[Speeltopic] Wakkerdam #7

DeletedUser

Guest
Woooopppss is dus onze ziener? dan denk ik dat we een goede reden hebben om Pieter93 te verdenken, aangezien woooopppss hem verdacht.

Pieter93  BobDeSpuiter 4 mensen die op Bob gaan waarvan toevallig 3 wolf?
You Fail At Life  Shyguymaniac
Geltube  Azahran
Blackcaveren  Kahvi
Saah  Azahran
Pink Twister  Geltube
Brennan Heart  Saah
Justdutch  BobDeSpuiter wolf
Daniboyii  BobDeSpuiter wolf
Cede Maiori  Shyguymaniac ???
Bloodpriest  BobDeSpuiter wolf
BobDeSpuiter  Shyguymaniac
Psv0010  Shyguymaniac
 

DeletedUser

Guest
15g5v92.jpg

De ontknoping.

Van iw verslaggever.

Wakkerdam - Het was aan het schemeren en iedereen stond weer klaar om iemand eruit te
stemmen. Daar stond Knudde1 aan het hoofd van de tafel. Hij pakte zorgvuldig een
fluit en voordat iemand hem kon stoppen floot hij het laatste wijsje, zodat Curerofthought
en Legend Hood ook nog betoverd werden. Iedereen staarde recht voor zich uit en Knudde1 zat
rustig achterover leunend te glimlachen. Hij heeft bijzonder goed gespeeld en heeft mensen
betoverd die er lang in bleven. Iedereen was een normale burger, behalve Azahran. Azahran
was de laatste wolf en was dus ook door Knudde1 overmeesterd. Wakkerdam is voortaan in de
macht van Knudde1.

Gefeliciteerd Knudde1.
 

DeletedUser

Guest
Spruitjes xD Knudde1 stond op de planning om morgen vermoord te worden door mij =.='' had ik dus beter vandaag/gisteren kunnen doen...
Maar ja, gefeliciteerd ^^
 

DeletedUser

Guest
tim mogen we de hint weten die je erin gestopt had? verder vond ik beetje zwak van paar mensen dat ze zo inactief waren in een ronde zonder hints is het dan ommogenlijk een goede beschuldiging te maken..'

maar knudde gefeliciteerd:D
 

DeletedUser

Guest
tim mogen we de hint weten die je erin gestopt had? verder vond ik beetje zwak van paar mensen dat ze zo inactief waren in een ronde zonder hints is het dan ommogenlijk een goede beschuldiging te maken..'

maar knudde gefeliciteerd:D

de hint staat in het discusietopic
 

DeletedUser

Guest
dank u

tim en quechua bedankt voor het leiden van dit allerleukste potje!
 

DeletedUser13565

Guest
Gefeliciteerd Knudde1 :)

Ik vond ook dat de activiteit veel te laag was, zeker aan het eind. Volgens mij was er toen hoogstens één bladzijde tussen de verhaaltjes :(

Anyway, ik hoop dat jullie het een leuke ronde vonden. ;)
 

DeletedUser15806

Guest
Gefeliciteerd Knudde1 :)

Ik vond ook dat de activiteit veel te laag was, zeker aan het eind. Volgens mij was er toen hoogstens één bladzijde tussen de verhaaltjes :(

Anyway, ik hoop dat jullie het een leuke ronde vonden. ;)

Jep was leuk.. Maar de eerste 3 wolven waren wel heeel gemakkelijk:)
 

DeletedUser

Guest
Jep was leuk.. Maar de eerste 3 wolven waren wel heeel gemakkelijk:)

Was onze tactieck. :D

We vonden het leuk om een dagje (weekje) zo te spelen ...

Ook hadden we Kahvi niet als eerste vermoord omdat we het zielig vonden om haar nog een keer als eerste eruit te gooien. Domme zet dus :D
 

DeletedUser15806

Guest
Was onze tactieck. :D

We vonden het leuk om een dagje (weekje) zo te spelen ...

Ook hadden we Kahvi niet als eerste vermoord omdat we het zielig vonden om haar nog een keer als eerste eruit te gooien. Domme zet dus :D

Geen domme zet.. Je wil niet weten welk lijstje -Tim- kreeg van mij de eerste dag toen ik er 5seconde uit was ongeveer;):p Met Kahvi of mij erin waren jullie 3 wolven kwijt;)
 

DeletedUser

Guest
hehe : ) niemand verdacht mij nog gelukkig xD alleen stom dat ik knudde niet gister vermoordde =.='' maar ja, niet iedereen was actief idd,(waaronder ik ook jammer genoeg sommige dagen) dat is jammer. En bedankt voor het leiden etc Tim en Quechua ! ik doe zeker nog een keer mee met WvW
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goed gespeeld :p

Bij deze vervang je Fixato.
Je bent net benoemd als Burgemeester en je bent ziener.
Tot nu toe heb je Kahvi en Brennan Heart gezien en die zijn beide dood...

alleen waarom fixato deze 2 koos om te zien snap ik nog niet helemaal
 

DeletedUser20019

Guest
Goed gespeeld :p

alleen waarom fixato deze 2 koos om te zien snap ik nog niet helemaal

Kahvi was burgermeester een jaagde actief maar ik vond dat het niet altijd even goed onderbouwt was (ja dat is mijn mening). en BH speelde net zo goeds als onze 3 wolfjes :rolleyes:

wat onze grootste fouten waren was inderdaad eerste stemmingsronde. en het feit dat we kahvi op de tweede dag aanvielen terwijl er vrij dik op lag dat ze beschermt zou worden.
 

DeletedUser

Guest
Kahvi was burgermeester een jaagde actief maar ik vond dat het niet altijd even goed onderbouwt was (ja dat is mijn mening). en BH speelde net zo goeds als onze 3 wolfjes :rolleyes:

wat onze grootste fouten waren was inderdaad eerste stemmingsronde. en het feit dat we kahvi op de tweede dag aanvielen terwijl er vrij dik op lag dat ze beschermt zou worden.

klopt, want je denkt natuurlijk dat de burgers de burgemeester vertrouwen, en dus gaan verdedigen...
 

DeletedUser20019

Guest
ik heb van onze fouten zeker geleerd, nu alleen hope dat ik een tweede kans krijg in een wvw :p
 
Bovenaan