dag)heb je weer wat te klagen :D Spelers in Glory maken een account aan om 7 berichten te tonen uit 10 k aanvallen die 7 berichten hadden wij al na 50 aanvallen tja beetje kloten hier op het af is leuk.En anders lees je het niet :p

ach Full Time is tenminste sportief hou ik wel van ;)


Mvg MrGrizzly PNT 41
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan