[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
122
Om dezelfde reden als Ctrl Alt Delete heb ik de posts van Tigor even bij elkaar gepakt. Hier viel mij niet direct op wat me bij Ctrl Alt Del wel opviel. Ik maak uit haar posts op dat zij wel degelijk iets meer bezig is geweest met Speeder dan dat Ctrl Alt Delete hier de moeite in heeft gestoken. Haar eerste post met betrekking tot Speeder was wel direct de post die aanleiding gaf (in mijn 2e post terug) om haar berichten even onder de loep te nemen.

Ik heb geen fijn gevoel bij de posts rob - speeder, die hun posts hangen te veel samen.
Ligt er anders vingerdik op dat het met 2 viseren is op Bappos. Nou gezien jullie speelstijl durven jullie dat zeker zo opzichtig te doen. Want ja waarom niet yolo spelen he.
Hij negeert wel posts voor mijn gevoel.
Hij had even goed een gewoon antwoord kunnen geven op mijn vraag ondanks het een bait was.

Deze posts van Tigor waren richting Speeder gericht en toont voor mij aan dat het in ieder geval geen 'meeloopstem' was. De laatste quote van dit setje gaat om Bloodwolf, waardoor de stem richting Speeder wellicht meer verantwoord was.

Op dit moment weet ik hrt nog niet.
Ik neig naar speeder, puur omwille van zijn posts. Maar ik denk dat het ook te maken heeft omdat ik zijn speelstijl gewoon niet leuk vind.

Verder moet ik gewoon nog ff bij lezen.
ik blijf bij speeder
Ik kan me niet inbeelden dat bloodwolf zijn eigen zo in de belangstelling zou zetten als wolf. Maar daar kan ik ook grandioos in mis zijn.

Edit: ik kan me gewoon nog niet in de argumenten vinden.
Wat me hierin wel opvalt is dat je aangeeft dat je 'het nog niet weet' en neigt naar Speeder puur 'omwille van zijn posts'. Nou goed. Kun je nogmaals uitleggen waarom je Speeder verdenkt. Je gaf namelijk ook aan dat je twijfelde en dat je nog bij ging lezen. @Tigor93, hierin is je verder niets opgevallen? Dit maak ik dan op uit het feit dat je erna op Speeder stemt met de woorden 'ik blijf bij Speeder'.

Vervolgens sprak ik Tigor aan op de post waarin zij reageerde op Speeder die Bappos als BM stemde (de bewuste fout dus). Ik vroeg naar haar bedenkingen, waarop ze reageerde.

Nja ik had er ook geen antwoord op gekregen enkel dat het een val was. Nu is daar ook niet op verder gegaan. Maar ik blijf nog steeds geen goed gevoel hebben bij speeder.

Voor de rest wil ik gewoon naar de stemmers kijken, wie zich een beetje heeft onthouden etc. De raafstemmen vind ik ook gewoon opmerkelijk vroeg. En enigsinds vreemd omdat de meerderheid het zowel voor blood als speeder was. Dus ik snap niet de keuze voor raafstemmen.
Edit: ik dacht dat je maar 1x raafstem kon gebruiken maar blijkbaar elke dag.
@Blue Waar zou jij nu naar kijken?

Wat zou jij gedaan hebben buiten blood, speeder en bappos en waarom? je geeft zelf aan dat rinske niet meegaat in de stemming, wat jij wel doet. Iets gaf me wel aan dat je ook niet 100% in de drie kon vinden.

Zoals hierboven al gevraagd, ben ik benieuwd wat je nu van Speeder denkt en waarom je gister op hem bleef stemmen.

Ik vind dit nog te weinig om op je te stemmen Tigor, maar ik verwacht wel iets meer input en analyse van je. Je geeft aan te kijken naar de stemmers te willen kijken die zich hebben onthouden. Ik ben benieuwd.
 
Reactiescore
1.804
Snap niks van deze post. Raaf is raaf en niet gebroeder. Speculeren over de raaf heeft geen nut. De raaf kiest net zo goed als alle goedjes zonder informatie dag 1 tussen Speeder. en Bloodwolf en zat blijkbaar mis.

@laila @FloofyPanda Wat denken jullie te stemmen vandaag?

Kan me vrij goed vinden in de verdenking aan CAD zijn front. Al merk ik dat ik altijd wel een lichte bias tegen hem heb en vind ik zijn speelstijl vaak verdacht. Voor nu stem ik CAD. Veel posts, allemaal vrij veilig. Daarnaast is hij op de achtergrond. Tenslotte stemde hij Speeder. toen Speeder. niet op lynch stond (uiteindelijk stond hij natuurlijk wel op lynch maar door raaf stemmen niet meer). Mocht Speeder. goedje zijn wat ik vermoed dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een goedje die wel op lynch staat (bloodwolf in dit scenario). De stemmen op het goedje op lynch worden tenslotte regelmatig doorgespit terwijl er nog geen informatie over degene die als 2e op lynch stond is. Daarnaast heb wolven er altijd baat bij dat het tussen twee man gaat op lynch, het komt immers vaak voor dat na de één de andere dan nogmaals wordt gelyncht.

CAD bracht Speeder naar 5 stemmen terwijl Bloodwolf op 7 stond.

@Ctrl Alt Delete Wat denk jij tot noch toe van Floofy?
ohja klopt,het gebroeder gegeven kan niet.
Maar spieder kan toch prima gekoppeld zijn met de raaf? of zelf de raaf zijn?
 
Reactiescore
122
@simeco, wat zijn jouw bedenkingen? Ik ben normaal meer gewend dat jij ook de leiding pakt, maar dit potje lijk je meer naar de achtergrond verdwenen en ben je enkel bezig om je postcount te verhogen. Dit zeg ik ook al sinds dag 1.

@Kerouac, ik heb van jou enkel nog maar gelezen dat je geen goed gevoel bij Bloodwolf had omdat hij vorige ronde anders speelde. Daarnaast een aantal posts over de werking van de raaf. Wat zijn jouw bedenkingen?
 
Reactiescore
1.804
en welke verdenking van CAD is er? die heb ik mogelijks gemist
 
Reactiescore
2.386
@Kerouac, ik heb van jou enkel nog maar gelezen dat je geen goed gevoel bij Bloodwolf had omdat hij vorige ronde anders speelde. Daarnaast een aantal posts over de werking van de raaf. Wat zijn jouw bedenkingen?
Ik haat het drukke posten.

Over Tigor volg ik je, maar inderdaad te weinig om te gaan stemmen. CAD kan ik inkomen, maar vorige game had hij exact hetzelfde spel als goedje dus op dit moment ben ik niet bereid op hem te stemmen.

Voor de rest zou ik eens moeten nalezen maar again, ik heb altijd moeite met het overzicht te bewaren als er teveel posts zijn.

Ja speculeren heeft geen zin, potentiële welp.
Akkoord, had ik nog niet over nagedacht,
 
Reactiescore
1.804
@simeco, wat zijn jouw bedenkingen? Ik ben normaal meer gewend dat jij ook de leiding pakt, maar dit potje lijk je meer naar de achtergrond verdwenen en ben je enkel bezig om je postcount te verhogen. Dit zeg ik ook al sinds dag 1.
dit is idd al de tweede keer dat je dit suggereert maar ik heb amper ouwehoer posts gemaakt maat? de bedenkingen waar je me om vraagt heb ik hier gewoon in het topieks gepost.

Als je me vraagt wie momenteel op mijn radar staat: jan1996 omwille van zijn tegenstrijdige uitspraken op dag 1. De uitspraak van WBJIMO dat bloodwolf 'duidelijk goedje was' ligt ook op mijn maag. En als ik er nog een naam mag aan toevoegen vind ik ook dat combino weer post zoals hij doorgaans post als wolf: flauw en steeds maar in herhaling vallend. Maar goed dat laatste is mogelijks een long shot.

Ik ga zo dadelijk ook nog eens de zaak CAD bekijken maar eerst lunchen.
Ja speculeren heeft geen zin, potentiële welp.
klopt, het kwam gewoon ter sprake omdat kerouac me vroeg waarom ik spieder voorlopig eerder bij goed dan slecht plaatste
 
Reactiescore
2.386
Ik haat het drukke posten.

Over Tigor volg ik je, maar inderdaad te weinig om te gaan stemmen. CAD kan ik inkomen, maar vorige game had hij exact hetzelfde spel als goedje dus op dit moment ben ik niet bereid op hem te stemmen.

Voor de rest zou ik eens moeten nalezen maar again, ik heb altijd moeite met het overzicht te bewaren als er teveel posts zijn.


Akkoord, had ik nog niet over nagedacht,
Om hierop aan te vullen komt enkel de post van WBJIMO over 'Bloodwolf was duidelijk goedje voor me' zo onmiddellijk in mij op. @Blue
Ik ga echter pas later in de namiddag de tijd vinden om alles met concentratie na te lezen

E; ik zie net dat smieco dezelfde post aanhaalt
 
Reactiescore
559
Snap niks van deze post. Raaf is raaf en niet gebroeder. Speculeren over de raaf heeft geen nut. De raaf kiest net zo goed als alle goedjes zonder informatie dag 1 tussen Speeder. en Bloodwolf en zat blijkbaar mis.

@laila @FloofyPanda Wat denken jullie te stemmen vandaag?

Kan me vrij goed vinden in de verdenking aan CAD zijn front. Al merk ik dat ik altijd wel een lichte bias tegen hem heb en vind ik zijn speelstijl vaak verdacht. Voor nu stem ik CAD. Veel posts, allemaal vrij veilig. Daarnaast is hij op de achtergrond. Tenslotte stemde hij Speeder. toen Speeder. niet op lynch stond (uiteindelijk stond hij natuurlijk wel op lynch maar door raaf stemmen niet meer). Mocht Speeder. goedje zijn wat ik vermoed dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een goedje die wel op lynch staat (bloodwolf in dit scenario). De stemmen op het goedje op lynch worden tenslotte regelmatig doorgespit terwijl er nog geen informatie over degene die als 2e op lynch stond is. Daarnaast heb wolven er altijd baat bij dat het tussen twee man gaat op lynch, het komt immers vaak voor dat na de één de andere dan nogmaals wordt gelyncht.

CAD bracht Speeder naar 5 stemmen terwijl Bloodwolf op 7 stond.

@Ctrl Alt Delete Wat denk jij tot noch toe van Floofy?

Ik werk op het moment thuis, dus ik zit met een half oog af en toe mee te lezen hier
maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee, al klinkt me de theorie over cad van blue wel logisch in de oren.
maar ik wacht nog even af.
spelen jullie nog tw :redface: :redface:
nee gelukkig niet meer :p
 
Reactiescore
22
Ik vind de posts van Blue en KS goed te volgen en zet CAD op basis daarvan in m’n verdachtenlijstje

Maar een aantal posts van Combino is me zelf meer opgevallen:

ik denk dat ik reeds een wolfje ontmaskerd heb

mijn stem op spieder blijkt visionair te zijn

duidelijke reddingsactie vd wolfjes op spieder weer

jan houdt zich bijzonder afzijdig sinds ik hem ontmaskerde als wolf gisteren, ik trek mijn conclusies...

Dit zijn de laatste 4 posts, maar ook de rest bestaat uit nietszeggende oneliners. Wel leek hij een poging te doen om te sturen richting Speeder, terwijl ik vermoed dat het gisteren tussen 2 goedjes ging. (Zoals ook beargumenteerd door anderen). Ook nog Jan maar weer even verdacht maken vind ik wel erg makkelijk.
 
Reactiescore
332
dit is idd al de tweede keer dat je dit suggereert maar ik heb amper ouwehoer posts gemaakt maat? de bedenkingen waar je me om vraagt heb ik hier gewoon in het topieks gepost.

Als je me vraagt wie momenteel op mijn radar staat: jan1996 omwille van zijn tegenstrijdige uitspraken op dag 1. De uitspraak van WBJIMO dat bloodwolf 'duidelijk goedje was' ligt ook op mijn maag. En als ik er nog een naam mag aan toevoegen vind ik ook dat combino weer post zoals hij doorgaans post als wolf: flauw en steeds maar in herhaling vallend. Maar goed dat laatste is mogelijks een long shot.

Ik ga zo dadelijk ook nog eens de zaak CAD bekijken maar eerst lunchen.

klopt, het kwam gewoon ter sprake omdat kerouac me vroeg waarom ik spieder voorlopig eerder bij goed dan slecht plaatste
Ik zie even het probleem van deze post niet, gezien ik dit elk potje herhaal als er op hem gestemd wordt en hem ook nog uit het verleden ken. Daarnaast, waarom zou ik bij zoveel twijfels wel Spieder als mogelijk goedje wegstemmen en Blood niet? Dan zou ik me eerder afzijdig houden van de lynch en m'n stem op blond houden of juist op Blood stemmen om deze discussie te voorkomen en minder op te vallen, ipv een reddingsactie voor Blood doen en op Spieder stemmen.
 
Reactiescore
408
Wat mijn is op gevallen is niet heel veel
Heb wel wat vreemde poost gezien maar bij spelers die vorig potje niet speelde
Dus is lastig kunnen oordelen
Met geen lunch kan het theoretisch plus 3 wolven gegaan zijn vannacht
Dat maakt voor mij niemand goed
 
Reactiescore
559
Ik vind de posts van Blue en KS goed te volgen en zet CAD op basis daarvan in m’n verdachtenlijstje

Maar een aantal posts van Combino is me zelf meer opgevallen:









Dit zijn de laatste 4 posts, maar ook de rest bestaat uit nietszeggende oneliners. Wel leek hij een poging te doen om te sturen richting Speeder, terwijl ik vermoed dat het gisteren tussen 2 goedjes ging. (Zoals ook beargumenteerd door anderen). Ook nog Jan maar weer even verdacht maken vind ik wel erg makkelijk.
heeft tie wel es oneliners die wel ergens op slaan dan? :/
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
durf gerust eens in discussie gaan met iemand jan en duidelijke verdachtmakingen, want je blijft hard op de achtergrond en het is heel lastig om een beeld te vormen voor ons over jou
 
Reactiescore
13
Snap niks van deze post. Raaf is raaf en niet gebroeder. Speculeren over de raaf heeft geen nut. De raaf kiest net zo goed als alle goedjes zonder informatie dag 1 tussen Speeder. en Bloodwolf en zat blijkbaar mis.

@laila @FloofyPanda Wat denken jullie te stemmen vandaag?

Kan me vrij goed vinden in de verdenking aan CAD zijn front. Al merk ik dat ik altijd wel een lichte bias tegen hem heb en vind ik zijn speelstijl vaak verdacht. Voor nu stem ik CAD. Veel posts, allemaal vrij veilig. Daarnaast is hij op de achtergrond. Tenslotte stemde hij Speeder. toen Speeder. niet op lynch stond (uiteindelijk stond hij natuurlijk wel op lynch maar door raaf stemmen niet meer). Mocht Speeder. goedje zijn wat ik vermoed dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een goedje die wel op lynch staat (bloodwolf in dit scenario). De stemmen op het goedje op lynch worden tenslotte regelmatig doorgespit terwijl er nog geen informatie over degene die als 2e op lynch stond is. Daarnaast heb wolven er altijd baat bij dat het tussen twee man gaat op lynch, het komt immers vaak voor dat na de één de andere dan nogmaals wordt gelyncht.

CAD bracht Speeder naar 5 stemmen terwijl Bloodwolf op 7 stond.

@Ctrl Alt Delete Wat denk jij tot noch toe van Floofy?
Poeh dat is een goede vraag. Iedereen die van die lange verhalen typt springt van de hak op de tak. En vind dat lastig te volgen, maar ik kan mij wel vinden in de theorie van Blue over CAD. En jouw theorie over "dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een goedje die wel op lynch staat" vind ik idd ook wel logisch.
 
Bovenaan