- Reactiescore
- 1.604
Niks ervan, heb niemand nodig! BARNIE ARMYYYY laat ze maar komenVoor het overleven van QQEEZZ zou het bijna noodzakelijk moeten zijn om zich bij een andere stam aan te sluiten. Dus in die zin ja.
Niks ervan, heb niemand nodig! BARNIE ARMYYYY laat ze maar komenVoor het overleven van QQEEZZ zou het bijna noodzakelijk moeten zijn om zich bij een andere stam aan te sluiten. Dus in die zin ja.
Hoe durf jij vriendQQ/Vinci nu opnemen staat zon beetje gelijk aan het einde van je stam
Broeder, Ik heb de lijst gezien ging wel over meer dan gewoon 3 stammen als we dan toch ff rechtuit zijn. Je kan de kleine helpers proberen minimaliseren, het blijft een overmacht, en oke zo kan je het spelletje spelen, maar anderen hebben het recht het te bekritiseren ook.
Met inmiddels 11 stammen samenwerken om twee spelers weg te spelen is wel gewoon belachelijk idioot en vind ik vuil.Disclaimer: er is geen sprake van vuil spel toch? Verbroken NAPs, katapulteren, misleiding, spioneren?
wellicht heeft het niet louter met deze 2 factoren te maken?(hoe kan het niveau verschil zo groot zijn dat op enkel ranking plaatsen het verschil zo enorm is al of is dit geen kwestie van niveau maar van nolife gehalte.
1. Boeit niet, troepen vechten, punten niet. Het gaat er om wat je ermee doet.Stelling van de dag
Vraag van de dag:
1: Vanaf welk puntenaantal ben je eerder een handicap voor je stam dan een meerwaarde?
2: Is het normaal dat het op een niet pp wereld de nummer 15 van de wereld nog maar de helft van de nummer 1 zijn punten heeft? (hoe kan het niveau verschil zo groot zijn dat op enkel ranking plaatsen het verschil zo enorm is al of is dit geen kwestie van niveau maar van nolife gehalte.
1: Ik ga er vanuit dat dit doelt op een speler die een stuk kleiner is dan de rest. Ik wil m even omdraaien wanneer hindert een veel grotere speler de groei van de rest van de stam? Ik heb het idee dat als er één speler een stuk groter is dan de rest dat die altijd eerder paraat is om goede doelwitten veilig te stellen. Hiermee word dan het verschil tussen de 'grotere' speler en de rest van de stam alsmaar groter. Dit zal voor veel de 'serieuzere' accounts niet uitmaken want die hebben toch een heel team achter zich zitten maar ik denk dat casual spelers hier wel tegen aan lopen.Stelling van de dag
Vraag van de dag:
1: Vanaf welk puntenaantal ben je eerder een handicap voor je stam dan een meerwaarde?
2: Is het normaal dat het op een niet pp wereld de nummer 15 van de wereld nog maar de helft van de nummer 1 zijn punten heeft? (hoe kan het niveau verschil zo groot zijn dat op enkel ranking plaatsen het verschil zo enorm is al of is dit geen kwestie van niveau maar van nolife gehalte.
1. Boeit niet, troepen vechten, punten niet. Het gaat er om wat je ermee doet.
2. 1 antwoord, farmen. De top farmt zich gwn kapot t.o.v. minder actieve accounts die wel leuk meedraaien. Gister hadden we hier een gemiddelde van 400k gs, na 1 dag farmen en een recordje van 6.7 mil zitten we alweer op 1.5m gemiddeld..
En ja, de enige manier hoe je dat haalt (zonder speler farms) is jezelf helemaal kapot farmen, dag en nacht. Dat is heel intensief en denk ik alleen weggelegd voor accounts met bijna 24/7 bezetting.
1: Ik ga er vanuit dat dit doelt op een speler die een stuk kleiner is dan de rest. Ik wil m even omdraaien wanneer hindert een veel grotere speler de groei van de rest van de stam? Ik heb het idee dat als er één speler een stuk groter is dan de rest dat die altijd eerder paraat is om goede doelwitten veilig te stellen. Hiermee word dan het verschil tussen de 'grotere' speler en de rest van de stam alsmaar groter. Dit zal voor veel de 'serieuzere' accounts niet uitmaken want die hebben toch een heel team achter zich zitten maar ik denk dat casual spelers hier wel tegen aan lopen.
Dat maakt anderzijds mbs en fusies nog meer op.Antwoord op dat tweede is inderdaad farmen, persoonlijk altijd fan geweest van limited haul werelden.
uiteraard zijn er situaties waarin dit voor iedereen handig is. maar als de grotere speler alsmaar de daadwerkelijke omliggende doelwitten overneemt, wat vanzelfsprekend is omdat die telkens clears en treinen heeft klaarstaan, zijn de kleinere gedwongen om de kleinere doelwitten of bb's te edelen. hiermee wordt het verschil alsmaar groter. als die grotere speler er niet bijzit zullen er wss minder steden overgenomen kunnen worden dus de stam zal minder groeien maar de steden die wel overgenomen worden zullen meer verdeeld worden onder alle spelers van de stam.Als die veel grotere speler er niet bij zit zal de groei van de andere er niet beter op worden. Dat is dan eenmaal de situatie zoals ze is omdat 1 account beter is en/of het zit allemaal wat mee. Een grotere speler kan ook voor ademruimte zorgen voor andere. De proporties mogen niet te groot zijn, maar een gezond verschil lijkt me wel te moeten kunnen.
Met edellijnen kan je wellicht wel al een end komen ook.
Qua moraal is een 100k speler wel lekker nog in dit stadium in je stamDus jij denkt dat hypothetisch gezien een 100k account vs een 400k account geen handicap is voor je stam? Kan je nog goeie speler zijn maar als je tegenstander dat ook is lijkt het mij een verloren zaak.
Dan lijkt mij een plunder max van pakweg 50k per dag geen slecht idee voor de gezondheid van de accounts die dat nu al halen. Persoonlijk vind ik dat dit nog weinig met het core idee van dit spel te maken heeft. Je zou het niet moeten willen en zou mensen tegen zichzelf moeten beschermen door begrenzing.
Denk niet dat hier een punten aantal aan te hangen is.1: Vanaf welk puntenaantal ben je eerder een handicap voor je stam dan een meerwaarde?
2: Is het normaal dat het op een niet pp wereld de nummer 15 van de wereld nog maar de helft van de nummer 1 zijn punten heeft? (hoe kan het niveau verschil zo groot zijn dat op enkel ranking plaatsen het verschil zo enorm is al of is dit geen kwestie van niveau maar van nolife gehalte.
er van uit gaande dat dat allemaal in muntjes gaat dan, en niet in uitbouw, en dat de munten geslagen zijn met een zwarte muntenvlag. Sowieso zit ook een flink deel van de top tien niet aan die 1600 (edellimiet 56+) munten nu.Je moet je voorstellen dat het verliezen van een vol off dorp al 40 munten is.
Een de Sukke die bijvoorbeeld rank 23 OD staat zal dus veel harder gaan dan iemand met 2x zoveel OD.
Daarnaast is al paar keer aangehaald het farm verschil, ook dat tikt hard aan, meeste top 10 spelers zullen inmiddels al over 100m farm zitten dus dat is nog is 1600 muntjes er bij. (meer dan de nummer 15 in totaal heeft waarschijnlijk)
Meh gewoon op w98 markt met premium gaan kopen, doen jullie dat dan niet?er van uit gaande dat dat allemaal in muntjes gaat dan, en niet in uitbouw, en dat de munten geslagen zijn met een zwarte muntenvlag. Sowieso zit ook een flink deel van de top tien niet aan die 1600 (edellimiet 56+) munten nu.
er van uit gaande dat dat allemaal in muntjes gaat dan, en niet in uitbouw, en dat de munten geslagen zijn met een zwarte muntenvlag. Sowieso zit ook een flink deel van de top tien niet aan die 1600 (edellimiet 56+) munten nu.
en w98 is nog een snelheid 1 wereld vs de snelheid 2 hier.Meh gewoon op w98 markt met premium gaan kopen, doen jullie dat dan niet?
Ff iets anders het mooie verschil van pp is kijken naar w98, daar staat de nr1 al met 1mil punten hier heeft onze nr ocharme 400k.
Dus ja daar zie je al wat pp met een wereld doet
helemaal mee eens, maar was meer dat de nummers die je noemde vrij hoog waren voor de huidige situatie op de wereld ^^Ja maar dit bewijst alleen maar meer dat het een nog groter verschil maakt.