W81 | Mid-game verwachtingen

Reactiescore
47
Mooi hoor dat kleur bekennen lijkt erop dat jij ook niet zonder bepaalde spelers uit de stam talent kan.

Voor de duidelijkheid ik steun niemand en ken niemand hier. Wat ik benoem is de hypocrtiete BS van greedy/talent die er zelf ook lekker op los internen.

En 'AF Bende'? Het is juist greedy/talent die hier maffia praktijken laat zien in de vorm van hypocriete propaganda. Nou top hoor, vooral steunen zou ik zeggen! hypocrieten vinden elkaar snel natuurlijk.


Rare
 
Reactiescore
2.064
Casanova
 
Reactiescore
300
Geen idee of het exacte aantal klopt, zit via tel dus ik zal je voor het gemak even op je woord geloven. Zoals ik al aangaf in m’n vorige post had dat niet gehoeven als die domme 20:1 regel niet bestond waar wij al sinds dag 9 (!) last van hebben. En als je denkt dat ik mijn cluster een gatenkaas laat zijn omdat mijn omgeving niet weet hoe ze moeten starten zit je echt goed fout. Daarnaast stonden wij al ruim rang 1 voordat er ook maar één intern gemoeid was dus zoals al aangegeven zou het weinig verschil hebben gemaakt.
Zeer hilarisch overigens dat jij hier nu komt klagen over het feit van ons aantal interns, terwijl jouw stamgenoot Leone er zelfs nog meer heeft geinternd: 53 om precies te zijn. Op minder dorpen overigens waardoor het percentagegewijs dus nog een stuk hoger ligt dan CTA. En dat zijn enkel de dorpen waarvan ik het met zekerheid kan zeggen. Dus laat die hypocrisie maar achterwege, want jullie zijn hier de laatste partij die recht van spreken heeft.


Klopt helemaal. Staan jullie ook achter jullie interns wat er notabene nog meer zijn? Maar je liet me in ieder geval wel even glimlachen.

Je hebt ook gelijk, al klaag ik niet, ik benoemde. Ik kijk ook een beetje door een Talent bril natuurlijk. Al mag ik natuurlijk ook prima zeggen dat ik zoveel intern dorpen wat veel vind. Dat geldt voor een ieder.

Waar ik vervolgens wel even op wilde reageren was die ongefundeerde berichten die aan mij persoonlijk gericht werden door Sense. Ik speel zo niet (dorpen afdwingen of spelers pesten) noch wil ik daarmee geassocieerd worden. Ik benader iedereen met respect en verwacht dat zelf ook. P&P is prima maar vond dit wat overdreven.

Geenzins om te haten op een account als CTA, ik vind dat boosten wat veel (als van eenieder), maar hate the game, en die samenwerking met vanq kijkt iedereen jaloers naar.

Ik zal volgende week ook eens een lijstje posten, we hebben iig al wat leuke aanvallen gehad over en weer. Maken er een leuke strijd van. Maar toch ff dit om mezelf wat te verduidelijken. Ik ga nu ff aan m’n bacootje zippen op vakantie xx
 
Reactiescore
383
Ik zal volgende week ook eens een lijstje posten, we hebben iig al wat leuke aanvallen gehad over en weer. Maken er een leuke strijd van. Maar toch ff dit om mezelf wat te verduidelijken. Ik ga nu ff aan m’n bacootje zippen op vakantie xx

Hou ik je aan, trek een adt en een fijne vakantie gewenst
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je hebt ook gelijk, al klaag ik niet, ik benoemde. Ik kijk ook een beetje door een Talent bril natuurlijk. Al mag ik natuurlijk ook prima zeggen dat ik zoveel intern dorpen wat veel vind. Dat geldt voor een ieder.

Waar ik vervolgens wel even op wilde reageren was die ongefundeerde berichten die aan mij persoonlijk gericht werden door Sense. Ik speel zo niet (dorpen afdwingen of spelers pesten) noch wil ik daarmee geassocieerd worden. Ik benader iedereen met respect en verwacht dat zelf ook. P&P is prima maar vond dit wat overdreven.

Geenzins om te haten op een account als CTA, ik vind dat boosten wat veel (als van eenieder), maar hate the game, en die samenwerking met vanq kijkt iedereen jaloers naar.

Ik zal volgende week ook eens een lijstje posten, we hebben iig al wat leuke aanvallen gehad over en weer. Maken er een leuke strijd van. Maar toch ff dit om mezelf wat te verduidelijken. Ik ga nu ff aan m’n bacootje zippen op vakantie xx

De man krijgt een massa en is zomaar ''op vakantie''. :rolleyes::confused2:
 
Reactiescore
1.893
Je hebt ook gelijk, al klaag ik niet, ik benoemde. Ik kijk ook een beetje door een Talent bril natuurlijk. Al mag ik natuurlijk ook prima zeggen dat ik zoveel intern dorpen wat veel vind. Dat geldt voor een ieder.

Waar ik vervolgens wel even op wilde reageren was die ongefundeerde berichten die aan mij persoonlijk gericht werden door Sense. Ik speel zo niet (dorpen afdwingen of spelers pesten) noch wil ik daarmee geassocieerd worden. Ik benader iedereen met respect en verwacht dat zelf ook. P&P is prima maar vond dit wat overdreven.

Geenzins om te haten op een account als CTA, ik vind dat boosten wat veel (als van eenieder), maar hate the game, en die samenwerking met vanq kijkt iedereen jaloers naar.

Ik zal volgende week ook eens een lijstje posten, we hebben iig al wat leuke aanvallen gehad over en weer. Maken er een leuke strijd van. Maar toch ff dit om mezelf wat te verduidelijken. Ik ga nu ff aan m’n bacootje zippen op vakantie xx
Mag je zeker hoor, ik vond het gewoon wat hypocriet dat het uitgerekend uit kamp Talent kwam. Het is ook gewoon veel, maar heeft z'n redenen die hier al meermaals benoemd zijn en ik zeg je een herhaling besparen. Denk dat je het intussen wel gelezen hebt.

Er zijn zeker al een antal leuke aanvallen over en weer geweest en ik kijk met plezier uit naar je lijstje. Alleszins toch goed om te zien dat er nog spelers op Greedy zitten waar wel normaal mee te praten valt. Geniet van je bacootje en drink er ook eentje voor mij. ;)
 
Reactiescore
5.693
Met WeLikeHotDicks valt ook best te praten na een paar bacootjes, dus nu valt alles op zijn plek.
 
Reactiescore
2.064
Jullie zijn echt een hypocriete AF-bende. Lekker met zn alle op 1. Valt me tegen van je lord stront.

Had trouwens niet anders van jullie verwacht na de teleurstelling op w76, waar jullie gerekt zijn door duimhoofd
 
Reactiescore
68
Geniet van deze discussie, ga vooral door.

Iemand popcorn? :p
 
Reactiescore
5.693
Jullie zijn echt een hypocriete AF-bende. Lekker met zn alle op 1. Valt me tegen van je lord stront.

Had trouwens niet anders van jullie verwacht na de teleurstelling op w76, waar jullie gerekt zijn door duimhoofd
René doe eens niet zo ontzettend butthurt. Ik plaag Chris maar gewoon zoals hij ook mij plaagt, daar zit geen wrok bij hoor. Of zijn we allemaal snowflakes tegenwoordig?

Wie is er gerekt door duimhoofd dan?
 
Reactiescore
2.064
René doe eens niet zo ontzettend butthurt. Ik plaag Chris maar gewoon zoals hij ook mij plaagt, daar zit geen wrok bij hoor. Of zijn we allemaal snowflakes tegenwoordig?

Wie is er gerekt door duimhoofd dan?

wrm neem je mij serieus op deze opmerking? Heb je te lang geen seks gehad ofzo :S?


Heel jullie stam, klein duimpje pakte iedereen solo
 
Reactiescore
5.693
wrm neem je mij serieus op deze opmerking? Heb je te lang geen seks gehad ofzo :S?


Heel jullie stam, klein duimpje pakte iedereen solo
Maak je daar maar geen druk om grote vriend. Dat ik je opmerking serieus nam is niet zo vreemd toch, hoe moet ik weten dat je maar wat dolt?
 
Reactiescore
2.064
Maak je daar maar geen druk om grote vriend. Dat ik je opmerking serieus nam is niet zo vreemd toch, hoe moet ik weten dat je maar wat dolt?

'Mijn vriend ik dol altijd op het AF. Tenzij ik sneren uitdeel en geïrriteerd ben!
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
127
Omdat het al een tijdje stil was op dit topic, hierbij een lijstje. Wie volgt?

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Call to Anguish

iL Leone Indomabile

Kyuka

WoestePonyTemmer

Rave Into Space

De reden dat ik deze spelers benoem, is omdat deze account wel het verschil kunnen maken hoe de wereld zal eindigen, als 1 van talent breekt, zal het snel volgen tot een groot slachtveld voor talent omdat ze gewoon dat van meerdere fronten worden aangevallen.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Zoals het er nu naar uit ziet zal het talent tegen cult zijn die als allereerst de strijd aan zullen gaan met elkaar, toch komen de stammen vanuit noord ook snel te fronten met zowel cult als talent. Hopelijk komt er vanuit meerdere kanten een leuke strijd!

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Vsc.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Ik denk dat er zeker meerdere positieve spelers zijn opgevallen, hierbij wil ik gelijk zeggen dat onze mb Splachnizomaii niet zo bekend is bij endgames maar toch als begin/midgame speler toch lang in de top 5 ODA is gebleven en wel heeft bewezen The bloody butcher flink te helpen als mb.

Helaas heeft deze speler niet zoveel tijd voor Endgame, maar als die de tijd ervoor had was het zeker een mooie speler om bij een main account erbij te hebben.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Talent en cult zijn volgens mij al bezig

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

IL Leone

Call to Anguish

Kuyka

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze eind augustus in de top 10 staan?

Gezien dat nog maar 2 weken duurt, verwacht ik het volgende:

Call To Anguish

IL Leone Indomabile

Kuyka

Rave Into Spave

The Bloody Butcher

LeonArmy

WoestePonyTemmer

Arithmetic

Dontw8run

.Ivar the Boneless.

Wie/Wat wordt de grootste verrassing deze wereld?

Hier hoop ik toch de stam Tac, onbekende spelers met zeker wel kwaliteit en hecht, leuk en gezellig team. Ik verwacht zeker dat onze stam ver zou komen en hopen dat andere dit zien als een ‘verassing van de wereld’

Op naar een leuke strijd!

Groet,
Robert
The Bloody Butcher
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
bedankt voor het vertrouwen in mijn account anguish of call ! ofzoiets

bedankt
 
Reactiescore
2.064
Talent > Robs anguish of call
 
Bovenaan