[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
1.286
Anthraxxol Prima BM. Eerlijk, oprecht en rechtvaardig!

Moet wel zeggen dat ik dit feestje om het BVM schap van Bloodwolf niet begrijp. speelde dramatisch vorige pot en bleek niet in staat in heldere zinnen van 3 per post zijn punt te kunnen maken.
 
Reactiescore
1.014
Ik ga weer voor WBJIMO

succes iedereen dit potje. :)
 
Reactiescore
1.014
Waarom ga je dit keer 'weer' voor WBJIMO? En vanwaar de 'weer', heb je een voorgaand potje op hem gestemd?
Ja, een voorgaand potje.

Actief en heeft verstand van t spel.
 
Reactiescore
1.014
Dat is dan wel een aardig tijdje terug, of ik heb hem gemist.
Volgens mij mis ik iets?

Wat is of word je punt? Jij stemt ook op WBJIMO? hij krijgt ook mijn stem. Dus misschien wordt hij daardoor wel BM? Dat is wat we willen?
 
Reactiescore
397
Volgens mij mis ik iets?

Wat is of word je punt? Jij stemt ook op WBJIMO? hij krijgt ook mijn stem. Dus misschien wordt hij daardoor wel BM? Dat is wat we willen?
Het woord 'weer' stuit me tegen de borst. Aangezien het de indruk wekt dat je vaker op hem stemt en dat de stem dus niet anders dan normaal is. Ergo dat dit niet gek of verdacht is.

Toen ik even snel ging nazoeken vorige pot zag ik dat je Tigor stemde en als ik zoek op 'wbjimo' of 'blaas' en op jouw gebruikersnaam vind ik geen stemmen voor BM van jou op hem in het verleden. Vandaar dat ik het je vroeg, wellicht dat ik de stem dan op deze manier niet vind, maar ik vind het wel bijzonder.
 
Reactiescore
1.014
Het woord 'weer' stuit me tegen de borst. Aangezien het de indruk wekt dat je vaker op hem stemt en dat de stem dus niet anders dan normaal is. Ergo dat dit niet gek of verdacht is.

Toen ik even snel ging nazoeken vorige pot zag ik dat je Tigor stemde en als ik zoek op 'wbjimo' of 'blaas' en op jouw gebruikersnaam vind ik geen stemmen voor BM van jou op hem in het verleden. Vandaar dat ik het je vroeg, wellicht dat ik de stem dan op deze manier niet vind, maar ik vind het wel bijzonder.
Ik heb gewoon eerder op hem gestemd net als op jou.
Vanwege geen getrol, kennis van t spel etc.

En om je zoektocht resultaat te geven:

Potje 338 was het WBJIMO.
Om precies te zijn op 7 maart 2022
 
Reactiescore
1.804
kunnen jullie dit gezellig onderonsje in de wolvensjet houden aub?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik heb me trouwens nog in geen enkele sjet versproken dus ik ben bewezen goedje stem rob
 
Reactiescore
276
Ik zie dat er alweer persoonlijk gespeeld wordt tegen mij? Nu Time niet meespeelt om mij van het BM-schap af te houden nemen Bappos en Dash het wel over :s

@bappos ik laat me niet vrijwillig lynchen. De wolfjes vonden mij vorige pot gewoon te sterk, dat is duidelijk. Also: Waarom moet je als goedje als goedje spelen? Enkel de wolfjes moeten als goedje spelen? De enige taak die ik heb is wolfjes vangen. Niet het doen alsof.

@Dash dat jij niet in staat bent om posts van meer dan 3 zinnen te bevatten is niet mijn probleem. Tip: Terug naar de basisschool en in groep 3 wat lesjes mee volgen.

KS. Een van de weinige spelers die ik een fijne speelstijl vind hebben.
 
Reactiescore
1.286
Ik zie dat er alweer persoonlijk gespeeld wordt tegen mij? Nu Time niet meespeelt om mij van het BM-schap af te houden nemen Bappos en Dash het wel over :s

@bappos ik laat me niet vrijwillig lynchen. De wolfjes vonden mij vorige pot gewoon te sterk, dat is duidelijk. Also: Waarom moet je als goedje als goedje spelen? Enkel de wolfjes moeten als goedje spelen? De enige taak die ik heb is wolfjes vangen. Niet het doen alsof.

@Dash dat jij niet in staat bent om posts van meer dan 3 zinnen te bevatten is niet mijn probleem. Tip: Terug naar de basisschool en in groep 3 wat lesjes mee volgen.

KS. Een van de weinige spelers die ik een fijne speelstijl vind hebben.
lesje begrijpend lezen voor jou eerder? ik stel niet dat ik het niet kan bevatten, ik stel dat je niet in staat bent kort en bondig je punt te maken over een speler. maar bovenstaande post is al een verbetering. ga zo door zou ik zeggen.
 
Reactiescore
276
Ik kan alles heel kort maken, maar dan gaat men of niet mee of ze komen om uitleg vragen. T is ook nooit goed.
 
Bovenaan