[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
984
ik ga iets gewaagd doen

moh

echter ben ik 98% zeker dat hij slecht is dus zo gewaagd is het niet
 
Reactiescore
3.575
Bloodwolf in het rood voor het gemakkelijk meevolgen in Jan zijn theorie wat niets wou zeggen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
ik vind bloofwolf veel tegenreactie krijgen met makkelijke meeloopstemmetjes

als bw goedje blijkt moeten er een paar hard opletten!!!
 
Reactiescore
1.269
ik vind bloofwolf veel tegenreactie krijgen met makkelijke meeloopstemmetjes

als bw goedje blijkt moeten er een paar hard opletten!!!
Heb jij voorkennis? Dit duidt op voorkennis namelijk.

Anthraxxis
 
Reactiescore
276
Gun hem het BM schap anders had mijn stem op moh of combino geweest


Jij liet ons achter door dood te gaan babbos. Maar stem op mij en ik zorg dat dit niet opnieuw gebeurd
Nou zou ik niet met vingers gaan wijzen want jij had het al opgegeven :)
Stem jij toevallig GroenLinks? Dit zou je toenadering tot Calamus kunnen verklaren.
Nee maar GroenLinks nog altijd beter dan vvd ?
Ik ben het met Jan eens

Antra rood

Jan blauw
Vind het knap dat je gelijk weet naar wie hij refereert. Dit besproken in de chat of let je echt zo goed op?
Dan nog een makkelijke stem op Anthraxx, veel spelers doen dat (liken) maar niet gelijk reageren. Dus waarom nu zo snel voor zo’n matige reden een Lynch stem erop?
Jan was zo zelfverzekerd over zijn theorie dat iets liken en niet posten wolfs was maar nu krabbelt hij terug. dit is echt wolvengedrag.
Hij noemde het alleen vreemd en niet wolfs. Jij maakt dat ervan.
Ik vind het dan meer verdacht dat je gelijk in de aanval schiet en zijn woorden probeert te verdraaien
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
waar zou ik tekenen van voorkennis geven???
Waarom je stem je mij als lynch? Dit is heel raar zeker in combinatie met de onzin stem van rover ram eerder.

Deed je dit vorig potje trouwens ook niet uit het niets op mij zonder goede reden en was je toen rat?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Waarom je stem je mij als lynch? Dit is heel raar zeker in combinatie met de onzin stem van rover ram eerder.

Deed je dit vorig potje trouwens ook niet uit het niets op mij zonder goede reden en was je toen rat?
ja toen was ik rat en had ik jou gezien als goedje, was dus niet zonder goede reden???

ik stem jou als lynch omdat je en buitengewoon actief speelt en omdat je jezelf populair probeert te maken bij mohke;
Moh verteld altijd de waarheid, knoop dit goed in jullie oren maatjes.

als wolfke altijd handig om goed overeen te komen met spelers?


wie moet ik dan stemmen cl er is niets beter???
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
ja toen was ik rat en had ik jou gezien als goedje, was dus niet zonder goede reden???

ik stem jou als lynch omdat je en buitengewoon actief speelt en omdat je jezelf populair probeert te maken bij mohke;


als wolfke altijd handig om goed overeen te komen met spelers?


wie moet ik dan stemmen cl er is niets beter???
Wellicht op iemand die NIET buitengewoon actief speelt en zich dus niet blootstelt aan dit soort onzin stemmen van jou. Slik even je trots in en haal je stem weg want dit slaat nergens op.

Overigens ben ik de laatste potjes al actief.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Blijkbaar veel mensen die nog niet doorhebben dat vanavond ook al lynch is. Lekker als ik er zo uitga door 2 trollstemmen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
prima dan stem ik gewoon het dubbel acc eruit die blijkbaar mag meespelen??

cl

rover
 
Bovenaan