[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Deleted User - 487963986

Guest
Omdat ik weet dat hij alles uit angst doet voor FOMO maar diep van binnen geen slechte jongen is

Flauw. Hij post maar om te posten. Niet actief zoeken, komt met ja niks, Geeft geen inbreng, loze beloftes. Maw een waardeloze bm. En dan vermoed ik gewoon dat hij wolf is.
 
Reactiescore
1.014
@Tigor93 was je dan al zeker van Simeco?
Waarom reageerde je dan net binnen de minuut op mijn berichten en toen ik simeco noemde niet meer?

dan was die ILT “discussie” nietnodig toch?
 
Reactiescore
358
Als Simeco niet met meer komt vandaag, lijkt het me natuurlijk heel duidelijk en hoeft Dash niet voorbarig te claimen.

@killingsspreeee jij benoemt Mike enkele keren, al schat ik de kans dat een orakel hem zou bekijken toch nog een stuk kleiner. Simeco>Dash>>Mike qua kans, lijkt me. Dit omdat Mike gewoon te weinig actief is om nu al een zienersactie aan te geven.

Simeco dus. Waarschijnlijk wijs wolfje.
 
Reactiescore
397
Als Simeco niet met meer komt vandaag, lijkt het me natuurlijk heel duidelijk en hoeft Dash niet voorbarig te claimen.

@killingsspreeee jij benoemt Mike enkele keren, al schat ik de kans dat een orakel hem zou bekijken toch nog een stuk kleiner. Simeco>Dash>>Mike qua kans, lijkt me. Dit omdat Mike gewoon te weinig actief is om nu al een zienersactie aan te geven.

Simeco dus. Waarschijnlijk wijs wolfje.
Dat zou kunnen, daarnaast heb ik nog niemand op mij na Mike zien benoemen. Ik ga nog even wikken en wegen tussen Dash en simeco. Ik ben wel benieuwd naar simeco zijn post.
 

Deleted User - 487963986

Guest
@Tigor93 was je dan al zeker van Simeco?
Waarom reageerde je dan net binnen de minuut op mijn berichten en toen ik simeco noemde niet meer?

dan was die ILT “discussie” nietnodig toch?

Oei dat heb ik gemist dan. Wat had je juist gevraagd?
Ik heb al gevraagd aan simeco om met iets te komen. Maar nog niets gezien.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.297
@simeco Ik wil dat u me recht in de ogen aankijkt en me bezweert goedje te zijn

Ik weet dat u me niet nogmaals zal verloochenen
 
Reactiescore
2.386
Ik lees mee, vanavond ben ik actief. Heb het druk atm sorry @Blue
 
Reactiescore
1.014
Oei dat heb ik gemist dan. Wat had je juist gevraagd?
Ik heb al gevraagd aan simeco om met iets te komen. Maar nog niets gezien.
Ik heb mn antwoord al :like:
 
Reactiescore
1.577
mocht er een wijze burger in het spel zijn, is dit een goed moment om te kijken of er meerdere wijze wolven in het spel zitten - slechts een suggestie

verder blijf ik het heel voorbarig vinden dat er gekeken zou zijn naar dash of simeco en voor de rest alle andere opties worden uitgesloten. Of heb ik wat gemist?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.038
mocht er een wijze burger in het spel zijn, is dit een goed moment om te kijken of er meerdere wijze wolven in het spel zitten - slechts een suggestie

verder blijf ik het heel voorbarig vinden dat er gekeken zou zijn naar dash of simeco en voor de rest alle andere opties worden uitgesloten. Of heb ik wat gemist?
Wijze wolf is geen supersterke wolf, iig veel minder betekenisvol dan een wijze burger voor de goedjes is. Ik zou het dan eerder gebruiken om te vragen hoeveel welpjes of infectiewolven erin zitten, zo weten we meteen met hoeveel startwolven we te maken hebben.
 
Reactiescore
338
Wijze wolf is geen supersterke wolf, iig veel minder betekenisvol dan een wijze burger voor de goedjes is. Ik zou het dan eerder gebruiken om te vragen hoeveel welpjes of infectiewolven erin zitten, zo weten we meteen met hoeveel startwolven we te maken hebben.

Hoe weet je adhv het aantal infectiewolven hoeveel startwolven erin zitten?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.038
Hoe weet je adhv het aantal infectiewolven hoeveel startwolven erin zitten?
We zijn gestart met 22 spelers, dus ik vermoed 4 of 5 (misschien 6) slechtjes. Als we bvb. te horen krijgen dat er 2 infectiewolven zijn, dan zit de kans erin dat er maar 3 beginwolven zijn. ;)
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.038
Zeker nu de infectie NAAST de lunch plaats vindt en niet in plaats van, zoals @I like trains. eerder opmerkte. Ik begin steeds meer te geloven dat we echt wel rekening moeten houden met dat scenario.
 
Reactiescore
338
Of 2 (of misschien 4). Ik vind dat nog te vaag dan, dus infectie kan elke nacht dan? Zonder indicatie
 
Reactiescore
1.003
Zou perfect kunnen dat er bijvoorbeeld 2 infectiewolven zijn, 2 welpen, en 1 sjamaan. Dat zou op een totaal uitkomen van maximaal 7 wolven, als alle infectiewolven infecteren en alle welpen opgroeien. Maar goed, voorlopig lijkt mij dat nog een ver-van-ons-bedshow. Laten we eerst focussen op simeco eruit kegelen.
 
Reactiescore
723
Ik deel straks na de les mijn bevindingen, ik heb een beetje bijgelezen tot p20, maar het zal dus nonkel of dash worden.
 
Reactiescore
122
Instellingen:

Infectiewolf
De infectiewolf mag eenmalig een speler infecteren. Dit kan op ieder moment en gaat dus niet in plaats van de lunch. De geïnfecteerde speler wordt Weerwolf.

'Ieder moment'. Geen nachtactie.
 
Bovenaan