[Speeltopic] WvW #343

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
candiu

het nadeel van dag 1 niet stemmen zal ik het voorlopig noemen, morgen lees ik alles nog een na
 
Reactiescore
1.014
candiu

het nadeel van dag 1 niet stemmen zal ik het voorlopig noemen, morgen lees ik alles nog een na

Haha, dus anthra en simeco die gisteren niet stemmen, krijgen voordeel van de twijfel?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik heb dan toch alles eens diagonaal gelezen, candiu jij hebt eigenlijk negatieve inbreng en zit enkel op goedjes te jagen? ook nog eens een foute reddingsactie op bloodwolf toen je fout hebt geteld en dacht dat hij veilig was
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Haha, dus anthra en simeco die gisteren niet stemmen, krijgen voordeel van de twijfel?
simeco zie ik 100% als goedje tenzij hij weer bewust al zen medewolven offert wat ik betwijfel , anthra geeft me ook het hele potje al goede vibes
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
en ook jan is bewezen goedje voor mij, schiet enkel jij over?
 
Reactiescore
1.693
de samenvatting van de lynchstemmen van candiu is als volgt: GOEDJES ALLEEN MAAR GOEDJES

stem gewoon op jezelf en sterf eervol.
 
Reactiescore
1.014
ik heb dan toch alles eens diagonaal gelezen, candiu jij hebt eigenlijk negatieve inbreng en zit enkel op goedjes te jagen? ook nog eens een foute reddingsactie op bloodwolf toen je fout hebt geteld en dacht dat hij veilig was
Foute reddingsactie?
 
Reactiescore
1.014
de samenvatting van de lynchstemmen van candiu is als volgt: GOEDJES ALLEEN MAAR GOEDJES

stem gewoon op jezelf en sterf eervol.
Dan word ik liever gebeuld.

Overigens antrha, jij stemt op dash en joban ;-) En die zijn ook gewoon goed.
 
Reactiescore
1.693
Dan word ik liever gebeuld.

Overigens antrha, jij stemt op dash en joban ;-) En die zijn ook gewoon goed.
ik heb 50% van de gestorven wolven gevangen. Jij heb precies enkel maar tegengewerkt en verwarring gezaaid.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
moest er een beulke zijn mag die idd wel in actie schieten, kunnen gerust 1 vd 2 beulen en de andere lynchen moest het fout blijken

ez winnekes (hopelijk zitten er maar 3 slechtjes in?)
 
Reactiescore
1.014
ik heb 50% van de gestorven wolven gevangen. Jij heb precies enkel maar tegengewerkt en verwarring gezaaid.
Haha ja klopt, anders was t potje misschien al klaar. Ook weer zo snel en saai.

Maar ik kan er niks beters meer van maken.

Nogmaals beul me maar, dan kunnen jullie verder. Of kijk dan nu alvast wie je na mij nog verdenkt. Want met mij schieten jullie letterlijk niks op.
 
Reactiescore
1.693
moest er een beulke zijn mag die idd wel in actie schieten, kunnen gerust 1 vd 2 beulen en de andere lynchen moest het fout blijken

ez winnekes (hopelijk zitten er maar 3 slechtjes in?)
nja tis lastig. met een infectiewolf heb je natuurlijk grote kans op een extra wolf dus dat zou 3 maken + hetgene wat we nog zoeken. Dus 4. persoonlijk vind ik 5 op 18 wat te veel maar als je jokersbrain wolf maakt hou je er toch wel soort rekening mee dat hij niet meetelt dus zou dondersgoed kunnen dat er toch nog 2 slechtjes zijn. Maar tis allemaal speculatie. De Juf is er sowieso 1. Hoop dat het dan daarbij blijft want anders weet ik het niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
nja tis lastig. met een infectiewolf heb je natuurlijk grote kans op een extra wolf dus dat zou 3 maken + hetgene wat we nog zoeken. Dus 4. persoonlijk vind ik 5 op 18 wat te veel maar als je jokersbrain wolf maakt hou je er toch wel soort rekening mee dat hij niet meetelt dus zou dondersgoed kunnen dat er toch nog 2 slechtjes zijn. Maar tis allemaal speculatie. De Juf is er sowieso 1. Hoop dat het dan daarbij blijft want anders weet ik het niet.
ik gok dat infectie gewoon gefaald is op nacht 3
 
Reactiescore
1.804
Gvd combino vuile slet speel toch eens naar je rol
 
Reactiescore
1.014
nja tis lastig. met een infectiewolf heb je natuurlijk grote kans op een extra wolf dus dat zou 3 maken + hetgene wat we nog zoeken. Dus 4. persoonlijk vind ik 5 op 18 wat te veel maar als je jokersbrain wolf maakt hou je er toch wel soort rekening mee dat hij niet meetelt dus zou dondersgoed kunnen dat er toch nog 2 slechtjes zijn. Maar tis allemaal speculatie. De Juf is er sowieso 1. Hoop dat het dan daarbij blijft want anders weet ik het niet.
Je zegt nog net niet dat je het 100% weet. Maar er klopt niets van, dus medelij met de rest die straks dan overblijft met jou.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Haha ja klopt, anders was t potje misschien al klaar. Ook weer zo snel en saai.

Maar ik kan er niks beters meer van maken.

Nogmaals beul me maar, dan kunnen jullie verder. Of kijk dan nu alvast wie je na mij nog verdenkt. Want met mij schieten jullie letterlijk niks op.
dit zijn natuurlijk geen argumenten om iemand anders te lynchen?

en anthra is gewoon de volgende hierna moest jij onverwachts slecht blijken
 
Bovenaan