[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.498
Mooie argumenten ook.



Maar wat als hij wel vos zou zijn en niet doet wat jij denkt wat hij zou doen? Lynch je wel de zienende rol.

Mijn stem is niet gemakkelijk, dan had ik die echt wel later gezet.
Ik herken dit gedrag nu helemaal.
De schreeuw om jezelf te verdedigen is schrijnend aan het worden. Alleen een slechtje wil zich zo graag verdedigen tegen argumenten, als je goedje was zou je die drang niet zo hard hebben.
 
Reactiescore
2.193
Je stem op arbeitman net na de deadline vind ik zeer verdacht. En het argument dat hij 'dacht de vos te lynchen' gaat toch echt niet op. Combino was niet zo geloofwaardig en arbeitman stemde pas erg laat. En gisteren vond ik bepaalde uitspraken van jou ook al opmerkelijk.

Maar wanneer zie je combino wel logische dingen doen? Niet vergeten dat ik over algemeen constant op hem gezeten heb. Als iemand mogelijk vos is, dan wil ik hem er nog niet uitwerken, dat klopt. Dat arbeitman dit geen probleem vind, was/is voor mij verdacht en vandaar de stem. Vroeg gezet dus kan alle kanten op.

Ik kan me niet echt herinneren dat ik rare opmerkingen gemaakt heb, qoutes?
 
Reactiescore
397
ik ben vrij zeker dat combino geinfecteerd is en dat dash hem hier als medewolfke probeert te verdedigen
Opvallend is dat Combino vanaf dag 1 al door Dash verdedigd wordt:

Houdt meer steek dan de stemmen op combino.

Daarnaast wilde hij het claimen van Combino uitstellen:
Voor iemand die alle rollen heeft gelezen aan het begin maak je nu wel een enorme denkfout. Waarom wil je dat hij nu gaat claimen?

Als je deze twee quotes zo ziet, zou je bijna zeggen dat het beide beginwolven zijn al lijkt dit me sterk aangezien ik geen counterclaim van vos heb gezien. Zolang er geen counterclaim van een vos zie ben ik enerzijds geneigd om Combino nog 1 nacht het voordeel van de twijfel te geven. Is hij morgen niet dood door de welp/wolp/wildeling dan kunnen we hem gewoon lynchen. Aan de andere kant gaat Combino nooit meer informatie krijgen met een welp/wolp/wildeling in het spel. Het feit dat hij niet dood is aan een actie van welp/wolp/wildeling doet me toch echt denken aan een eventuele infectie.

@ItsDash @arbeitman Wat vinden jullie twee tot noch toe van Calamus en freaky?
 
Reactiescore
723
Ik zou combino er eigenlijk inlaten. Er is een kans dat hij geïnfecteerd is, akkoord of zelfs lunch, maar er zijn beschermengel en dokter (Zou nogal raar zijn mocht er geen BE inzitten)

Op dag 4 heeft combino weer een actie waarbij we volgens mij veel meer info uithalen dan hem nu te gaan lynchen. Ja, i know, daarvoor moeten we het risico een beetje nemen dat combino niet geïnfecteerd is, maar daar ben ik vrij positief over door een doktersrol.
 
Reactiescore
277
Ik zou combino er eigenlijk inlaten. Er is een kans dat hij geïnfecteerd is, akkoord of zelfs lunch, maar er zijn beschermengel en dokter (Zou nogal raar zijn mocht er geen BE inzitten)

Op dag 4 heeft combino weer een actie waarbij we volgens mij veel meer info uithalen dan hem nu te gaan lynchen. Ja, i know, daarvoor moeten we het risico een beetje nemen dat combino niet geïnfecteerd is, maar daar ben ik vrij positief over door een doktersrol.
Sorry, maar waarom Dash hier? Je hebt het letterlijk in de post ervoor over dat Combino geïnfecteerd kan zijn en dan gooi je het water over Dash?
 
Reactiescore
2.193
Oke ik ga het over een heel andere boeg gooien, ik ging er eigenlijk vanuit dat ziendende rol altijd voordeel gegeven moet worden en dat laila de infectie infectiewolf is.

Ik ga voor combino om de volgende reden.

Wanneer laila geïnfecteerd is, kon combino daar zijn actie op inspelen. Dit verklaard waarom hij ks, rinske en laila heeft opgevragen. In dat opzicht geef ik Arbeitsman namelijk wel gelijk.

Mijn wolven:
Combino
Killingspree
Ik had hier dash als mogelijke wolf, maar priester actie dus enkel ketterse mogelijk


Als combino wolf blijkt heb je ook een lijst die je kan afstrepen voor goedjes.

@Arbeitsman graag je mening
 
Reactiescore
2.193
Nog een opmerking: verklaard ook waarom er geen lunch zou zijn, wolf minder zou laila niet begin wolf geweest zijn.
 
Reactiescore
723
Ik ben eigenlijk niet akkoord met time, ik vind hem zelfs verdacht.
Voor mijn actie dacht ik dat materlotti dash als medewolf benoemde en de lynch op combino wou laten gaan.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
723
combino claimde in de avond vos: nonkel was niet meer actief en had sinds 16u niet meer gereageerd. Anders had combino dood geweest, want ik geloof echt niet dat combino geïnfecteerd is, noch startwolf (die claimt geen vos)
 
Bovenaan