[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.271
Welke echte vos zou dan nu zn mond open doen? Dat is pas echt zonde!
Nee sorry dat bedoel ik niet. Rinske zit de hele tijd te roepen dat ze zou claimen. Dat doet ze nu niet, daaruit concludeer ik dat het bluf was
 
Reactiescore
276
Over de naam van problieeb heb ik het je net nog uitgelegd... en zelf een tag in desbetreffende topic zodat je zelf ook kan zien :/
 
Reactiescore
276
Ik kan wel claimen maar als iedereen toch zijn stem op mij laat staan heeft het geen nut.

Ik ga geen welpje of wildeling helpen

Als het wat gaat uitmaken dan vind ik het prima Om nu nog snel te claimen :)
 
Reactiescore
276
Dat had ik gisteren al uitgelegd over Laila.

Ks was de eerste die op CI had gestemd terwijl er een 50% kans is dat hij Of arbeit slechtje is. Als Ks wolf was zou hij dat denk ik niet doen ?
 
Reactiescore
272
omdat ik op het moment een slechter gevoel heb over rinske
heb het idee dat zij info krijgt van iemand
snap anders niet dat iemand die pas meedoet al zoveel kennis heeft over regels en hoe spelers spelen en wie er achter de AF namen zitten.
Ik ben daar zelf anders ook redelijk goed in dus vind het niet zo gek. Maar info kan ze ook krijgen van WBJ, dus waar zit dan de reden dat je haar per se verdacht vind? En van wie zou ze info krijgen?
 
Reactiescore
558
Ik ben daar zelf anders ook redelijk goed in dus vind het niet zo gek. Maar info kan ze ook krijgen van WBJ, dus waar zit dan de reden dat je haar per se verdacht vind? En van wie zou ze info krijgen?
nja daarin verschillen we van mening dan ;-)
als ik rinske vergelijk met magic die ook nieuw is, heb ik mijn twijfels over rinske
 
Reactiescore
332
Lynchstemming

Na de nederlaag van de dag ervoor kwam het front wederom samen om te bepalen wie dan het slaafje van de grote corporates kon zijn. Wie kwam er als laatste bij het front? Een grote meerderheid vertrouwde een van de nieuwste gezichten, Rinske, voor geen meter. Waar kwam ze ineens vandaan? Hoe kon ze ongemerkt het front zijn binnengedrongen? Ze moest wel hypnotiserende krachten hebben gekregen van de hagedismensen om haar te helpen het front te infiltreren!

Jager

Ze nam laila mee in haar dood

Infectiewolf

Knipsel3.PNG

Er was geen Lunch.
 

Bijlagen

  • Knipsel3.PNG
    Knipsel3.PNG
    32,3 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Bovenaan