WvW#6 Speeltopic

DeletedUser

Guest
Ik Edit de hele tijd de post aan waar ik nu ook dag 1 heb gezet. Dus zoek daar de hints terug.
 

DeletedUser1435

Guest
die hint van egtwel klopt niet.

dat was toch echt dat knikken:) (die ik vond)
 

DeletedUser

Guest
gister had ik tegen iemand op msn trouwens wel bassie als laatste wolf aangeduid. dat bassie veel vergelijkingen met pinokio heeft:p.
zat ik wel goed, maar dat zal ongetwijfeld niet de hint zijn geweest

typisch op mijn manier dus:eek:

maar lyran. hidan ging vooral voor jou omdat je hem ging pm'en met allemaal domme dingen zoals: geef me je burgemeesterstem.

althans.. dat vertelde hij mij.

Dit heb ik gestuurd:


Oorspronkelijk geplaatst door Lyran
Hey,

We doen beide mee aan WvW 6 en ik heb het idee dat het je niet veel kan schelen.
Ik verzeker je dat ik burger ben en ik geloof dat AIVB een weerwolf is. Ik vraag je op mij te stemmen voor burgemeester en op AIVB voor lynch. Alleen dan kunnen we winnen.
Ik hoop alleen maar dat ik goed zit en dat AIVB de wolf is, anders verpest ik het hele spel.

Hopelijk hoor ik van je.

Lyran
________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Hidan


Ik zit nu te kijken. Heb net even al je posts bekeken, de meeste neigen voor mij richting burger. Maar deze pm neigt richting ww =p Want ik kan je uiteraard niet vertrouwen, zelfs door deze pm niet. Ik zal nog even Aivb zijn berichten door kijken en dan mijn beslissing maken

___________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Lyran

Even statestieken:
Ik moet er even vanuit gaan dat je niet stemt, dat heb je de laatste tijd niet gedaan.

Er zijn 3 spelers,waaronder 1 wolf.

Als zowel AIVB en ik op onszelf stemmen voor burgemeester, komt er geen burgemeester.
Dat betekent dus dat in ieder geval de burger geen extra stem heeft en als jij niet stemt, is het onbeslist.
De wolf hoeft dan alleen maar de laatste van de actieve dood te bijten. Jij zou geen verschil meer kunnen maken, de wolven zouden winnen.
Als ik dus een wolf was, zou ik je stem niet nodig hebben. Waarom zou ik dan schrijven?

________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Hidan

Nou, erhm. We gaan er hier even vanuit dat je ww bent oke? ik zeg niet dat het zo is.

Als jij kan zorgen dat ik op alles is voor bassie stem, stem jij ook op hem. Burger eruit. Vervolgens wordt ik eruit gebeten, waardoor er nog een burger uit is, en dan wn jij.

__________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Lyran

Klopt, en dat scheelt een dag. Als ik een wolf was, zou dat de snelste weg zijn. Maar ik zou het niet nodig hebben. Ik zou kunnen winnen zonder je hulp, alleen zou het een dag langer duren.
Ik geloof dat mijn eerste PM je wat actiever heeft gemaakt en ik hoopte dat het dat zou doen. Als wolf zou ik de inmenging van een burger slecht kunnen gebruiken, dus waarom riskeren?

____________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Hidan

Je hebt me niet actiever gemaakt, ik was al posts aan het bekijken. Dat ik niet actief was tot nu had heel andere redenen. Dus veel nut heeft dat niet gehad. En, hoebedoel je dat scheelt een dag? Morgen is zowiezo alles beslist.

______________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Lyran

O ja, ik was de burgerlynch vergeten!
Nee, wacht ik had het wel goed.

Als er geen burgemeester is (wat niet gebeurt als jij niet stemt), en zowel AIVB als ik stemmen op de ander als lynch, is het gelijkspel en gaat er niemand dood. De wolf zou dan 1 van de 2 burgers doden. De dag daarna zou de ander aan de beurt zijn.
Het scheelt dus wel een dag. Als jij niet stemt..

_______________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Hidan

Alleen zal alles is voor bassie wss op mij stemmen aangezien ik denk ik wat meer verdacht ben.

__________________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Lyran

Waarom zou hij op jou stemmen? Ik dacht dat ik 'verdachter' zou zijn. Alsnog, als hij op jou stemt en ik op hem, is het nog steeds gelijkspel. Ik heb alsnog je stem nodig. Ik ga nu slapen, dus je antwoord maak ik helaas niet meer mee. Jij ook vast slaap lekker en denk er een nachtje over na.
Alvast bedankt

____________________________________________________________

Oorspronkelijk geplaatst door Hidan

Ik zal ook kijken, want ik ben benieuwd op wie alles is voor bassie stemt. Daarop kan ik mijn stem natuurlijk ook baseren om het nog een dag uit te stellen en even alles op een rijtje zetten.

____________________________________________________________


Dat was het hele gesprek. Ik wist dat ik zijn stem nodig had en vroeg erom. Ik wist wel dat het wat verdacht zou overkomen, maar niks doen zou al helemaal niet helpen.
 

DeletedUser3621

Guest
@Anthraxx, nogmaals, daarin had ik echt ALLE logica aan mijn kant =.= de hint van die dag ging overduidelijk naar lieflap (dominators => utrechtse american football vereniging)



by the way, anthraxx, ik vind dat je echt geniale logica hebt... ik kon er eerder niks van zeggen omdat AivB dan meer verdacht zou worden, maar nu wel :p

typisch meeloop gedrag wil ik dat niet noemen want bijna iedereen deed het.

wtf??? XD meeloopgedrag is doen wat iedereen doet :p dit slaat echt heeeelemaal nergens op :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
*Kruipt eindelijk uit zijn graf*

Even mijn dankzegging naar Bappos... :rolleyes:
Verder wel nice gespeeld, maar zeg eens, had ik de hint naar Gertjan007 goed? :D

Yep, zoals ik al zei; hebben we toch nog een wolfje eruit gewerkt samen, wie had dat kunnen denken :D.

Enne Lieflap had ik ook goed, ik zei toch dat die ruzie tussen jullie nep was :p. Wel leuk om terug te lezen nu je eenmaal weet dat het gewoon twee wolfjes waren ^^

deze pagina en die daarna

Trouwens Hidan, was je te inactief om uit te zoeken wie wolf was of had je er gewoon niet aan gedacht? Ten eerste wisten jullie dat over elke wolf een hint was geweest, had alle verhaaltjes dan bekeken, alle hints eruit gehaald over de wolven die gone waren en je had 1 verhaaltje overgehouden waarin een hint stond die maar over twee overgebleven personen kon gaan. Ook aan postgedrag kon men zien dat Lyran absoluut geen wolf was, maarja helaas.

Gefeliciteerd wolfjes, het werd jullie in het begin heel makkelijk gemaakt door enkele personen hier :rolleyes:. Daarna kregen jullie het nog heet onder de voeten maar toch een verdiende overwinning :).

En Slaro, mijn complimenten voor het leiden :).
 

DeletedUser1435

Guest
Dat was het hele gesprek. Ik wist dat ik zijn stem nodig had en vroeg erom. Ik wist wel dat het wat verdacht zou overkomen, maar niks doen zou al helemaal niet helpen.

je had bassie in het topic kunnen aanvallen op zijn posts, nogmaals naar hints zoeken..

maar dit stiekeme pm spelletje heeft het spel grotendeels naar de wolvenoverwinning geholpen. we weten niet wat hidan had gedaan bij geen pm's van jou.

@ senne. als je mensen nog even na steekt moet je ook de namen noemen;). dat is wel zo redelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3621

Guest
@ senne, die ruzie was niet helemaal nep. Het verliep niet helemaal 100% onder de wolven. er waren sommige verdenkingen van vriendjespolitiek op de eerste dag :). Dit heb ik uiteindelijk maar opgelost door Kahvi als doelwit voor te stellen, met een 75% guess-rating in wvw 5 ^^

(duzzjah Kahvi, die dood heb je aan mij te danken, sorry :p)



Overigens was ik van plan op dag 10 er zelf uit te stappen, vanwege valsspelen. Ik zal zometeen is even posten wat mijn argumenten daarvoor zijn, behalve dat Anthraxxis opeens vanuit het niets overduidelijk naar manieren gaat zoeken om mij er uit te krijgen en ik eerder die dag had gehoord dat de rollen uitgelektwaren via lieflap naar ST en dan naar geheimelol, op zn minst.
 

DeletedUser1435

Guest
egtwel. ik heb van niemand rollen gekregen. dat ik jou dan eruit pak is jouw probleem. als jij niet tegen je verlies kan is dat ook jou probleem. dat de rollen uitlekken is niet mijn probleem.
 

DeletedUser

Guest
Dag 1

Burgerstemming: "Twee mannen van rond de 18 pakken iemand en vermoorden hem." Youngpeople, alterego van Bappos, de jager.

Weerwolvenmoord: CIA FBI dit was inderdaad geraden door -Tim-. M16 wist ik niet te verstoppen en 007 in Gertjan007 was wel duidelijk ook op deze manier dacht ik. Maar de burgers deden er betrekkelijk lang over om deze persoon er alsnog uit te sturen.

Dag 2

Burgerstemming: Kindorin springt voor Japiekrekel die bijna gelyncht wordt door het publiek. Dit duidt op een beschermende daad oftewel de Beschermengel. Het vat bier dat duidelijk wordt aangelegd met Gif moest duiden op Anthraxxis de beschermengel.

Weerwolvenmoord: De wolven waren met elkaar in conflict. Ik zou nooit naar 2 wolven tegelijk verwijzen maar ik was de ruzie tussen Gertjan/Lieflap en Senne/-Tim- even vergeten. Als je goed leest lijkt het er op alsof de wolven heel koppig zijn, dat zeggen ze ook, en de hele tijd zeggen: "Echt wel, Echt niet, enzovoorts". Dit duidt dus op Egtwel een weerwolf.

Dag 3

Burgerstemming: Een oud vrouwtje riep van alles. De heks was dit. Op een gegeven moment riepen de burgers: Voel je je niet al een klein visje in de grote oceaan" tegen degene die werd terecht gesteld. Oftewel het K3 liedje. Een klein GEEL visje in een grote oceaan. Geel duidt op de avatar van Geheimelol.

Weerwolf: Omdat jullie op dit moment al 3 of 4 weerwolven wisten deed ik een heel moeilijk. Een paar eerste letters vomen LOTR. Lord of the Rings oftewel Gildor Inglorion. Ik werkte wel een beetje zo, als het goed ging voor de burgers werden de hints moeilijk, ging het slecht iets makkelijk zoals Hidan ook al had gezegd.

Dag 4

Burgerstemming: Senne liep fluitend naar iemand toe. Fluiten duidt natuurlijk op de fluitspeler. Ik heb 100x het woordje schatten herhaald. Schatten is Duits (volgens Wikipedia) voor schaduw. Shade Tura.

Weerwolvenmoord:

Lol, bij die hint over mij dacht ik dat het woord 'spotten' op mij sloeg :eek:
Maar goed, deze was beter :).
 

DeletedUser

Guest
egtwel. ik heb van niemand rollen gekregen. dat ik jou dan eruit pak is jouw probleem. als jij niet tegen je verlies kan is dat ook jou probleem. dat de rollen uitlekken is niet mijn probleem.

Het klopt dat wat rollen zijn uitgelekt maar alleen naar dode dorpelingen. Dat is zeer jammer en mag ook niet maar zo ver ik weet is geen levende dorpeling daardoor beinvloed. Niet 1 iemand is daarvoor de schuld te geven. Want ik denk dat er altijd wel meer wordt gezegd dan we uiteindelijk weten dat is altijd zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3621

Guest
Bonsai´s lijstje op dag 9:

Mijn vermoeding van goed/slecht

4.Pleutenfeltz -----> Goed
5.Oortjes (Gertjan007) -----> Twijfel
6.Hidan -----> Twijfel
7.Alles is voor Bassie -----> Goed denk ik :/
10.Bonsai -----> ...
13.xWhiteflashx -----> Wolf
14.Anthraxxis -----> Twijfel
20.Geheimelol -----> Goed
22.Lyran -----> Wolf
23.RevivalX (Gildor Inglorion) -----> Goed denk ik
25.Egtwel -----> Goed denk ik
26.Aeneas80 -----> Wolf
30.Raizor (Kindorin) -----> Twijfel

Wss mijn laatste bericht :
Ik ben van niemand van die verdachten echt zeker.

Bonsai's lijstje op dag 10:

Mijn wolven :
Oortjes
Egtwel
Revival X
Onschuldig :
Pleutenfeltz
xWFx

De rest twijfel ik :p



dus:
1. Oortjes van twijfel naar wolf
2. Egtwel van 'goed denk ik' naar wolf
3. Revival X van 'goed denk ik' naar wolf
4. WhiteFlash van wolf naar Onschuldig
5. Lyran van wolf naar 'de rest twijfel ik'


5 Mayor changes! Je kunt me veel vertellen... maar zo helderziend is die Bonsai ook weer niet. en in de 3 pagina's tussen die 2 posts gebeurd ook niet heel erg veel opzichtigs... (page 92 tot 95). Overigens was de persoon die hij Zag WhiteFlash, dus ik was niet Gezien. Je moet wel vrij helderziend zijn al wil je me dan toch plots 100% ontdekken.


Het is dat slaro aandrong, anders was ik op dag 10 gestopt. :)
 

DeletedUser1435

Guest
dat heet zienende tactiek:)

niet meteen al je wolven prijsgeven maar gewoon ook wat wolven als goed bestempelen enzo.
kan je later altijd weer veranderen;)

of hoe zou jij het doen?

dag 2. ik denk dat anthraxxis goed is
dag 4. hidan is duidelijk wolf
dag 6. aivb is onschuldig

:eek:
 
Bovenaan