[Speeltopic] Wakkerdam #7

DeletedUser9556

Guest
Ik ben steeds meegaan met de massa, dus verdacht? Dan is 3/4 van de spelers verdacht.

Maar de fluitspeler... als die iemand betovert krijgen de betoverden een bult... ziet iemand hier een verband?

Blackcaveren, wat betekent dat? A "Caver" is een grotbewoner, waren die niet gebult?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben steeds meegaan met de massa, dus verdacht? Dan is 3/4 van de spelers verdacht.

Maar de fluitspeler... als die iemand betovert krijgen de betoverden een bult... ziet iemand hier een verband?

Blackcaveren, wat betekent dat? A "Caver" is een grotbewoner, waren die niet gebult?


meegaan met de massa, zonder zelf echt iets toe te voegen...:rolleyes:
da's toch een handige tactiek he wolfje;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben steeds meegaan met de massa, dus verdacht? Dan is 3/4 van de spelers verdacht.

Maar de fluitspeler... als die iemand betovert krijgen de betoverden een bult... ziet iemand hier een verband?

Blackcaveren, wat betekent dat? A "Caver" is een grotbewoner, waren die niet gebult?

blackcaveren vertrouw ik voor 200%.
dus geloof me die is geen fluitspeler. ;)
 

DeletedUser9556

Guest
meegaan met de massa, zonder zelf echt iets toe te voegen...:rolleyes:
da's toch een handige tactiek he wolfje;)

Ik beschuldig jou en jij komt direct met goedkope beschuldigingen richting mij, das geen wolvengedrag zeker :p


blackcaveren vertrouw ik voor 200%.
dus geloof me die is geen fluitspeler. ;)
Jij hebt zeker een bericht gekregen dat jullie beiden zijn betoverd :D
 

DeletedUser

Guest
Btw, Jaenken, jij zal nog met je mond openvallen en je diep schamen als men identiteit bekend wordt ^^

Jouw theorie is niks waard.

ziener schat ik jou niet, dus het zal tussen wolf of fluitspeler of burger gaan. ik denk het 1e.
 

DeletedUser9556

Guest
Met 5 mensen die actief posten is het moeilijk om nu iemand aan te duiden voor de lynch -.-

Ik moet nu door dus ik stem pieter93.

Ik zie de uitslag vanavond wel.
 

DeletedUser

Guest
De hint zit in de eerste 7 verhaaltjes. ;)

Trouwens, ik ben wat later thuis, dus de verhaaltjes komen later. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mischien heb ik iets denk dat het vergezocht is maar heb even alle namen geckeckt op google en bij de 4e of 5e link bij de naam saah kom je bij een engels woordenboek en daar vond ik dit als betekenis.

SAAH = Sick And A Half

1. kozmo was half opegegeten
2. die bult wijst op een ziekte?(ja dit is redelijk zwak maar we moeten iets)

ik zal vanmiddag verder zoeken en hoop dat anderen dat ook doen maar indien ik geen tijd heb en niemand anders vind ik gaat mijn stem vandaag naar saah


Hier heb ik enkele quotes uit de verhaaltjes, telkens weer iets met 'helft'


De ooggetuigen hoorde een raar gekrijs dat leek op een geluid dat een
man voort zou brengen als hij de helft van zijn teelbal moest afstaan zonder verdoving.

De plaatselijke sheriff
meldde een half verslonden lichaam, drijvend in een plas bestaande uit een rood-geel, slijmerige
substantie.

Tussen een losgerukte
voet, die in een boom lag, en een half verscheurde rechter jukbeen lag het lichaam aan stukken
over ongeveer 45 meter.


We zullen denk ik inderdaad in die richting moeten zieken...

Ik ga morgen waarschijnlijk voor Saah, zoals het er nu naar uitziet, voor vandaag heb ik op Cede Maiori gestemd
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alle verdenkingen gelezen en ben zelf ook nog bezig met de hint zoeken. Ik vind die van Saah wel goed, maar ben nog niet overtuigd, er staan wel meer rare dingen in de verhaaltjes als je erop let... dus voor de lynch van vanavond weet ik nog niet wie ik moet stemmen, maar ik zal vandaag wel stemmen in tegenstelling tot gisteren. Ik verdenk atm vooral Pieter93 & Cede maoiri, aangezien deze twee beiden opeens heel actief opkomen en elkaar beschuldigen terwijl ze allebei naar mijn idee niet zulk sterk bewijs hebben, al is de verdediging ook niet zo sterk... nu ja, ik zie dus nog wel, en zal proberen de hint te vinden ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alle verdenkingen gelezen en ben zelf ook nog bezig met de hint zoeken. Ik vind die van Saah wel goed, maar ben nog niet overtuigd, er staan wel meer rare dingen in de verhaaltjes als je erop let... dus voor de lynch van vanavond weet ik nog niet wie ik moet stemmen, maar ik zal vandaag wel stemmen in tegenstelling tot gisteren. Ik verdenk atm vooral Pieter93 & Cede maoiri, aangezien deze twee beiden opeens heel actief opkomen en elkaar beschuldigen terwijl ze allebei naar mijn idee niet zulk sterk bewijs hebben, al is de verdediging ook niet zo sterk... nu ja, ik zie dus nog wel, en zal proberen de hint te vinden ^^

Plots zeer actief?
als je verdacht wordt, is het logisch dat je actiever wordt, omdat je je moet verdedigen...Voor de rest was ik de voorbije dagen toch ook al wel vrij aanwezig hoor ;)...
Voor de rest, Cede beschuldigde mij eerst, dus is het niet meer dan logisch dan dat ik hem terugbeschuldig... Ik was trouwens niet de 1e die dat deed. En tegen zwak bewijs, is een zwakke verdediging een logisch gevolg, aangezien je niet veel hebt waartegen je je kunt verdedigen...
 

DeletedUser

Guest
quechua, waar blijft het verhaaltje?
dan tim later ging zijn wisten we maar jij had niks gezegd dacht ik...

EDIT: ik vind dat de activiteit veel te laag ligt!(van de spelers)
 

DeletedUser

Guest
zo kun je inderdaad niks beginnen :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9556

Guest
quechua, waar blijft het verhaaltje?
dan tim later ging zijn wisten we maar jij had niks gezegd dacht ik...

EDIT: ik vind dat de activiteit veel te laag ligt!(van de spelers)

Dat klopt!

Blij dat ik ook WvW 8 speel.

Maar goed gevonden die tip ivm met die HELFT.
 

DeletedUser

Guest
Stemming.

Het was een kille avond in Wakkerdam en de inwoners moesten hun dagelijks ritme voortzetten. Dit doen ze doormiddel van iemand eruit te stemmen en dat deden ze dan ook. Woooopppss voorop als burgemeester en de stemming begon.

Jeanken > Cede Maiori
Saah > Pieter93
Cede Maiori > Pieter93
Woooopppss > Cede Maiori
Pieter93 > Cede Maiori
Legend Hood > Pieter93
Blackcavaren > Cede Maiori
Azahran > Cede Maiori

Cede Maiori heeft 6 stemmen.
Pieter93 heeft er 3.

Cede Maiori had dit al verwacht en was van plan zich niet snel over te geven. Dus hij had voor de stemming al een tunnel gegraven die van onder de fontein naar de bosrand liep. Met een behendige sprong dook hij in het gat en kroop tot halve wegen. Toen hij daar aangekomen was, bleek hij vast te zitten en de inwoners bedachten een plan om hem daar te vermoorden. Lekker effectief, aangezien een begrafenis niet meer nodig zou zijn. Daar begonnen de inwoners al, ze gooide alle muizen de tunnel in die ze maar konden vinden en wachtte af. Het enige wat ze hoorde was het gekrijs van Cede Maiori, die steeds zachter werd. Omdat de muizen zonder angst Cede Maiori aanvielen, moest hij wel een simpele burger zijn.
 

DeletedUser

Guest
15g5v92.jpg


Van uw verslaggever.

Wakkerdam - En alweer werd de burgemeester dood gevonden in zijn appartement. Deze keer
was het Woooopppss en hij had het flink te verduren gehad. Zijn benen waren gespietst op de
kroonluchter, terwijl zijn lever te vinden was tussen de dossier van de ontwikkeling van
gemarineerde garages. Toen men ging zoeken bij zijn persoonlijke bezittingen, kwamen ze een vreemd
soort kristallen bol tegen. Toen hier overheen gewreven werd, werd er naar een wachtwoord gevraagd.
Niemand had deze, dus niemand weet waarvoor die bol diende. Sommige mensen beweren dat
deze een bewijsstuk was van de ziener. Ook is nog bij Cede Maiori dezelfde bult ontdekt als bij de
andere dode betoverde.
 
Bovenaan