[Speeltopic] Wakkerdam #7

DeletedUser

Guest
15g5v92.jpg

Lijk geïdentificeerd.

Van uw verslaggever.

Wakkerdam - De autopsie heeft gemeld dat het lijk onze Dream-about-it is. Hij was waarschijnlijk
naar KoZmo gerend na de aanval van de wolf, alleen viel over het geweer van KoZmo.
Dream-about-it hield een levenselixer vast en was dus heks. Dit is niet alles wat er veranderd is.
Onze Fixato ging op vakantie en Wooopppsss heeft zijn rol overgenomen. Ook is de erfenis bekend
en onze Fixato is verkozen. Helaas ging die op vakantie, dus Wooopppss gaat ons leiden naar
de laatste wolf en de fluitspeler.​
 

DeletedUser

Guest
Het is wel wat stilletjes hier:eek:
Ik zal morgen proberen de laatste wolf en de fluitspeler te vinden.
Maar voor nu, bedtijd!
 

DeletedUser

Guest
cede maiori:

Ik kan gewoon niet met volle overtuiging zeggen dat ik bloodpriest verdenk.

Lijkt me niet onlogisch gezien de weinige aanwijzingen.


Het feit dat jij, jaenken, mij nu op het lijstje zet en mij probeert verdacht te maken, maakt jou nog meer verdacht. Je lijkt de aandacht van jou te willen afschuiven naar mij zodat je zeker nog enkele dagen kan meespelen, mss wel als wolf!

op dat moment waren er al genoeg aanwijzingen die naar bloodpriest wezen,
en er was ook totaal geen aandacht naar mij toegericht. (logisch, ik had nog maar 4 posts op dat moment)

Is hij wolf, dan ziet er iemand die hem beschuldigt mss meer dan ons => ziener.

hier zet hij de wolven(op dat moment) op weg naar de wss ziener. die er gelukkig nog niet uit is.

Ik heb op jou gestemd.(bloodpriest)

Waarom? Er zijn veel verdenkingen dat jij Wolf bent al heb ik daar persoonlijk twijfels bij.

Ik wil echter NIET gezien worden als wolf, dit is dus een "soort van bewijs" dat ik mooi rood bloed heb. Ik nam je namelijk even in bescherming in die zin dat ik twijfelde over jouw identiteit. Direct kwam er een theorie dat jij en ik wolf zijn, deze wil ik dus onderuithalen.

Verder begin ik na het lezen van de posts je meer en meer te verdenken...

dit is nog steeds diezelfde dag mensen.
eerst ging hij mij nog beschuldigen omdat ik bloodpriest verdacht, en nu stemt hij er zelf op. :rolleyes: begrijpen wie begrijpen kan.
vooral het laatste gedeelte is intressant omdat hij daar zichzelf tegenspreekt.
want: hij zegt dat hij op blood gaat stemmen, en op het laatste zegt hij, dat er een theorie ofzo was over hem en blood en die wou hij onderuithalen.
maar als dat zo is dan wil hij blood hier ook helpen want hij laat ons dan geloven dat blood ook geen wolf is.

Sorry voor men inactiviteit vandaag, ik had aan bbq, vandaar.

Maar ik stemde gisteren ook op danniiboyi of zoiets, was er vrij zeker van dat die WW was.

Nog eentje te gaan :)

Wel simpel :s


Edit: daniboy stemde trouwens op pieter89, volgens mij is die dus geen WW... kan ook wel een tactiek zijn, maar lijkt me vergezocht.

natuurlijk dat hij zeker was dat danniboyi een ww is, het is een collega van hem.
en de woorden, wel simpel ,kunnen er op wijzen dat cede het te makkelijk vond dat we danniboyi ontmaskerden als ww.

dus, het is wel redelijk duidelijk dat cede maiori de laatste wolf is.
mijn stem gaat hij alleszins krijgen.
maarrrrr, men beste medeburgers, we hebben ook uw stem nodig om de laatste (maar daarom niet minder gevaarlijke) wolf te ontmaskeren.

dank u voor uw aandacht.
mvg jaenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9556

Guest
Mensen, wanneer jullie op mij zouden stemmen en ik sterf door de lynch, zullen jullie ontdekken dat ik een burger ben, maar dan weten jullie genoeg :)

Stem gewoon de volgende dag voor Jaenken ;)

Btw, Jaenken, jij zal nog met je mond openvallen en je diep schamen als men identiteit bekend wordt ^^

Jouw theorie is niks waard.
 

DeletedUser

Guest
Pieter93  BobDeSpuiter 4 mensen die op Bob gaan waarvan toevallig 3 wolf?
You Fail At Life  Shyguymaniac
Geltube  Azahran
Blackcaveren  Kahvi
Saah  Azahran
Pink Twister  Geltube
Brennan Heart  Saah
Justdutch  BobDeSpuiter wolf
Daniboyii  BobDeSpuiter wolf
Cede Maiori  Shyguymaniac ???
Bloodpriest  BobDeSpuiter wolf
BobDeSpuiter  Shyguymaniac
Psv0010  Shyguymaniac
 

DeletedUser

Guest
Pieter93  BobDeSpuiter 4 mensen die op Bob gaan waarvan toevallig 3 wolf?
You Fail At Life  Shyguymaniac
Geltube  Azahran
Blackcaveren  Kahvi
Saah  Azahran
Pink Twister  Geltube
Brennan Heart  Saah
Justdutch  BobDeSpuiter wolf
Daniboyii  BobDeSpuiter wolf
Cede Maiori  Shyguymaniac ???
Bloodpriest  BobDeSpuiter wolf
BobDeSpuiter  Shyguymaniac
Psv0010  Shyguymaniac

toeval volgens mij...
ps: bob is dood.
 

DeletedUser

Guest
Mensen, wanneer jullie op mij zouden stemmen en ik sterf door de lynch, zullen jullie ontdekken dat ik een burger ben, maar dan weten jullie genoeg :)

Stem gewoon de volgende dag voor Jaenken ;)

Btw, Jaenken, jij zal nog met je mond openvallen en je diep schamen als men identiteit bekend wordt ^^

Jouw theorie is niks waard.

flauwe verdediging...
brennan heart zei hetzelfde dus is het al niet slim dat je bijna hetzelfde als verdediging neemt. enja, brennan heart had een belanrijke rol, maar dat wil nog niet zeggen dat jij nuttig bent voor de burgers. want ziener ben je zeker niet want daarom heb je veel te weinig posts waarin iets staat wie je zoal verdenkt en wie niet.

EDIT: ik wil me gerust opofferen als ik mis ben maar ik weet van mezelf zeker dat ik burger ben en dat kan jij niet zeggen over jezelf.
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk mag je dat vragen.

donderdag: geen tijd=> te veel huiswerk
vrijdag: niet thuis
vandaag: domweg vergeten.
 

DeletedUser

Guest
Mededeling.
Er is een hint verstopt die linkt naar de fluitspeler. Deze is verspreid in meerdere verhaaltjes...
 

DeletedUser

Guest
heb he vage idee dat het met die bult te maken heeft maar kan er op moment geen touw aan vastknopen moet nog weg hoop dat iemand anders dan al iets gevonden heeft anders zal ikzelf nog straks gaan zoeken :D


mischien heb ik iets denk dat het vergezocht is maar heb even alle namen geckeckt op google en bij de 4e of 5e link bij de naam saah kom je bij een engels woordenboek en daar vond ik dit als betekenis.

SAAH Sick And A Half

1. kozmo was half opegegeten
2. die bult wijst op een ziekte?(ja dit is redelijk zwak maar we moeten iets)

ik zal vanmiddag verder zoeken en hoop dat anderen dat ook doen maar indien ik geen tijd heb en niemand anders vind ik gaat mijn stem vandaag naar saah
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
heb he vage idee dat het met die bult te maken heeft maar kan er op moment geen touw aan vastknopen moet nog weg hoop dat iemand anders dan al iets gevonden heeft anders zal ikzelf nog straks gaan zoeken :D


mischien heb ik iets denk dat het vergezocht is maar heb even alle namen geckeckt op google en bij de 4e of 5e link bij de naam saah kom je bij een engels woordenboek en daar vond ik dit als betekenis.

SAAH Sick And A Half

1. kozmo was half opegegeten
2. die bult wijst op een ziekte?(ja dit is redelijk zwak maar we moeten iets)

ik zal vanmiddag verder zoeken en hoop dat anderen dat ook doen maar indien ik geen tijd heb en niemand anders vind ik gaat mijn stem vandaag naar saah

deze is wel een goeie.
spijtig dan men stem al is verzonden. :(

EDIT: mss nog iets dat naar saah verwijst,
bulten: een zwangere vrouw haar buik zwelt op en dan wordt er ook wel eens van een bult gesproken, en in die buik zit dan waarschijnlijk iets dat zich ontwikkelt, en wat is saah zijn handtekening: benieuwd hoe de topstammen van w5 zich ontwikkelen
 

DeletedUser

Guest
Er zijn er velen die meegaan om voor bloodpriest te stemmen.

Ik zie niet echt een verdachte in hem. Ik zie meer een verdacht in de spelers die bevestigen om bloodpriest eruit te stemmen => zichzelf veilig stellen door zoveel mogelijk stemmen mee te krijgen tegen hem.

Er is gewoon nog niet genoeg info tegen hem imo. Ik kan het mis hebben.

Er zijn nog een kleine 20 uur te gaan voor de burgerstemming, hopelijk komt er nog wat meer duidelijkheid.


EDIT: Het feit dat hij en 2 anderen net dezelfde burgemeester- EN burgerstemming hadden is daaregntegen WEL verdacht...


De twijfels groeien ^^

Hij probeerd hier mensen te verwarren...

Eerst Cede.

Kahvi gaat onschuldig burgersbloed aan haar handen krijgen ^^

Daar vlak achteraan.

Voor mij maakt niet uit wie je kiest kahvi.


Kan er iemand zeggen wanneer de wolven iemand dood doen?
Overduidelijke 'burger' vragen stellen.


Ik ben benieuw wie en welke rol de weerwolven zullen doden.
Weer zo'n 'burger' vraag.

Is hij wolf, dan ziet er iemand die hem beschuldigt mss meer dan ons => ziener.
(tenzij de ziener hem vindt).
Probeer je de ziener uit de tent te lokken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9556

Guest
Dat zou idd wel handig zijn :)

Ik ga strx de verhaaltjes van tim eens nalezen en proberen zoeken naar de hint.
 

DeletedUser9556

Guest
Ik heb es alle verhaaltjes nagelezen en zie niks speciaal.

Mss alleen: "Met een laatste kreet die leek
op: "Lampenkap met verkoolde haring!" sprong Pink Twister."


Lampenkap met verkoolde haring... is dit nu een Tim-grap of een tip :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb es alle verhaaltjes nagelezen en zie niks speciaal.

Mss alleen: "Met een laatste kreet die leek
op: "Lampenkap met verkoolde haring!" sprong Pink Twister."


Lampenkap met verkoolde haring... is dit nu een Tim-grap of een tip :p

ga je jezelf nog verdedigen of wat?
 

DeletedUser

Guest
wat mij wel lijkt is dat we met geen al te slimme/ervaren fluitspeler te maken hebben, aangezien Bob betoverd was en hij was al van dag 1 verdacht....
 

DeletedUser9556

Guest
Ok: hier komt mijn theorie tegen de laatste wolf:

DAG 1: De 4 wolven bevinden zich in de beginfase van het spel, nu op dezelfde persoon kiezen voor de lynch valt nog niet zo op denken ze :) Het zijn bovendien de enige 4 die op Bob stemmen!

Pieter93  BobDeSpuiter
Justdutch (wolf)  BobDeSpuiter
Daniboyii (wolf)  BobDeSpuiter
Bloodpriest (wolf)  BobDeSpuiter


DAG 2: Iemand kwam af met deze opmerkelijke bevinding, ze stemmen dus elk op iemand anders om zo de aandacht van hun weg te werpen. Pieter93 stemt op zen vriend omdat die toch al 100% zeker ging gelyncht worden. Zo zou men hem zeker niet meer verdenken :)

12. Justdutch -> KoZmo
17. Bloodpriest -> Pink Twister
21. Pieter93 -> Bloodpriest
24. Daniboyii -> BobDeSpuiter


DAG 3: Daniboyii was er niet. Maar opmerkelijk is, is dat zowel justdutch EN pieter93 voor hem stemmen. Dani was namelijk ook een wolf en werd de dag erna ontmaskerd als wolf. Hier is het opnieuw omdat het al zeker was dat Dani zou weggestemd worden de dag erna, deze 2 probeerden dus de aandacht van hun af te schuiven. Helaas voor Justdutch die op dag 3 ontmaskerd werd.

12. Justdutch -> Daniboyii
21. Pieter93 -> Daniboyii
24. Daniboyii ->


DAG 4: De wolfjes zetten hun tactiek verder door op elkaar te stemmen om zo hun verdachtmaking te verminderen. Dani werd op dag 4 als wolf ontmaskerd.

21. Pieter93 --> Daniboyii
24. Daniboyii --> Pieter93


Waar ik dus naartoe wil, is dat Pieter zen stemgedrag zeer verdacht is, hun tactiek is achterhaald. Ze zijn er niet vies van om een op elkaar te stemmen als wolven onder elkaar in de hoop niet verdacht te zijn.


Ik denk dus dat Pieter93 onze laatste wolf is!
 

DeletedUser

Guest
mooi gevonden, hoewel dit niet meer dan toeval is...

Dag 1: ik stem op Bob omdat hij mij die dag irriteerde, en ik was niet de enige, velen lieten uitschijnen dat ze op Bob zouden stemmen en daarom stemden de wolven ook mee...
(trouwens, waarom heb ik dan op Kahvi gestemd voor burgemeester als ik zou denken dat het dag 1 niet op zou vallen?)
Dag 2: ik stem op BP omdat hij ww is...Ik help trouwens de burgers door een (deels) eigen theorie op te zetten:

Volgens mij is PT de burger en BP de ww hoor...
PT werd gewoon afgerekend op het feit dat hij nog niets gepost heeft, maar herlees de eerste 15 pagina's eens,
ik schat dat je niet meer dan 10-20 zinnige posts zult vinden...
PT verdedigde zich daarna met goede argumenten vind ik persoonlijk en begon ook BP te beschuldigen, wat niet meer dan logisch is.
BP werd vervolgens verdedigd door plots 2 personen verdedigd en was ook al verdacht door de vreemde burgemeester- en lynchstemcombinatie die Kahvi ontdekt heeft.
Weliswaar 2 andere personen, maar anders zou het wel heel verdacht worden.
Ook zei oortjes dat hij een ww dacht te hebben en zijn lynchstem ging naar BP, vervolgens was hij ook het slachtoffer van de ww-moord.

Dit was nog midden in de ruzien tussen BP en PT, wanneer het dus nog helemaal niet zeker was dat BP eruit zou gaan...

Dag 3: Toen had ik mijn stem redelijk vroeg gestuurd (4-5 uur denk ik) en toen leek het er nog op dat het merendeel van de spelers op daniboyii ging stemmen, maar later kwam Kahvi online en zijn veel spelers met haar meegegaan en hebben op justdutch gestemd...

Dag 4: nogal logisch dat ik opnieuw op Daniboyii stem... waarom hij op mij stemt moet je aan hem vragen... Als ik werkelijk de ww zou zijn zouden we wel niet zo dom zijn om op elkaar te stemmen om ons minder verdacht te maken...



Ik vind jouw stemgedrag veel verdachter hoor, zoals al aangegeven is...
 
Bovenaan