[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15806

Guest
zoals
maar als die mensen dat willen moeten ze dat doen
ik praat nu in mijn idee
en ik weet niet waarom ik niet zou mogen meedoen
heb (nog) geen enkel potje verpest

Ondanks ik hier niet mag posten?
Of wel nu de ronde toch is afgelopen..

Wat mij verbaast dutchboy is dat jij alleen al mee mag doen met deze ronde.. Wie wilde zich met 3 accounts inschrijven bij WvW3? Volgens mij was jij dat en zijn velen dit gewoon vergeten.. Reden genoeg om jou niet mee te laten doen dus naar mijn mening..
 

DeletedUser

Guest
Ondanks ik hier niet mag posten?
Of wel nu de ronde toch is afgelopen..

Wat mij verbaast dutchboy is dat jij alleen al mee mag doen met deze ronde.. Wie wilde zich met 3 accounts inschrijven bij WvW3? Volgens mij was jij dat en zijn velen dit gewoon vergeten.. Reden genoeg om jou niet mee te laten doen dus naar mijn mening..

Echt waar? :O

In dat geval zou ik hem op de blacklist zetten waar ook Legend Hood op staat, Die dat je gewoon nooit meer mag meedoen..

En how about een lijstje met mensen die te inactief geweest zijn deze ronde, Die komende 1/2 rondes niet mee mogen doen?

Trouwens, Ik had Harry P ook wel graag op de blacklist gezien :p

Ohja, Ik was een burger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23300

Guest
maar effe een vraagje als de nieuwe ronde er komt, mogen er dan ook meedoen die nu niet meededen?
 

DeletedUser

Guest
Echt waar? :O

In dat geval zou ik hem op de blacklist zetten waar ook Legend Hood op staat, Die dat je gewoon nooit meer mag meedoen..

En how about een lijstje met mensen die te inactief geweest zijn deze ronde, Die komende 1/2 rondes niet mee mogen doen?

Trouwens, Ik had Harry P ook wel graag op de blacklist gezien :p

Ohja, Ik was een burger, Ik wist dat -Tim- geen wolf was omdat Senne zich had versproken, Daarom volgde ik hem.

mag ik vragen waarom dan want vindt dat nergens op slaan
en jij gaat niet over die lijst want ik zelf vindt het nergens opslaan

als legend daarop wordt gezet want kan er veel meer namen hier neerzetten wie dan niet mee mogen doen
 

DeletedUser

Guest
mag ik vragen waarom dan want vindt dat nergens op slaan
en jij gaat niet over die lijst want ik zelf vindt het nergens opslaan

als legend daarop wordt gezet want kan er veel meer namen hier neerzetten wie dan niet mee mogen doen

Tuurlijk niet, Hij verneukt het spel gewoon.
 

DeletedUser13565

Guest
Echt waar? :O

In dat geval zou ik hem op de blacklist zetten waar ook Legend Hood op staat, Die dat je gewoon nooit meer mag meedoen..

En how about een lijstje met mensen die te inactief geweest zijn deze ronde, Die komende 1/2 rondes niet mee mogen doen?

Trouwens, Ik had Harry P ook wel graag op de blacklist gezien :p

Ohja, Ik was een burger, Ik wist dat -Tim- geen wolf was omdat Senne zich had versproken, Daarom volgde ik hem.

Jep, ik heb dan nog liever dravir.

harry.p en dutchboy zijn geen enkele toevoeging en ze hebben het altijd fout. En bv. dutchboy vraagt altijd aan anderen wat ze denken en denkt zelf niet na.. Klinkt misschien arrogant maar ik vind dat dat soort personen niet mee hoeven te doen.
 

DeletedUser

Guest
Jep, ik heb dan nog liever dravir.

harry.p en dutchboy zijn geen enkele toevoeging en ze hebben het altijd fout. En bv. dutchboy vraagt altijd aan anderen wat ze denken en denkt zelf niet na.. Klinkt misschien arrogant maar ik vind dat dat soort personen niet mee hoeven te doen.

Met jouw kan ik praten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat ik even wil weten: Zijn er hier mensen die er serieus aan hebben gedacht dat tim bijv. wolf was of brennan heart?
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk niet, Hij verneukt het spel gewoon.

en waarom zal ik op die blacklijst moeten dan...
en hij wist dat die doodging en wou tim het graf innemen

dat vindt ik nog niet zo slecht
tim hoort by the way ook op die blacklijst of is iedereen #3 of ronde #4 vergeten

iedereen verdient 2e kans vindt ik
 

DeletedUser

Guest
Jep, ik heb dan nog liever dravir.

harry.p en dutchboy zijn geen enkele toevoeging en ze hebben het altijd fout. En bv. dutchboy vraagt altijd aan anderen wat ze denken en denkt zelf niet na.. Klinkt misschien arrogant maar ik vind dat dat soort personen niet mee hoeven te doen.

lol neem me niet kwalijk maar ik durf te wedden dat vurig vuurtje een wolf is
 

DeletedUser

Guest
Jep, ik heb dan nog liever dravir.

harry.p en dutchboy zijn geen enkele toevoeging en ze hebben het altijd fout. En bv. dutchboy vraagt altijd aan anderen wat ze denken en denkt zelf niet na.. Klinkt misschien arrogant maar ik vind dat dat soort personen niet mee hoeven te doen.
Vind dutchboy naar mijn mening ook arrogant overkomen en nogal kortaf. Ook is zijn manier van lezen niet fijn daarmee duid ik alleen op de punten en hoofdletters.
 

DeletedUser

Guest
en waarom zal ik op die blacklijst moeten dan...
en hij wist dat die doodging en wou tim het graf innemen

dat vindt ik nog niet zo slecht
tim hoort by the way ook op die blacklijst of is iedereen #3 of ronde #4 vergeten

iedereen verdient 2e kans vindt ik

Maar in tegenstelling tot jullie..

-Tim-

- Kan nadenken
- Kan normaal typen
- Heeft een nuttige toevoeging

Snappie?
 

DeletedUser

Guest
voor de duidelijkheid, het was deze toch?:

10012008052xu8.jpg

Ja, toen ik de hint postte was het echt op zowel .nl en .com wel meerdere plaatjes met deze vent, fixato heeft het toentertijd ook nog gezien.
 

DeletedUser23144

Guest
Jep, ik heb dan nog liever dravir.
En dutchboy vraagt altijd aan anderen wat ze denken en denkt zelf niet na..

Tim zij alles voor dus hoef ik niet na te denken ( niks slechts over tim hoor).
Ik vroeg dat zodat we geen verdeeldheid kregen en ik wou weten op wie tim weer ging stemmen.
Sorry hoor maar ik ga niet zelf uren denken terwijl hij zo een lijstje geeft en iedereen volgt hem.
Er zijn ook mensen ( zoals olivier) die helemaal niet hebben gepost.
Daar zeg je dus niks van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan