Recente inhoud door Jo Han

1. Jo Han

Discussietopic: Boosten, waar ligt de grens?

Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt bij een case-by-case beoordeling. Ik ben geen gamemod, maar ik denk dat je er vanuit mag gaan hier dat er interne richtlijnen komen hoe dit te beoordelen om ongelijke behandeling te voorkomen. Maar door die case-by-case beoordeling aan te houden ontstaat...
  2. Jo Han

Praathoek

Topiqje over boosten van zojuist heb ik even gemerged met het discussie topic: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/discussietopic-boosten-waar-ligt-de-grens.203227/post-6361666 @plaaimout
  3. Jo Han

Discussietopic: Boosten, waar ligt de grens?

Ik heb even 2 topics gemerged. Kleine note: zoals wellicht al duidelijk mogen individuele cases niet op het forum worden besproken, houd het dus algemeen. Ik denk dat het goed is om over dit onderwerp te discussiëren, Maar individuele cases zijn iets tussen de game mods en de desbetreffende...
  4. Jo Han

[Contest] - Win tot 1200 PP - Rapbattle

Excuses, is een foutje van ons denk ik.
  5. Jo Han

De taal moet Nederlands zijn, conform de forumregels, maar het is niet verboden om Engelse woorden in Nederlandse zinnen te gebruiken :)
  6. Jo Han

Beste W71 forumgangers, Het is tijd voor een contest, democratisch gekozen is dit een rapbattle geworden! Om de creativiteit de vrije loop te laten wil ik jullie compleet vrij laten in het invullen van deze rapbattle. De inzendingen worden beoordeeld op de volgende punten: - Originaliteit /...
  7. Jo Han

Welk contest?

Nope, vanavond komt ie online :)
  8. Jo Han

Spotprentjes

9. Jo Han

Forum account bericht - wat is dit?

Wat er bij jou gebeurt is is natuurlijk een best bizarre situatie, waar ik persoonlijk ook mijn mening over heb. Ik denk persoonlijk dat die situatie een typisch voorbeeld is van het risico van een zwart-wit uitgevoerd beleid. Of ik daar voor of tegenstander van ben laat ik maar even in het...
  10. Jo Han

Forum account bericht - wat is dit?

Onderstaande reactie is totaal als speler, niet als mod. Wat verwacht je dat er gedaan gaat worden? Inno gaat heus niet ineens overstag. Ik ben het absoluut met de mensen eens die zeggen dat het ruk is, maar als dit voor Inno dé manier is om compliant te worden met de AVG, wat wil je er dan...
  11. Jo Han

Welk contest?

Mja, zo veel reacties zag ik uiteindelijk niet :( Maar de rapbattle lijkt er toch echt te gaan komen :)
  12. Jo Han

Welk contest?

Sure :)
  13. Jo Han

Rap Battle Topic

Leer tegen een modt ingaan noob, je had ook gewoon ff een DM kunnen sturen.
  14. Jo Han

Rap battle W71

Slotje, kan prima in de praathoek of op het VF. Of stem op de rapbattle in het contest topic :0
  15. Jo Han

Spotprentjes

Ik heb even wat postjes verplaatst naar de praathoek. Ik hoop dat ik de juiste lijn met verplaatsen een beetje heb gevolgd. Was afgelopen dagen ivm een griepje iets rustig aan aan het doen, vandaar dat het even duurde. Hier graag alleen spotprentjes en directe reacties daarop, reacties op...