Geschiendenis + analyse Oorlog [NLS] vs. HT & Co.

DeletedUser24762

Guest
Toch vreemd dat mijn vegen er dan doorheen komen en een zooitje aanvalstroepen doodmaken, terwijl er een reistijd van 60+ op zit
 

DeletedUser14283

Guest
GG,

1) je account bestaat uit meer dan 70% uit intern genomen dorpen...timen is nooit nodig geweest.
2) met een account van 2 mil kan je zoveel aanvallen waaronder fakes, clears en edeltreinen zenden dat zelf een meer ervaren speler toch 2 dorpen kwijtraakt...toont dit dan ervaring?
3) je leden vertrekken en verlaten je...maar jij bent de enige goeie in die hele kwestie...zij zijn de slechte...give me a break man!
4)jij die altijd zo je stam hoog in het vaandel had en hield en houd...maar je gaat polshoogte nemen bij je vijanden ivm eventuele plaatsje voor je?....Waar blijft het plaatsje van je resterende stamleden?
5)je verwijt je ex-stamleden dat ze daadwerkelijk bij "de vijand" zijn gegaan maar weet jij of ze ook niet eerst informatie hebben genomen zoals je zelf nu verklaart te doen bij Chiq.?

Je kan zoals altijd mooi uitleggen waarom de fout bij de anderen ligt maar je draait en wentelt nu rond als een paling op het droge.
Lees eens alle mededelingen die je al geplaatst hebt en je zal zien dat je jezelf constant tegenspreekt of verbeterd als de kans zich voordoet om je eigen vel te redden en jezelf in de schijnwerpers te zetten.

Blijf lekker verder doen met hier postings te maken...heb ik tenminste leuke leestijden zonder inhoud.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16750

Guest
als je probeert stoer te doen, doe het dan op zijn minst zonder fouten :)

fall = herfst of de gewone infinitief en vervoeging van vallen.
fallen = voltooid deelwoord van vallen



jep, hij internt voor zijn stamgenoten.
hah.... en jij bent zo naïef om zo'n lulkoek te geloven?
te grappig....

als hij internt voor stamgenoten, waarom blijven dan het overgrote deel van zijn interndorpjes in zijn handen? Overigens, als het interns zijn, dan kunnen de leden onmiddellijk zelf die dorpjes overnemen, in plaats van dictator GG.

wist je trouwens dat 37% van GG's puntentotaal afkomstig is van interns?
Maar juist, hij geeft het merendeel van zijn geïnternde dorpen aan zijn stamleden (not!)

Ga jij ff heel snel een leven te zoeken. Ga je nu iedereen verbeteren op dit forum!
 

DeletedUser

Guest
GG,

1) je account bestaat uit meer dan 70% uit intern genomen dorpen...timen is nooit nodig geweest.
2) met een account van 2 mil kan je zoveel aanvallen waaronder fakes, clears en edeltreinen zenden dat zelf een meer ervaren speler toch 2 dorpen kwijtraakt...toont dit dan ervaring?
3) je leden vertrekken en verlaten je...maar jij bent de enige goeie in die hele kwestie...zij zijn de slechte...give me a break man!
4)jij die altijd zo je stam hoog in het vaandel had en hield en houd...maar je gaat polshoogte nemen bij je vijanden ivm eventuele plaatsje voor je?....Waar blijft het plaatsje van je resterende stamleden?
5)je verwijt je ex-stamleden dat ze daadwerkelijk bij "de vijand" zijn gegaan maar weet jij of ze ook niet eerst informatie hebben genomen zoals je zelf nu verklaart te doen bij Chiq.?

Je kan zoals altijd mooi uitleggen waarom de fout bij de anderen ligt maar je draait en wentelt nu rond als een paling op het droge.
Lees eens alle mededelingen die je al geplaatst hebt en je zal zien dat je jezelf constant tegenspreekt of verbeterd als de kans zich voordoet om je eigen vel te redden en jezelf in de schijnwerpers te zetten.

Blijf lekker verder doen met hier postings te maken...heb ik tenminste leuke leestijden zonder inhoud.

helemaal hier mee eens,
ik vroeg ook wel is dingen waarom hij iets deed maar hij draait er altrijd omheem...
en daar heb ik een beetje hekel aan
 

DeletedUser24762

Guest
Wordt door mijn stamleden nog wel eens getipt op typfouten :D

vandaar... ;)
 

DeletedUser

Guest
leuk dat jullie weer gefuseerd zijn he nls,
maar de dorpen van jullie worden nog steeds minden...
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Romeo 14 (606|792) K76 9,922 Great General [[NLS]] littleone4u [TM75] 14th February 2009 - 08:18:24
Romeo 13 (606|795) K76 10,166 Great General [[NLS]] littleone4u [TM75] 14th February 2009 - 07:52:02
[001]All I Need.. (543|776) K75 8,881 Great General [[NLS]] skey [~BOD~] 11th February 2009 - 07:10:13
C 024 (609|805) K86 9,910 Great General [[NLS]] belus [~BOD~] 09th February 2009 - 13:52:20
103 Backstab (533|788) K75 9,969 Great General [[NLS]] Blasti [~BOD~] 08th February 2009 - 11:06:56

hahaha
 

DeletedUser18705

Guest
haha en de laatste week dan..
Side 1:
Tribes: TM75 ~BOD~ HT ~CK~ =DR= EvA
Players:

Side 2:
Tribes: [NLS] =UD= [TES] [NLB]
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 749
Kant 2: 189
Verschil: 560

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 59
Kant 2: 10
Verschil: 49

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,788,447
Kant 2: 1,076,579
Verschil: 2,711,868

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 488,411
Kant 2: 71,092
Verschil: 417,319

image.php

ga jij nou ook al met die statistieken lopen promoten dat wij opeens zoveel beter zijn... je gedraagt je nu net als hun.... stop ermee....
 

DeletedUser

Guest
haha en de laatste week dan..
Side 1:
Tribes: TM75 ~BOD~ HT ~CK~ =DR= EvA
Players:

Side 2:
Tribes: [NLS] =UD= [TES] [NLB]
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 749
Kant 2: 189
Verschil: 560

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 59
Kant 2: 10
Verschil: 49

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,788,447
Kant 2: 1,076,579
Verschil: 2,711,868

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 488,411
Kant 2: 71,092
Verschil: 417,319

image.php
Uhmm, waar slaat het op dat =UD= hier ook bijstaat :S?
 

DeletedUser

Guest
sorry maar aan kant een staan:
TM75 ~BOD~ HT ~CK~ =DR= EvA

Ik kan mij nergens herrineren dat ~CK~, =DR= en EvA in oorlog zijn met [NLS], wat moeten zij in godsnaam bij die stats.

haha en de laatste week dan..
Side 1:
Tribes: TM75 ~BOD~ HT ~CK~ =DR= EvA
Players:

Side 2:
Tribes: [NLS] =UD= [TES] [NLB]
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 749
Kant 2: 189
Verschil: 560

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 59
Kant 2: 10
Verschil: 49

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,788,447
Kant 2: 1,076,579
Verschil: 2,711,868

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 488,411
Kant 2: 71,092
Verschil: 417,319

image.php

En wat doet =UD= in godsnaam aan de kant van [NLS], net zoals [NLB] (een stam die al lang geen moraalbreker stam meer is van [NLS])

leuk dat jullie weer gefuseerd zijn he nls,
maar de dorpen van jullie worden nog steeds minden...
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Romeo 14 (606|792) K76 9,922 Great General [[NLS]] littleone4u [TM75] 14th February 2009 - 08:18:24
Romeo 13 (606|795) K76 10,166 Great General [[NLS]] littleone4u [TM75] 14th February 2009 - 07:52:02
[001]All I Need.. (543|776) K75 8,881 Great General [[NLS]] skey [~BOD~] 11th February 2009 - 07:10:13
C 024 (609|805) K86 9,910 Great General [[NLS]] belus [~BOD~] 09th February 2009 - 13:52:20
103 Backstab (533|788) K75 9,969 Great General [[NLS]] Blasti [~BOD~] 08th February 2009 - 11:06:56

hahaha

[NLS] heeft blijkbaar zijn zusterstam [TES] naar [NLS] laten komen. Een fusie (?) ik denk het niet.
De bedoeling van [TES] zijn stichting was namelijk leden recruiteren die later naar [NLS] zouden overstappen. De plannen van [NLS] zijn zo te zien niet gewijzigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16381

Guest
Ik kan mij nergens herrineren dat ~CK~, =DR= en EvA in oorlog zijn met [NLS], wat moeten zij in godsnaam bij die stats.



En wat doet =UD= in godsnaam aan de kant van [NLS], net zoals [NLB] (een stam die al lang geen moraalbreker stam meer is van [NLS])



[NLS] heeft blijkbaar zijn zusterstam [TES] naar [NLS] laten komen. Een fusie (?) ik denk het niet.
De bedoeling van [TES] zijn stichting was namelijk leden recruiteren die later naar [NLS] zouden overstappen. De plannen van [NLS] zijn zo te zien niet gewijzigd.
opleidingsstam? nooooob^^
[NLB] heet toch echt no limit brekers:eek: zou toch moraalbrekersstam moeten zijn, anders veranderen ze de naam toch:eek:
 

DeletedUser

Guest
opleidingsstam? nooooob^^
[NLB] heet toch echt no limit brekers:eek: zou toch moraalbrekersstam moeten zijn, anders veranderen ze de naam toch:eek:


begrijpend lezen wordt ook al niet meer gegeven als je goed leest bedoeld rockkerstman dat TES is overgegaan in NLS en dat NLB vlolgens hem al een hele tijd geen moraalbrekers stam meer is, of dat waar is weet ik natuurlijk niet maar noem niet zomaar iemand NooB,

Wat was het spreekwoord vroeger ook alweer op het schoolplein wat je zegt ben je zelf :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
CK en =UD= horen hier niet bij, weet niet hoe de wikker daar bij komt!
Zal hem er wel persoonlijk over aan spreken!
 

DeletedUser

Guest
ik heb mijn berichten al verwijdert,
want het klopte niet,
ik bied mijn excuses aan aan iedereen die ik beledigt heb, :p.
ik hoop dat dit snel over is
 
Bovenaan