Wereld 10, Symbool van lafheid?

DeletedUser

Guest
lol heej tim echt weer iets voor jou om de mensen zo uit hun tent te lokken :D maar ik ken je ook niet anders :p

maar goed ik speel zelf w10 ik heb zelf heel veel geinternt maar wat wil je als de spelers zelf naar je toe komen van je mag me overnemen want ik ga stoppen... ik zou geen nee zeggen hoor :eek: ... maar er zitten wel hele goeie spelers in w10.. alleen de grote ooorlogen laten nog op zich wachten,

zo ik heb me zeggie weer gedaan :D
 

DeletedUser

Guest
lol heej tim echt weer iets voor jou om de mensen zo uit hun tent te lokken :D maar ik ken je ook niet anders :p

maar goed ik speel zelf w10 ik heb zelf heel veel geinternt maar wat wil je als de spelers zelf naar je toe komen van je mag me overnemen want ik ga stoppen... ik zou geen nee zeggen hoor :eek: ... maar er zitten wel hele goeie spelers in w10.. alleen de grote ooorlogen laten nog op zich wachten,

zo ik heb me zeggie weer gedaan :D

hadden we dan weer lekker veel aan....
ik zie de eerste oorlog al

in de RIM !!
 

DeletedUser20735

Guest
hadden we dan weer lekker veel aan....
ik zie de eerste oorlog al

in de RIM !!

Ik zou het wel eens willen zien als diegene die nu blijven zeggen dat er geen oorlog is in het centrum, zelf een oorlog zouden beginnen moesten ze zelf in het centrum zitten...
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het wel eens willen zien als diegene die nu blijven zeggen dat er geen oorlog is in het centrum, zelf een oorlog zouden beginnen moesten ze zelf in het centrum zitten...

geef je vv maar :D
en tjah dat wisten de mensen van ten voren
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het wel eens willen zien als diegene die nu blijven zeggen dat er geen oorlog is in het centrum, zelf een oorlog zouden beginnen moesten ze zelf in het centrum zitten...

mja de angsthazen inderdaad niet nee, anderen dan weer wel, die zorgen dat ze eerst hun grootste gebuurtjes telkens afmaken, ieder zijn tactiek, maar ja hopelijk voor die angsthazen dan, dat ze niet te laat zijn met aanvallen, dat het eerder hun beurt niet is :p

Bona express denderd, try to stop him:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien omdat het beginnende aanvalletjes zijn, en omdat je niet goed genoeg kijkt?

Nou vertel dan is wat meer wie hebben dan een conflict en wie valt wie aan
of waar hebben ze ruzie over .

Maak het interessant .
 

DeletedUser

Guest
Misschien omdat het beginnende aanvalletjes zijn, en omdat je niet goed genoeg kijkt?

Even een persoonlijke vraag: Weet jij wat denken is? :rolleyes:
Hoe moet ik ooit aanvallen op een ander account zien aankomen?
 

DeletedUser7252

Guest
Even deze onintressante knoop doorhakken..

Waar is Camelgamer die normaal gezien op BoRmSiE speelt?

BoRmSiE
Punten: 427.633
Rang: 30
Verslagen tegenstanders: 1.212.667 (41.)
Stam: [IQ]

Dorpen Coordinaten Punten
46|001 625|495 9.962
...
46|056 639|487 181
46|057 628|494 136
46|058 632|488 100
46|059 614|486 391

46|060 620|494 7.481

Barbarendorpjes edelen van nog geen 400 pts, zwakjes voor een 'pro'?
 
Bovenaan