[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
723
Ik heb geen goed gevoel bij hoe veel stemmen ctrl alt delete momenteel heeft. Mijn stem heeft momenteel geen impact. Team Maligator Mijn stem zal waarschijnlijk gaan naar Huijsen tenzij mike me zo een quote geeft.

@Calamus Incendium Leuk dat je mee komt spelen. Ik verwacht meer van je komende dagen.

@Tigor93 Helder.


Heb je toevallig een quote van het dikgedrukte? Welk potje?
Ik weet niet in hoeveel de citaten jou helpen, maar bvb potje 313 gebruikt ze niet echt de mogelijke reddingsactie op X en daar was ze goedje.
 
Reactiescore
1.014
Ik krijg een flashback van mn vorige potje...

alleen dit keer ben ik een goedje, die gewoon overactief enthousiast aan een nieuw potje is begonnen.
Waarom zou ik (weer) als slechtje mij zo op laten vallen en (blijkbaar) opkomen voor een ander slechtje.

dit is niet wat wolven doen. Dit is niet wat ik nu doe.

ik heb op simeco als BM gestemd, dus ben bereid om met zijn stem mee te gaan. Omdat er nog teveel grijs gebied is rondom ctraltdel

dan bekijk ik dat morgen weer verder. Eerst maar eens kijken wat hier uit gaat komen

huijsen
 
Reactiescore
397
Ik weet niet in hoeveel de citaten jou helpen, maar bvb potje 313 gebruikt ze niet echt de mogelijke reddingsactie op X en daar was ze goedje.
Geef me citaten. Ik snap niet wat je zegt. Deze twee posts vind ik in potje 311 en 312. Post 1 lag ze er zo goed als uit en post twee was ze welp.

Veel stiller? Ik typ me een ongeluk om te zeggen dat ik met materlotti verkeerd zat. Ik ben gevallen door zijn slechte spel en dat wordt nu elke keer gelinkt aan het redden van pastasaus(?!)

zie mijn post voor dl en lynch van materlotti. Ik dacht echt hem te hebben.
Ik vond het verdacht, dat mohniels indirect rol claimde en dat jij dat met naam en toe naam herhaalde.
Voor als mensen de hint niet hadden gezien. Dus misschien was dit een reddingsactie van een wolf, die mohniels er duidelijk niet uit wilde hebben.

Al dacht ik eerst, dat je de aandacht op jou wilde verplaatsen naar mohniels.
 
Reactiescore
999
Ik ga mijn stem toch op ctrl alt del zetten, gezien de laatste stemmen op de speeder. Ik denk dat hier ctrl gered gaat worden en dat tussen de speeder stemmen wolfjes zitten.
Hé, jij ook hier :)
ik neem je stem uiteraard niet serieus


hm hm
wat vind jij van candiu?

verder had ik nog niet gestemd voor een BM bappos

Candiu was nog niet echt in mijn vizier gekomen, maar ik vind het wel heel opmerkelijk dat ze onmiddellijk al aan een redding denkt van CTRL en die dan in verband trekt met Speeder. Ik moet wel zeggen dat ze ook zo speelde toen ik samen met haar wolfje was x aantal potjes geleden. Verdeeldheid zaaien onder de goedjes en met random theorieën gooien. Al speelt ze wel meer op de voorgrond dan toen.
 
Reactiescore
1.804
Ik krijg een flashback van mn vorige potje...

alleen dit keer ben ik een goedje, die gewoon overactief enthousiast aan een nieuw potje is begonnen.
Waarom zou ik (weer) als slechtje mij zo op laten vallen en (blijkbaar) opkomen voor een ander slechtje.

dit is niet wat wolven doen. Dit is niet wat ik nu doe.

ik heb op simeco als BM gestemd, dus ben bereid om met zijn stem mee te gaan. Omdat er nog teveel grijs gebied is rondom ctraltdel

dan bekijk ik dat morgen weer verder. Eerst maar eens kijken wat hier uit gaat komen

huijsen
ik stemde niet op huijsen
 
Reactiescore
1.804
dilemmake, maar op basis van miketijger zijn input ga ik mijn stem aanpassen van materlotti candiu
 
Reactiescore
51
Goed, een algemene opmerking en oproep om deze post mee te beginnen: ik zie heel veel emotie bij de verdenkingen en verdedigingen. Laten we proberen zo objectief mogelijk te zijn. Het zou niet uit mogen maken of iemand man of vrouw is, iemand een matige speler is, of diegene jou verdenkt en jij dat vervelend vindt etc etc, ik zie te veel emotie in verdenkingen die totaal ongerealteerd zijn aan het huidige potje of objectiviteit. En we zijn hier om wolven te vinden, niet om onze partner te vinden of de slechtste speler te lynchen of iedereen die ons verdenkt terug te verdenken of zelfs te dreigen die dan maar dood te maken.




StealHimSon, ik heb van jou nog werkelijk geen zinnige toevoeging gezien. Waarom maak je berichten als bovenstaande maar doe je verder niet mee met de zoektocht?



Het is al eerder gezegd, maar ik vind dit een plausibel verhaal.




anders59 -> bappos

ILT en Simeco w.m.b. ook prima opties gezien het verloop van het potje tot nu toe.



Je gaf aan in je eerste post ervaring te hebben, dan vind ik dit wel een heel erg terughoudende post. 'ik ga er maar vanuit dat' en 'kan zijn'. Beide tonen een matige van afstandigheid van verantwoording. Dat vind ik een wolfse trek.


Maar wie dan? Waarom zo onspecifiek? "Er zitten zeker wolfjes tussen". Dan kun je net zo goed niets zeggen.



Sterke post. Zeker voor dag één.


Bijzonder dat niemand hier nog iets over heeft gezegd. "Als ik een wolf was, dan..." in mijn ervaring zijn mensen die dit zeggen bovengemiddeld vaak wel degelijk wolf.



Of is dat omdat je liever vriendjes maakt nu je wolf bent?



Wat boeit voor jou wel m.b.t. het spel?

Mijn stem gaat vooralsnog naar Speeder


Ervaring met het spel. Niet op dit forum. Ken geen van de mensen hier dus ik zou niet weten wie hier goede spelers zijn.

Verder zie ik dat de deadline al bijna is en ik nog echt veel moet inlezen, wat ik morgen ga doen, zet ik mijn stem nu maar op candiu. Als meeloopstem.
 
Reactiescore
4
Dus control staat eerste in de vote, ik geef meermaals duidelijk aan daar niet in te geloven en stem op iemand anders en nu word ik voor velen de hoofdverdachte? Het was voor mij toch veel makkelijker geweest om dan mee te stemmen op Control? Die al 4 lynch stemmen had toen ik op iemand anders stemde.

De enige rede waarom ik als wolf niet op de persoon zou willen stemmen die al duidelijk 1e ligt, is als dat ook een wolf is die ik wil redden. En jullie geven net allemaal aan niet te geloven dat CTRL een wolf is, dus die vlieger gaat niet op.

Ik kan jullie argumenten nog niet met elkaar rijmen en kan enkel aangeven dat de goedjes een fout maken. ;-)
 
Reactiescore
1.537
Goed, vind het voetbal interessanter op het moment dus even kort via mobiel.

Team Maligator neig ik een klein beetje naar een beginnersfout door zo in het begin al bezig te zijn. Ondanks dat laat ik m’ staan omdat het wel een beginnersfout is om overhaast beslissingen te maken wanneer je er slecht voor staat als je een slechtje bent.

Ander target heb ik nog niet persé, zeker niet Ctrl: jullie stemmen op hem met dezelfde reden als op mij en dat is gewoon te ver gezocht.

Ik vind I Like Trains dan weer wel verdacht na zijn eerst harde verdenkingen richting mij en het daarna snelle terug krabbelen. Het hele Huijsen verhaal heb ik niet kunnen volgen het afgelopen uur.
 

DeletedUser17472

Guest
Reactiescore
1.537
Hmm nee wacht, het wordt een tweestrijd tussen Huijsen en Ctrl? En op Ctrl puur vanwege het feit dat ie geen BM hoeft te worden?
 
Reactiescore
723
Geef me citaten. Ik snap niet wat je zegt. Deze twee posts vind ik in potje 311 en 312. Post 1 lag ze er zo goed als uit en post twee was ze welp.
Ik ga mijn stem toch op ctrl alt del zetten, gezien de laatste stemmen op de speeder. Ik denk dat hier ctrl gered gaat worden en dat tussen de speeder stemmen wolfjes zitten.
Door de post hierboven
dan heb ik ook snel wat vergeleken met vorige potjes en ik vind het wat overlappen.
Verder is het ook wat gevoel
 
Bovenaan