[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam numeró 9!

DeletedUser16501

Guest
Goed gedaan SLW!!

Je hebt de burgers goed geowned :D

Ohja, en de spelleiders natuurlijk ook met hun verhalen :D
 

DeletedUser

Guest
gratz swl, jammer dat de wolven hebben gewonnen maar je hebt het verdiend;)
 

DeletedUser

Guest
Btw; SWL, je speelde naaiend, maar ook goed :p.
Je beschuldigde medewolven té snel, terwijl ze nog gered konden worden :).
Maar goed, dat pakte uiteindelijk goed uit ;).
 

DeletedUser

Guest
Btw; SWL, je speelde naaiend, maar ook goed :p.
Je beschuldigde medewolven té snel, terwijl ze nog gered konden worden :).
Maar goed, dat pakte uiteindelijk goed uit ;).

Daarom ook, we hebben vooral als Team gewonnen. De eer gaat niet naar mij alleen, maar naar ons allemaal!

@ de mensen die ons feliciteren.

Dankjullie wel :)
 

DeletedUser1435

Guest
iig de juiste mensen op tijd geexecuteerd. die het wel doorhadden waren al dood:cool:.

ook wel netjes dat het niet bij de nog levende burgers terecht is gekomen;)
 

DeletedUser

Guest
En een groot applaus voor Shade en Lol: leuk gedaan, ik heb genoten van de verhalen!
 

DeletedUser20019

Guest
hehe gefelicteerd SWL ^^

Ik had allang door dat SWL wolf was door zijn gedrag buiten het spel om als ik met hem op msn over wvw praten.

ik vond er eerst niet zo veel aan omdat er zoveel gespamd werd, en SWL vond het een leuks spel. terwijl hij daar zich sneller aan ergert dan mij. dus toen wist ik dat er iets niet klopte.

toen ik er uit gebeten werd heeft SWL het mij dan ook verteld, dat hij wolf was. dus ik heb netjes me mond gehouden. toen kahvi de zelfde hint over de fluitspeler posten dacht ik ook jammer nu gaat het mis voor de wolven. maar puiken werk heeft swl zich stand gehouden.

Edit: Ojah erg toffe verhaaltjes spelleiders, petje af.
 

DeletedUser

Guest
SWL, dus toch de wolf. Had het eerlijk gezegd pas door toen ik zelf dood was, netjes :0]

Voor mij werd het echt duidelijk, toen je zo "boos" reageerde toen ik je verdacht in het discussie topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ten eerste: YES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Ten tweede: Medewolfjes, we hebben als een team gewerkt en deze overwinning is voor ons allemaal! Kahvi, Loveher, Koenfighter en The Owner, bedankt voor de prettige samenwerking!

Ten derde: Spelleiders bedankt voor het leuke potje. Prachtige eindpost. De verhaaltjes waren het hele spel door leuk om te lezen.

Ten vierde: Nogmaals YES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Geen mooie overwinning, maar het is een overwinning.
Congratz. ;)
 

DeletedUser

Guest
Eerste hint voor de wolven:
'Kahvi keek rond. De stemming verliep snel zag ze tevreden. Een burger keek verbaast op ‘He, he me potlood.’ Kahvi liep naar de burger toe en gaf hem een nieuwe. De burger keek haar dankbaar aan en deed zijn briefje in het doosje. ‘Iedereen klaar?’ riep: Kahvi. De burgers knikte. Kahvi haalde diep adem. ‘Dan is het nu tijd voor de eerste lynch.’
Deze hint was snel. En wees naar de ziener. Ik gebruikte heel vaak kijk of keek. In die zin. Het ging om het potlood. De burger kreeg een nieuwe. Zijn oude werd vervangen. Oliver werd vervangen. Oliver -> Lyran -> Ziener

Tweede hint:

Zoals de laatste twee dagen sloeg de zware klok weer acht en een half keer. Sommige burgers waren al aanwezig op het plein en waren gezellig aan het kletsen met elkaar. Er was vroeger in de dag nog een man opgepakt omdat hij in de fontein aan het wildplassen was. Hij was gearresteerd en was al eerder gewaarschuwd bleek. Hij kreeg een boete en moet nu een paar dagen in de gevangenis verblijven. Nu de dorpelingen beschermt zijn tegen wildplasserij en een klein wolfje, was de sfeer weer op en top. Kahvi; de burgermeesteres kwam aanlopen. Intussen hadden al veel mensen zich verzameld op het plein. Kahvi stapte op het podium en sprak haar volk aan: ‘Wat een prachtige dag vandaag! Zoals al eerder werd vermeld mensen. De Welp is gepakt door zijn eigen soortgenoten!’ De burgers joelden en juichten ‘hahaha, suckers!’ ‘Oh my God wat een naabs!’ Kahvi maande het overenthousiaste publiek tot stilte. ‘We hebben wellicht ook een aanwijzing gevonden. Dus vandaag zal nog een weerwolf sterven! Laten we stemmen’ En het o zo bekende doosje ging weer rond.
Wat makkelijker. Deze hadden jullie volgens mij ook gevonden. Wie geeft boetes? Infractions? Senne -> Beschermengel

Voor iedereen:

Over het hele verhaal zag je zwembad terugkomen. Zwembad -> Swimming Pool -> Liverpool -> Jaenken -> Fluitspeler
Senne floot naar de burgers.. Gewone kleine dingen.

Volgens mij heb ik er niet meer gegeven?
 

DeletedUser

Guest
We dachten eerst dat Raizor een speciale rol had vanwege het Potloot slijpen.
Die tegen Senne en Jaenken hadden we inderdaad gevonden. Die van Jaenken op het nippertje maar!
 

DeletedUser

Guest
maar 1 vraagje shade, wie was de burgemeester geworden & wat was de stand van de stemming?
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd SWL, op het eind was het duidelijk wie de wolf was maarja, mocht niks zeggen. Volgens mij hadden er wel meer het door, alleen maar positief dat dit dan niet wordt uitgelekt en de wolven hebben kunnen winnen. Blijft toch jammer dat jullie de actievelingen eruit hebben gebeten waardoor je op het eind met alleen maar inactiviteit zit, maarja.

Leuke verhaaltjes ST en geheimelol, op enkele foutjes na die bijna cruciaal waren een geslaagd potje weer :)
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd SWL, op het eind was het duidelijk wie de wolf was maarja, mocht niks zeggen. Volgens mij hadden er wel meer het door, alleen maar positief dat dit dan niet wordt uitgelekt en de wolven hebben kunnen winnen. Blijft toch jammer dat jullie de actievelingen eruit hebben gebeten waardoor je op het eind met alleen maar inactiviteit zit, maarja.

Leuke verhaaltjes ST en geheimelol, op enkele foutjes na die bijna cruciaal waren een geslaagd potje weer :)

We hebben niet expres de actievelingen eruit gebeten. We hebben zelfs Lieflap er heel lang in gelaten bijvoorbeeld.

Daarnaast vond ik de anderen ook niet inactief, niet heel actief, maar niet inactief. Ook niet vergeten dat we nog maar met 4 personen waren.
 

DeletedUser16501

Guest
We hebben niet expres de actievelingen eruit gebeten. We hebben zelfs Lieflap er heel lang in gelaten bijvoorbeeld.

Daarnaast vond ik de anderen ook niet inactief, niet heel actief, maar niet inactief. Ook niet vergeten dat we nog maar met 4 personen waren.

Het werd hier dood toen de stemmingen begonnen. Iedereen was meer met dat bezig dan met het spel.
 

DeletedUser22681

Guest
We dachten eerst dat Raizor een speciale rol had vanwege het Potloot slijpen.
Die tegen Senne en Jaenken hadden we inderdaad gevonden. Die van Jaenken op het nippertje maar!

daardoor wist ik dat jij de wolf was.

JIj postte de hint van Jaenken aan de nog al late dant, en schreef erbij dat de wolfen hem moeten bijten als het nog kan ofzo, en ja hoor hij ging dood... toevallig?:p
 
Bovenaan