[Speeltopic] WvW #343

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ah ik snap het
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
al ben ik er van overtuigd dat we nog een wolf zoeken; lynch vindt eerst plaats dus als er geen wolf zou zijn (en welp nog niet opgroeit), waren de goedjes dan niet gewonnen?
 
Reactiescore
1.273
al ben ik er van overtuigd dat we nog een wolf zoeken; lynch vindt eerst plaats dus als er geen wolf zou zijn (en welp nog niet opgroeit), waren de goedjes dan niet gewonnen?
nee, je hebt ook potjes zonder startwolven en enkel welpen. dan is er soms helemaal nog geen dode de eerste nachten. dus een levende welp is geen reden voor einde potje. een startwolf had eerder misbruik gemaakt van de situatie om bloodwolf veilig te stellen. we zoeken dus mogelijk een welp, en dat kan bijna iedereen zijn.
 
Reactiescore
1.014
Vangen we wolven of zieners??


Jo ban in het rood
Dan is dit handig om te checken. ( de eerste post van Joban, waar anthr op reageert)

Obvious het hebben over zieners, dat is nooit slim om te benoemen. Tenzij je welp bent of welp wil helpen?

Ik ben nog steeds overtuigd dat door afwezigheid bloodwolf niet gered is.
 
Reactiescore
1.693
Dan is dit handig om te checken. ( de eerste post van Joban, waar anthr op reageert)

Obvious het hebben over zieners, dat is nooit slim om te benoemen. Tenzij je welp bent of welp wil helpen?

Ik ben nog steeds overtuigd dat door afwezigheid bloodwolf niet gered is.
Wie verdenk je met deze post? Mij of jo ban?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wie waren er allemaal afwezig dan candiu?

ik durf het verhaal van dash niet goed volgen; naar mijn gevoel is hij zelf wolf (die redelijk verdacht is) en probeert hij een route te openen die meerdere mensen terug verdacht kan maken. Was hij actief om te redden gisteren?
 
Reactiescore
1.273
ik denk dat we combino moeten hebben. heeft geen moeite gedaan om ook maar iets bij te dragen. en doet ook geen moeite om slechtjes te zoeken. de andere mensen doen iig de moeite om iemand slecht te zoeken.
 
Reactiescore
397
Gistere probeerde dash om blood te overtuigen om op mij te stemmen in plaats van op Jo ban
Combino zei ook dat hij mij slecht vind
Ze hebben beide op lynch op mij gestuurd
Ze hebben beide niet gestemd op mij
Verwacht nu dat een van beide slecht is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
voorlopig dash
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ah duidelijk bedankt

Wie zoeken we dan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
thuis eens herlezen. Voor nu blijft men stem staan, jo ban en dash mogelijks g/s? Al bestaat de kans dat ik na herlezen hier volledig van af zie, ken de verhoudingen van hun twee niet
 
Reactiescore
397
Er zit volgens mij een connectie tussen Jo ban en dash
Ze kunnen niet beide slecht zijn
Dan hou ik optie van Cupido open
Of gebroeders maar dat laatste acht ik onwaarschijnlijk door het aantal burgers
Of ze gs of gg koppel zijn weet ik niet
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Waarom kunnen ze niet beide slecht zijn? Al ben ik wel van mening dat jo ban goedje is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
dit kan kloppen

op wie ga jij stemmen jan
 
Reactiescore
397
Goed, ik heb nog eens naar de afgelopen lynches gekeken.

Vanuit lynch 1 zet ik dus CI, Antra en Jan richting goed.

Ik zoek dan nog 2 wolfjes denk ik die waarschijnlijk bij de vroege stemmen zitten. De namen die daar staan zijn dan dus Joban, Combino, Rob en Simeco.

Bij de 2e lynch zien we dat al deze 4 namen op Capri stemmen. De opvallendste hier zijn Joban, Rob en Simeco die de lynch op Capri eigenlijk beslissen. Joban zet zichzelf (logisch) op een gelijkspel en de andere 2 maken het af.

Combino stemt 2 dagen op rij op Capri wat ik eerder bij een goedje dan een slechtje vind passen. Ik verwacht dan ook dat Joban + Simeco/Rob samen slecht zijn en gisteren hem hebben gered. Ik zet dan ook weer mijn stem op Joban

@Candiu ik mis een stem van jou op dag 1. Wat denk jij van Joban, Rob en Simeco?
 
Reactiescore
397
Dat vind ik zijn raarste bericht
Hier zet hij combino bij goed zonder echte reden
Maar hij heeft vaker gezegd dat anthraxxol ci en ik goed zijn
Dus nu neig ik na combino of anthraxxol
 
Bovenaan