Stab-topic'ske van Clickb*it

Reactiescore
188
Ja wat wil je zeggen?
Dat als ik zie dat ik zwart gemaakt word op het AF dan alsnog braaf men deff moet terug trekken??
Want zo werkt het bij mij zeker niet.

De waarheid, for starters.
Want het feit dat je dus heel goed beseft dat jouw deff daar staat uit voorzorg van wraakacties zegt genoeg dat hij heel goed wist wat hij wilde.
Daarbij maken ze je zwart OMDAT JE DEFF BIJ EEN BACKSTABBER STAAT!
Kijk dat je het niet terug trekt snap ik, iedereen ziet je al voor de medeplichtige stabber die je blijkbaar bent.(lees de aannames die iedereen maakt) Als je het nu terug trekt ziet de backstabber je ook nog als backstabber.

Maar deze vragen zijn volgens mij de enige vragen waar ze hier naar op zoek zijn. Wat jouw reden is dat je hem helpt, waar als het iemand was die ik ken ongeacht wie. Ik hem erop zou aanspreken en zou zeggen dat het een smerige zak is.
Liefst zou ik m nog afmaken ook, maar dat is mijn eigen morele gedachtegang.
 
Reactiescore
34
Kerel lees die PM eens....
Mijn deff liep al voor de ik wist dat er gestabt ging worden dus flikker ff een eind op mij te bashen hiero...
boeit toch niet of je het wist ? je hebt jezelf erin betrokken door deff te sturen en nu kies je ervoor om jezelf erin te blijven betrekken.
 
Reactiescore
428
De waarheid, for starters.
Want het feit dat je dus heel goed beseft dat jouw deff daar staat uit voorzorg van wraakacties zegt genoeg dat hij heel goed wist wat hij wilde.
Daarbij maken ze je zwart OMDAT JE DEFF BIJ EEN BACKSTABBER STAAT!
Kijk dat je het niet terug trekt snap ik, iedereen ziet je al voor de medeplichtige stabber die je blijkbaar bent.(lees de aannames die iedereen maakt) Als je het nu terug trekt ziet de backstabber je ook nog als backstabber.

Maar deze vragen zijn volgens mij de enige vragen waar ze hier naar op zoek zijn. Wat jouw reden is dat je hem helpt, waar als het iemand was die ik ken ongeacht wie. Ik hem erop zou aanspreken en zou zeggen dat het een smerige zak is.
Liefst zou ik m nog afmaken ook, maar dat is mijn eigen morele gedachtegang.

Ik zie nergens iemand vragen of ik men deff terug wil trekken alleen dat mensen mij dingen op proberen te leggen omdat ik zogezegd zelf ook een stabber zou zijn.
Daarnaast maak ik mezelf niet zwart dat is begonnen bij de pms die op het AF gezet worden.
Dan is het in mijn ogen al nogal zinloos dat ik die deff terug trek want mensen hebben hun conclusie toch alweer getrokken wat wel vaker het geval is op het AF.
 
Reactiescore
470
Ik zie nergens iemand vragen of ik men deff terug wil trekken alleen dat mensen mij dingen op proberen te leggen omdat ik zogezegd zelf ook een stabber zou zijn.
Daarnaast maak ik mezelf niet zwart dat is begonnen bij de pms die op het AF gezet worden.
Dan is het in mijn ogen al nogal zinloos dat ik die deff terug trek want mensen hebben hun conclusie toch alweer getrokken wat wel vaker het geval is op het AF.

Blijkbaar de juiste conclusie aangezien je def er nog steeds staat?
 
Reactiescore
188
Ik zie nergens iemand vragen of ik men deff terug wil trekken alleen dat mensen mij dingen op proberen te leggen omdat ik zogezegd zelf ook een stabber zou zijn.
Daarnaast maak ik mezelf niet zwart dat is begonnen bij de pms die op het AF gezet worden.
Dan is het in mijn ogen al nogal zinloos dat ik die deff terug trek want mensen hebben hun conclusie toch alweer getrokken wat wel vaker het geval is op het AF.

Maar mag ik dan vragen wat jouw beweeg redenen zijn dat je ondanks wat je nu allemaal weet. Je er toch wel dan voor kiest hem te blijven helpen?
Dan moet er een reden zijn die zwaarder weegt dat dit.
Want je kan ook zeggen tegen hem, yo gast jij hebt dit veroorzaakt ik trek mijn handen er vanaf. Je mag jezelf redden.

Denk je daar meer respect mee krijgt dan je huidige houding, want als je er echt niet vanaf wist heb je toch ook geen schuld?
 
Bovenaan