[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
1.279
Schijn die treinlampen eens over Dash. Na de discussie met time is hij mij meer negatief op gevallen.
Na de discussie met time?
Dat was de enige posts die ik zowat gemaakt heb. Was nogal druk tot dan toe.
 
Reactiescore
28
Ben ik de enige die het opvalt dat er geen welp/wolp actie is geweest?

Er is geen garantie dat de rollen die in de beschrijving zitten ook daadwerkelijk aanwezig zijn. We zijn met 21. Er staan 16 speciale rollen.
De eerste 2 doden waren beide burgers. Wie weet is er geen welp/wolp en het is lastig te welpen/wolpen wanneer veel rollen er mogelijk niet eens inzitten.
 
Reactiescore
397
Er is geen garantie dat de rollen die in de beschrijving zitten ook daadwerkelijk aanwezig zijn. We zijn met 21. Er staan 16 speciale rollen.
De eerste 2 doden waren beide burgers. Wie weet is er geen welp/wolp en het is lastig te welpen/wolpen wanneer veel rollen er mogelijk niet eens inzitten.
Als je goed op hebt gelet is er een neutrale rol geclaimed. Naar mijns inziens hebben de slechtjes hier behoefte aan deze eruit te werken.
 
Reactiescore
358
Schijn die treinlampen eens over Dash. Na de discussie met time is hij mij meer negatief op gevallen.

Dat deed ik al. Het makkelijke stemmen op Time zint me niet. Zeker niet als het iemand is die in andere potjes vaak juist zich tegen dit soort stemmen keert en een alternatieve theorie zoekt.

Vandaar mijn lynch stem van gisteren. Verder heb ik het visioen gekregen, waardoor ik geneigd ben te denken dat dit ofwel mijn verdachte van gisteren, ofwel de BM betreft.

Voorlopig Dash, dus.
 
Reactiescore
559
flauw hoor mij al gelijk op te vreten :(
zat ik mss toch in de goeie richting, succes goedjes.

ik ga me troosten met een kerstfilm :D
 
Reactiescore
1.707
Dat deed ik al. Het makkelijke stemmen op Time zint me niet. Zeker niet als het iemand is die in andere potjes vaak juist zich tegen dit soort stemmen keert en een alternatieve theorie zoekt.

Vandaar mijn lynch stem van gisteren. Verder heb ik het visioen gekregen, waardoor ik geneigd ben te denken dat dit ofwel mijn verdachte van gisteren, ofwel de BM betreft.

Voorlopig Dash, dus.
ik refresh de pagina en mijn oog valt op deze post.
WAT EEN ONGEKENDE LEUGEN. TIME DIE ALTERNATIEVEN ZOEKT? TIME IS JUIST DE BEWEZEN TUNNELAAR VAN IK MEEN 2 POTJES TERUG OOOH HIER HEB IK JOU GEVANGEN I LIKE TRAINS
 
Reactiescore
397
Dat deed ik al. Het makkelijke stemmen op Time zint me niet. Zeker niet als het iemand is die in andere potjes vaak juist zich tegen dit soort stemmen keert en een alternatieve theorie zoekt.

Vandaar mijn lynch stem van gisteren. Verder heb ik het visioen gekregen, waardoor ik geneigd ben te denken dat dit ofwel mijn verdachte van gisteren, ofwel de BM betreft.

Voorlopig Dash, dus.
Neem aan dat je op het orakel doelt met je twee posts. Interessante conclusie trek je wel. Ik ben benieuwd wat @simeco en @ItsDash van elkaar vinden tot nu toe.
 
Reactiescore
1.804
Dat deed ik al. Het makkelijke stemmen op Time zint me niet. Zeker niet als het iemand is die in andere potjes vaak juist zich tegen dit soort stemmen keert en een alternatieve theorie zoekt.

Vandaar mijn lynch stem van gisteren. Verder heb ik het visioen gekregen, waardoor ik geneigd ben te denken dat dit ofwel mijn verdachte van gisteren, ofwel de BM betreft.

Voorlopig Dash, dus.
wie was gisteren jouw verdachte? dash?
 

Deleted User - 487963986

Guest
flauw hoor mij al gelijk op te vreten :(
zat ik mss toch in de goeie richting, succes goedjes.

ik ga me troosten met een kerstfilm :D

oee welke film ?

ik refresh de pagina en mijn oog valt op deze post.
WAT EEN ONGEKENDE LEUGEN. TIME DIE ALTERNATIEVEN ZOEKT? TIME IS JUIST DE BEWEZEN TUNNELAAR VAN IK MEEN 2 POTJES TERUG OOOH HIER HEB IK JOU GEVANGEN I LIKE TRAINS

kieken, Dash bedoelt hij. Leer is lezen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
ik moet nog eens deftig teruglezen voor ik hierop kan antwoorden :D


doe dat dan. of ik moet blue zijn verhaaltje nog geloven :p hup hup. of we lynchen jou gewoon morgen dan is het ook duidelijk?
 
Reactiescore
1.804
doe dat dan. of ik moet blue zijn verhaaltje nog geloven :p hup hup. of we lynchen jou gewoon morgen dan is het ook duidelijk?
nu geen fut voor. Straks als ik in mijn beddeke lig of morgenochtend :smile: :smile:[/QUOTE]
 
Bovenaan