[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
723
Het orakel kan nog even wachten met claimen. Ik ben er bijna zeker van wie het is. Ik heb het gevoel dat er een aantal ogen op mij gericht zijn dat ik mogelijks orakel ben, maar ik kan evengoed een gebroeder zijn aangezien ik Milow aan het verdedigen was.

Dit gezegd zijnde hoop ik dat jullie me wel volgen op jojor. En nadien jokersbrain. Ik denk momenteel een goed zicht te hebben en ik heb ook een kandidaat die wel eens het 4e slechtje kunnen zijn, maar ik ga nog geen naam noemen om de kat nog even uit de boom te kijken.

Of Mike verdedigd hem omdat hij weet dat het een goedje is. Maar laten we voor Milow blijven gaan ja, al zou het van de wolven wel heel dom zijn om een medewolf zo te verdedigen. Kunnen ook gewoon voor een ander target gaan om zo de aandacht te verleggen, ik was tenslotte nog maar de enige die op Milow ging.

Indien wolf liggen een aantal kaarten wel al duidelijk.
Speelt lekker agressief als slechtje en maakt een statement dat weet dat niet klopt. (De laatste zin)

Ik denk niet dat een wolf zonder/geen onderbouwing even een meeloop lynchstem (jojor) komt plaatsen, lijkt me eerder een goedje dan die zich er gemakkelijk vanaf wilt maken.
Een van de drie posts waarin jokersbrain jojor verdedigd. Een andere was dat hij meteen voor ILT ging nadat jojor en ILT als orakeldoel werden genoemd.

Helaas geen tijd verder vandaag.
Voor nu loop ik mee op Milow
Ik zou jullie opinie eens willen horen over bappos. Ik denk eerder dat hij geen slechtje is.

Als laatste zou ik DenDuvel eens willen bespreken. Ik wil DenDuvel als goedje bestempelen en dit door zijn stem op jokersbrain en de stemmen daarna op hem van ook jokersbrain.
 
Reactiescore
3.586
Jij vind Jojor niet aannemelijk om als orakel te bekijken, heeft amper iets gepost? ILT daarin tegen is een bekendere naam, goeie speler en actief dus mijn gedachtegang is best logisch hierin. Jojor stond nooit onder druk dus als wolf zijnde geen enkele redenen om hem al te gaan verdedigen en jezelf zo kwetsbaar op te stellen. Maar ik kan mij sws al beter vinden in je argumentatie richting mij.

edit: woordje niet moest nog voor aannemelijk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
397
Overigens, ik heb de hevige voorkeur voor het orakel om liever duidelijk te zijn dan stille hints te geven dat hij het orakel is. Mocht je orakel doelwit vanzelf op de lynch komen dan hoef je niks te doen, maar ga alsjeblieft geen stille hints geven dat jij het orakel bent. De wolven hebben namelijk nogal een voordeel om uit te vinden wie het orakel is ten opzichte van een eventueel cherubijntje. Ze kunnen namelijk medewolven uitsluiten, ze hebben de informatie wie het orakel doelwit was dus kunnen zien wie daarop focust en stemt en tenslotte zijn ze met meer mensen om te zoeken naar een orakel dan enkel het cherubijntje.

Om in te gaan op bovenstaande post van Mike. Ik acht Jokersbrain nog altijd goed, redenen heb ik eerder benoemd. Daarom vind ik je redenatie om DenDuvel als goedje te bestempelen niet opgaan.
 
Reactiescore
32
KS

Deze sowieso al even terugzetten hier.
 
Reactiescore
338
Sorry het is een mooie dag en men schoonbroertje is jarig, vanavond ga ik meer tijd hebben.
 
Reactiescore
141
Oke ik zie dat mijn actie mij keihard backstabt, nadat ik mijn actie gisteren heb ingediend.

Ik ben het orakel en heb Killingsspreee Miketijger laten bekijken.
 
Reactiescore
397
Oke ik zie dat mijn actie mij keihard backstabt, nadat ik mijn actie gisteren heb ingediend.

Ik ben het orakel en heb Killingsspreee Miketijger laten bekijken.
Waarom heb je hem naar mij gestuurd als ik je verdacht? En waarom niet naar Bappos die je als burgemeester wilde hebben? Tenslotte is MikeTijger vermoedelijk goedje. Dit lijkt me een poging jezelf te redden om eerlijk te zijn.
 
Reactiescore
141
Waarom heb je hem naar mij gestuurd als ik je verdacht? En waarom niet naar Bappos die je als burgemeester wilde hebben? Tenslotte is MikeTijger goedje, want ik vermoed zijn rol te weten...
Ik heb mijn actie doorgevoerd voordat jij je stem op mij plaatste. Ik vond je namelijk actief. Dat jij daarna een stem plaatste op mij maakt het zuur. Je moet nooit je vertrouwen in één persoon leggen. Dat ik Bappos BM stem wilt niet zeggen dat ik hem vertrouw, ik stemde bappos omdat ik van vroeger weet dat hij best goede burgemeester is en hij als wolf ook best wel snel door de mand valt.
 
Reactiescore
1.014
Enerzijds een poging om zich zelf te redden van lynch, maar is dan lunch. Tenzij een oplettend iemand hem beschermd.

anderzijds een poging om het echte orakel te laten reageren. Gezien jojor op lynch staat, offert hij zichzelf op.

:biggrin: wie bekijk je vanavond. o orakeltje

dus je gaat akkoord met je rol als wolp?
 
Reactiescore
1.014
Waarom heb je hem naar mij gestuurd als ik je verdacht? En waarom niet naar Bappos die je als burgemeester wilde hebben? Tenslotte is MikeTijger vermoedelijk goedje. Dit lijkt me een poging jezelf te redden om eerlijk te zijn.
Ik dacht het zelfde over mike.

Ik heb mijn actie doorgevoerd voordat jij je stem op mij plaatste. Ik vond je namelijk actief. Dat jij daarna een stem plaatste op mij maakt het zuur. Je moet nooit je vertrouwen in één persoon leggen. Dat ik Bappos BM stem wilt niet zeggen dat ik hem vertrouw, ik stemde bappos omdat ik van vroeger weet dat hij best goede burgemeester is en hij als wolf ook best wel snel door de mand valt.
Klinkt wel allemaal heel logisch.
 
Reactiescore
3.586
Ik geloof jojor voorlopig wel. Ik vond Mike al verdacht in het begin omdat hij Milow subtiel ging verdedigen maar de optie openliet hij heel mss toch slechtje was.

Wat wolven ofc doen, goedje verdedigen maar toch alle opties openlaten. Dat was een theorie ik had waar ik vanaf stapte omdat Milow gebroeder bleek en dacht Mike zijn medegebroeder was dan. Drm was mijn theorie overbodig o.a Candiu. Maar met de nieuwe ontwikkelingen van jojor neig ik hem daarom wel te geloven.
 
Reactiescore
141
Enerzijds een poging om zich zelf te redden van lynch, maar is dan lunch. Tenzij een oplettend iemand hem beschermd.

anderzijds een poging om het echte orakel te laten reageren. Gezien jojor op lynch staat, offert hij zichzelf op.



dus je gaat akkoord met je rol als wolp?
Er zijn best wel veel rollen die mij kunnen beschermen (heks, cherubijn etc) dus ik vertrouw er nog op minimaal 1 nacht te overleven.
 
Reactiescore
3.586
We kunnen wel stellen dat er een slechtje zit tussen jojor en Mike. Waarom Mike gekozen Jojor?
 
Reactiescore
141
Ik vertrouwde Mike niet vanwege het vormen van een team met Milow. Ik vind het verdacht gedrag.
 
Reactiescore
3.586
Is exact hetzelfde als vorige ronde, dus zou je eerder moeten zeggen dat Milow goedje is. Als die wolf is, dan zou die juist niet meer durven spreken.

Slechtje die een goedje verdedigd, classic move.

Milow is inderdaad een nieuwere wvw speler, dus daarom dat het moeilijk zou zijn als je als ??eerste?? * keer ineens slecht bent, hetzelfde gedrag te vertonen.
Moeilijk gaat ook ook natuurlijk.

Wederom hem verdedigen maar de optie openlaten dat het alsnog kan.


Ik vind Milow niet verdacht om jokers reden.

Wederom.


Milow kan nog steeds wolf zijn e. Maar ik zie het er niet in

Wederom verdedigen maar de optie openlaten. Want je kan als wolf natuurlijk niet zeggen je 100% zeker bent hij een goedje is.

@killingsspreeee zouden we niet het voordeel van het orakel behouden?
Claimen kan later nog. Als we proberen zoeken of het target niet bijvoorbeeld obvious is?

Miketijger die wilt het orakel zichzelf nog niet kenbaar maakt, kan als reden hebben dat hij hoopt de wolven hem zullen lunchen zodat hij kan overleven wat uberhaupt zijn enige kans op overleving is als hij de wolp is en gezien is geweest door het orakel. Maakt het orakel kenbaar hij de naam van Mike doorgestuurd heeft is het game over deze DL of de volgende. Houdt het orakel dit nog voor zichzelf kan hij dus geluncht worden door de wolven en kan Mike/wolp zo in het spel blijven.
 
Reactiescore
397
Mijn probleem met dit alles is, is dat de rol van Mike zo goed als bekend is. Als het orakel oplet kan deze Mike en eventueel orakel beschermen vandaag en vandaag de rol van Mike gebruiken voor twee beschermen en morgen het orakel mits nodig.

Ik ben er niet helemaal bij, want ben met de boys Valorant aan het doen, maar lees zo verder en denk nog even na.

Edit: Of het cherubijntje beschermt 1 van de twee en iemand anders. De wolven moeten dan een groot risico lopen als één van de twee beschermd is.
 
Reactiescore
141
Mijn probleem met dit alles is, is dat de rol van Mike zo goed als bekend is. Als het orakel oplet kan deze Mike en eventueel orakel beschermen vandaag en vandaag de rol van Mike gebruiken voor twee beschermen en morgen het orakel mits nodig.

Ik ben er niet helemaal bij, want ben met de boys Valorant aan het doen, maar lees zo verder en denk nog even na.

Edit: Of het cherubijntje beschermt 1 van de twee en iemand anders. De wolven moeten dan een groot risico lopen als één van de twee beschermd is.
Ik denk dat je iets verkeerds gelezen hebt want ik heb toch echt de rol van miketijger aan jou doorgegeven.
 
Bovenaan