[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
358
Ook wel zonde dat Materlotti als vos zijnde meegeeft dat Nonkel, joker of Sule mss wolf zijn terwijl niemand van die 3 wolf was. Wat uiteindelijk mijn dood werd en een beul actie verspild heeft.

Ook zonde dat Self made het einde van het potje haalt met zo inactief zijn, het was zijn plicht Simeco te overtuigen de juiste keuze te maken zeker in zo'n belangrijke fase van de game. Wat mij betreft redelijk spelbederf.

Ja, self made had wel dood mogen vallen aan inactiviteit. CI ook een randgeval hierin.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Overigens vooral goed spel van Sieb en I like trains beviel me ook wel. Jammer dat den Duvel me te grazen nam om onduidelijke redenen, anders was dit gewoon binnen voor snoek en jos
wees daar maar niet zo zeker van
ik had op de klaagmuur laten zetten dat ik muizenval ben en gezien heb dat jij wolf bent :ddd
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ja, self made had wel dood mogen vallen aan inactiviteit. CI ook een randgeval hierin.

Uiteindelijk heb ik best wel wat posts gemaakt en iedere dag gestemd. Op 1 dag na maar toen was ik ook echt druk en het per abuis vergeten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het is jammer dat nota bene siebe op de klaagmuur zet dat ik wofl ben want me al sinds dag 1 verneukt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Snoek en siebe die beiden niet wilden infecteren.

Snoek want G/S, siebe want.... xd
 

DeletedUser17472

Guest
Je hebt het potje goed geleid Combino. Petje af. Spannend gebleven tot het eind.

Mijn eerste reactie toen ik eruit lag naar combino was:
[QUOTE Stomme kut wolven. Vast Cl ][/QUOTE]

Jammer dat Cl zo op de man afspeelt en niet iedereen hier als gelijke behandelt. Ik dacht, nadat wij een koppel waren geweest dat het beter zou gaan, maar dat is een deïllusie dus. Jammer CL. Dit is forum en geen game. Hopelijk zie je dat ooit in.

Verder vond ik het een leuk potje hoor. Nogmaals Thnx Pieter.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Je hebt het potje goed geleid Combino. Petje af. Spannend gebleven tot het eind.

Mijn eerste reactie toen ik eruit lag naar combino was:
[QUOTE Stomme kut wolven. Vast Cl ]

Jammer dat Cl zo op de man afspeelt en niet iedereen hier als gelijke behandelt. Ik dacht, nadat wij een koppel waren geweest dat het beter zou gaan, maar dat is een deïllusie dus. Jammer CL. Dit is forum en geen game. Hopelijk zie je dat ooit in.

Verder vond ik het een leuk potje hoor. Nogmaals Thnx Pieter.
[/QUOTE]

Mijn opmerking over heks dat ik toch dichtbij zat, was omdat een heks over het algemeen een slechte rol is en ik zei dat je slechtje was.

Stel je niet zo aan.
 
Reactiescore
358
Je hebt het potje goed geleid Combino. Petje af. Spannend gebleven tot het eind.

Mijn eerste reactie toen ik eruit lag naar combino was:
Stomme kut wolven. Vast Cl

Jammer dat Cl zo op de man afspeelt en niet iedereen hier als gelijke behandelt. Ik dacht, nadat wij een koppel waren geweest dat het beter zou gaan, maar dat is een deïllusie dus. Jammer CL. Dit is forum en geen game. Hopelijk zie je dat ooit in.

Verder vond ik het een leuk potje hoor. Nogmaals Thnx Pieter.


Als je op wolven gaat jagen puur op gevoel, omdat iemand je misschien niet mag of, in CI zijn geval, je trollt, gaat het echt wel moeilijk zijn hoor. Dit keer zat je inderdaad juist, maar dat heeft niks met het woffenvangen te maken.

WvW bevat best wat trollgedrag. Trek het je niet aan. Laat wat los, beleef wat plezier. Laat de troll in je ook wat uitkomen en pak hem terug ;)
 
Reactiescore
3.586
Jammer dat Cl zo op de man afspeelt en niet iedereen hier als gelijke behandelt. Ik dacht, nadat wij een koppel waren geweest dat het beter zou gaan, maar dat is een deïllusie dus. Jammer CL. Dit is forum en geen game. Hopelijk zie je dat ooit in.

Verder vond ik het een leuk potje hoor. Nogmaals Thnx Pieter.

Je bent er bijna Fam :p
 
Reactiescore
55
Leuk potje.

Toch ben ik wel van mening dat de slechtjes te sterk waren. Als ik niet met Nonkel was gekoppeld had er namelijk nog een infectie plaatsgevonden. Nonkel en ik hebben specifiek de keuze gemaakt om door te spelen als G/S, terwijl we wisten dat het een stuk makkelijker zou zijn om Nonkel te infecteren en als slechtjes te winnen.

Haha en klote DenDuvel die ons er uit schiet. Mooi
 
Reactiescore
999
Ook wel zonde dat Materlotti als vos zijnde meegeeft dat Nonkel, joker of Sule mss wolf zijn terwijl niemand van die 3 wolf was. Wat uiteindelijk mijn dood werd en een beul actie verspild heeft.

Ook zonde dat Self made het einde van het potje haalt met zo inactief zijn, het was zijn plicht Simeco te overtuigen de juiste keuze te maken zeker in zo'n belangrijke fase van de game. Wat mij betreft redelijk spelbederf.

Ik ging deze 3 die nacht bekijken dus moest ik 1 dag langer geleefd hebben ging ik geweten hebben dat ze alle3 goed waren. Ik had mijn dood totaal niet zien aankomen.
 
Reactiescore
1.804
Ik ging deze 3 die nacht bekijken dus moest ik 1 dag langer geleefd hebben ging ik geweten hebben dat ze alle3 goed waren. Ik had mijn dood totaal niet zien aankomen.
was een hele rare en verwarrende actie m.i.
 
Reactiescore
3.586
Ik ging deze 3 die nacht bekijken dus moest ik 1 dag langer geleefd hebben ging ik geweten hebben dat ze alle3 goed waren. Ik had mijn dood totaal niet zien aankomen.

Niet zien aankomen? Je was keihard aan het hinten naar vos.

En ik was de rol Lycantroop dus je had niet geweten we alle 3 goedjes waren moest je er nog een dag langer in gezeten hebben.
 
Bovenaan