[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
141
@Combino Pastasaus wie heb je vandaag gezien.

EDIT: KS is de laatste van de drie die je gezien hebt en de enige die nog leeft, laila was iig een wolf. zou je een keer weer KS in de mix mee kunnen nemen. Ik vermoed dat hij goedje is maar wil het zeker weten en via jou actie zou dat hem bewezen kunnen maken.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik zou toch opletten, combino kan perfect geïnfecteerd zijn.

Ondanks dat ik geïnteresseerd ben in wat hij te zeggen heeft, blijf ik voorlopig bij dash. Zijn huidig stempatroon blijft me dwarszitten.

En time wil ik ook eens onder de loep nemen overigens
 
Reactiescore
1.014
voor ik ga slapen.
Combino geeft 3 namen op en geen wolf.
dus morgen heeft hij geen voskrachten.
Zou hem als slechtje prima uit komen, want dan is hij weer een dag verder.

Je staat op mn twijfellijst combino, iets klopt er niet.

en

Neem aan dat er geen orakel is? Heb daar nog geen hints etc naar gezien.
ik ga morgenochtend eerst goed teruglezen.
 
Reactiescore
1.014
Denk eerder dat hij de infectie is tbh.
Het kan beiden in ieder geval

maar een feit is, hij hoeft zich morgen niet te verantwoorden voor welke 3 namen die kiest. Of heeft gekozen.

en ik zou t dan wel rare keuze vinden van de wolven. Combino ligt volledig onder de loep afgelopen 2 dagen. Ik neig eerder naar een minder aanwezige speler of die weinig mening laat horen.
na claim->infectie, dat snap ik. Maar deze claim wordt door vele nog niet als waarheid gezien. Dus combino staat zeker nog niet veilig.
 
Reactiescore
397
Hetgeen waarom ik twijfel aan Combino vandaag is omdat er geen welp/wolp actie is geweest. Wel lekker dat hij mij twee keer ziet overigens. Ik vind het een raar infectiedoelwit, want het was een gratis welp/wolpactie, dus hij zou gewoon startwolf kunnen zijn geweest, dan is vos een mogelijke claim natuurlijk. Of een inactieve welp/wolp, of een potje zonder welp/wolp/wildeling (wat natuurlijk mogelijk is met deze instellingen met veel infecties, al vermoed ik dat er een wildeling inzit) of hij is startslechtje/infectie doelwit nacht 2.
 
Reactiescore
2.196
Ik stel voor Combino zo lang mogelijk in het potje te houden om zoveel als mogelijk info te krijgen. Kan zijn dat de welp zijn claim heeft gemist

Ik wil een mogelijke vos er niet eens uit maar als ik dat zeg beginnen mensen zoals bloodwolf allemaal theorieën te verzinnen wat mogelijk zou kunnen zijn.
 
Bovenaan