Classic 26: Feedback op instellingen

Reactiescore
1.754
Reactiescore
1.754
Reactiescore
6
Als je in de stam zit, ga je er gewoon mee akkoord... Normaal dat je dan over dezelfde kam geschoren wordt he


Raar toch dat er zo hard geflamed wordt op interners, terwijl dit overal wordt gedaan. Is een beetje hypocriet janken na de feiten.

IQ is hier ook schuldig aan toch? :p

Maar het is dan ook een onderdeel van het spel, zeker met deze settings :D

Er zijn dan ook 100K spelers met 3 of meer co's, toch ook te zot?

Kwestie van over dezelfde kam scheren, iedere speler heeft eigen meningen.
Kan je zelf van maken wat je wil.

#BeHappyDon'tWorry, #play4funnot4life :D
 
Reactiescore
1.754
Iets luider spreken aub we horen jullie niet hierboven

stats cl26.PNG

Ik ga zeker niet zeggen dat er bij [IQ] geen intern is gebeurd, maar als je bekijkt welke moeite we al hebben gedaan deze wereld en ook naar de statistieken, valt wel op dat er beduidend minder is geïnternd dan bij andere stammen die in de top staan.
*BA* bijvoorbeeld staat 2de met ODA alhoewel zij ook genoeg internen vanuit *BA2* dus deze scores zeggen niet alles natuurlijk.

Spelen voor de fun is zeker het doel, al wordt dat wel serieus verziekt door een Venom die overal recruits/interns gaan opzoeken en bij alle stammen een lijntje hebben liggen waaraan ze verkondigen dat [IQ] samenwerkt met X en Y terwijl dat allemaal niet het geval is :)
Met deze settings zou internen juist geen instelling moeten zijn door de kosten van een edel :p
 
Reactiescore
120
Ik ga zeker niet zeggen dat er bij [IQ] geen intern is gebeurd
Als je in de stam zit, ga je er gewoon mee akkoord... Normaal dat je dan over dezelfde kam geschoren wordt he

..

Daarnaast zijn er bij ons ook genoeg accounts die veel weerstand hebben gehad. Wij hebben ook een tijdlang rang #1 OD en #2 ODA gestaan terwijl we ergens tussen 30-40 stonden qua punten.
 
Reactiescore
1.754
..

Daarnaast zijn er bij ons ook genoeg accounts die veel weerstand hebben gehad. Wij hebben ook een tijdlang rang #1 OD en #2 ODA gestaan terwijl we ergens tussen 30-40 stonden qua punten.
Ik zeg toch nog zo duidelijk "Ik ga zeker niet zeggen dat er bij [IQ] geen intern is gebeurd" :p

Als stam zijn we zeker niet heilig en zijn er enkele dorpen intern geweest, maar als je de vergelijking maakt bij hoeveel dorpen dit bij ons zijn en hoeveel dit er ondertussen bij Venom zijn, krijg je een heel groot verschil ongetwijfeld.
Daarnaast kan je ook gewoon zien bij de ODA spelers dat de top 4 accounts van [IQ] zijn, nummer 5 is iemand van Venom maar shocker dat is een van hun recente recruits.

Het account King Ragnor heeft 10 dorpen van Venom zelf geëdeld, dat is op 45 dorpen exact 22,22% intern.
Met een ODA score van #12 denk ik dat dit verder geen knappe prestaties heeft gevraagd van hem/hun. De oorzaken van dit goedkoop dorpen pakken ken ik natuurlijk niet.
Als ik dan kijk naar het account Reign Of Chaos bij [IQ] waarvan eerder werd geïnsinueerd dat die veel internen, kom ik op 5 dorpen van [IQ] zelf geëdeld. Dit tegenover 34 dorpen is 14,71% intern.
Zij bezitten momenteel de #1 rang op vlak van ODA en doen dit met 11 dorpen minder (bijna het dubbele qua ODA van ragnor (206.385)).

Jouw account staat op rang 10 ODA, maar ok hier weer shocker want Troybal Wars is gewoon een recruit vanuit Uriel.

Mijn account heeft gewoon 0 dorpen intern en draait toch leuk mee bovenaan momenteel ;)
 
Reactiescore
120
Snap opzich je redenatie wel, maar om dat op deze manier procentueel uit te rekenen geeft natuurlijk niet echt een goed beeld. Reign of Chaos stond op 29 april op 2/4=50% intern dorpen. Dat geeft nogal een boost in de beginfase natuurlijk. Anderzijds speelden wij te midden van 3 stammen die met 21 spelers met zo'n 37 def dorpen zijn begonnen, dus dan is het lastig bijblijven.
 
Reactiescore
86
Ik zeg toch nog zo duidelijk "Ik ga zeker niet zeggen dat er bij [IQ] geen intern is gebeurd" :p

Als stam zijn we zeker niet heilig en zijn er enkele dorpen intern geweest, maar als je de vergelijking maakt bij hoeveel dorpen dit bij ons zijn en hoeveel dit er ondertussen bij Venom zijn, krijg je een heel groot verschil ongetwijfeld.
Daarnaast kan je ook gewoon zien bij de ODA spelers dat de top 4 accounts van [IQ] zijn, nummer 5 is iemand van Venom maar shocker dat is een van hun recente recruits.

Het account King Ragnor heeft 10 dorpen van Venom zelf geëdeld, dat is op 45 dorpen exact 22,22% intern.
Met een ODA score van #12 denk ik dat dit verder geen knappe prestaties heeft gevraagd van hem/hun. De oorzaken van dit goedkoop dorpen pakken ken ik natuurlijk niet.
Als ik dan kijk naar het account Reign Of Chaos bij [IQ] waarvan eerder werd geïnsinueerd dat die veel internen, kom ik op 5 dorpen van [IQ] zelf geëdeld. Dit tegenover 34 dorpen is 14,71% intern.
Zij bezitten momenteel de #1 rang op vlak van ODA en doen dit met 11 dorpen minder (bijna het dubbele qua ODA van ragnor (206.385)).

Jouw account staat op rang 10 ODA, maar ok hier weer shocker want Troybal Wars is gewoon een recruit vanuit Uriel.

Mijn account heeft gewoon 0 dorpen intern en draait toch leuk mee bovenaan momenteel ;)
5+10+?
8a5c087b1653721fec13ae42d6b13a4f.png
 
Reactiescore
1.754
Snap opzich je redenatie wel, maar om dat op deze manier procentueel uit te rekenen geeft natuurlijk niet echt een goed beeld. Reign of Chaos stond op 29 april op 2/4=50% intern dorpen. Dat geeft nogal een boost in de beginfase natuurlijk. Anderzijds speelden wij te midden van 3 stammen die met 21 spelers met zo'n 37 def dorpen zijn begonnen, dus dan is het lastig bijblijven.
Denk je dat wij geen tegenstand hebben gehad dan? :p we hadden net 2 edels toen we ruzie kregen met een stam in de buurt (Team!) die het ons aardig moeilijk maakte en wat edels hebben gekost. Op dat punt is dat natuurlijk nauwelijks terug te zien in OD-scores omdat er weinig beschikbaar is, maar zij speelden het ook leuk met btimes e.d.
Verder hebben we ook al genoeg def mogen/moeten bashen om verder te kunnen groeien. Andere accounts (zoals RoC) waren gestart met boost account maar dat is hun keuze. Dat levert hen op dat punt misschien een voordeel op maar als King Ragnor er nadien op los internt en recruit, ben je daar niets mee.

Ik heb het gevoel dat je je aangevallen voelt maar dat is zeker niet mijn bedoeling, jouw account heeft ook gewoon wel statistieken die aantonen dat het niet allemaal cadeau was. Mijn doel is ook niet om te zeggen dat Troybal Wars flop is of iets dergelijk, eerder dat de stam Venom als stam zijnde het wel erg makkelijk maakt door te internen en rekruteren.

15, quick maths
Ik gaf in mijn post duidelijk aan dat ik filterde op 'vorige stam: venom' en 'vorige stam: IQ' voor desbetreffende spelers. Ik mis waarschijnlijk een hele hoop interns zo en ook zullen er dorpen bij zijn die geen intern zijn. Zo was het bij RoC het geval dat THO een dorp edelde met edel 3 en zij erna nog liepen waardoor die volgens mijn onderzoeksmethode een intern is, maar het dat in principe niet is.
 
Reactiescore
11
Snap opzich je redenatie wel, maar om dat op deze manier procentueel uit te rekenen geeft natuurlijk niet echt een goed beeld. Reign of Chaos stond op 29 april op 2/4=50% intern dorpen. Dat geeft nogal een boost in de beginfase natuurlijk. Anderzijds speelden wij te midden van 3 stammen die met 21 spelers met zo'n 37 def dorpen zijn begonnen, dus dan is het lastig bijblijven.
Ik denk dat veel accounts naast deffbunkers lagen. WIj persoonlijk lagen hier ook tussen allemaal deffbunkers. Hier lag de bekende kazik p bijvoorbeeld. Hij was full deff...


Oke, dus omdat iemand een stam wegspeelt is dit direct een intern? Aight
 
Reactiescore
86
Oke, dus omdat iemand een stam wegspeelt is dit direct een intern? Aight
Niks weggespeeld
16bc8d8e5a865ec4ace9eb224ace1b6e.png

+4


4 Reign of Chaos [IQ]346.007369611
50%(+?) intern wat een pros
 
Reactiescore
120
Ik denk dat veel accounts naast deffbunkers lagen. WIj persoonlijk lagen hier ook tussen allemaal deffbunkers. Hier lag de bekende kazik p bijvoorbeeld. Hij was full deff...

Bekend of berucht? :tongue:

Geloof best dat veel dit probleem hadden. Alleen dacht dat het bij ons wel extreem was met 3 stammen (Kam~I, Kam~II en Kam~X). Achja, we gaan zien hoe het loopt. Door zulke dure edels zijn interns niet eens altijd een heel groot voordeel.
 
Bovenaan