[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
1.804
overigens als jullie mij gewoon geloofd hadden dat kale mus wolf was en we hem lynchten ipv dash hadden we hoogstwaarschijnlijk gewoon gewonnen?
 
Reactiescore
999
Niet zien aankomen? Je was keihard aan het hinten naar vos.

En ik was de rol Lycantroop dus je had niet geweten we alle 3 goedjes waren moest je er nog een dag langer in gezeten hebben.

Klopt niet want ik was geen ziener, ik was vos. Lees de rollenbeschrijving nog eens aub.
 
Reactiescore
3.584
Klopt niet want ik was geen ziener, ik was vos. Lees de rollenbeschrijving nog eens aub.

Toen jij 3 namen gaf met dat er een slechtje tussen zat waaronder mezelf heb ik meteen aan de spelleiding gevraagd of dat de vos mij ook als slechtje zou zien. Antwoord was ja.

Maar opzich geen probleem dat je als vos zijnde mij en andere aanduid als je ons gezien hebt. Maar random zoals je nu deed zal toch zelden tot iets goeds leiden. Snap deze strategie niet bepaald.
 

Deleted User - 487974942

Guest
materlotti gaf telkens aan dat hij niet zeker was. Enkel zeker van simeco.
ik heb dat maar 100 keer proberen uit te leggen in het potje?
 
Reactiescore
999
Ik zei 95% en 85% en aangezien mijn wolfrader meestal binnen deze percentages werkt waren dat ook gewoon prima schattingen?

Verder is simeco dankzij mij zo ver kunnen komen dus goed gespeeld lijkt me.
 
Reactiescore
1.804
Ik zei 95% en 85% en aangezien mijn wolfrader meestal binnen deze percentages werkt waren dat ook gewoon prima schattingen?

Verder is simeco dankzij mij zo ver kunnen komen dus goed gespeeld lijkt me.
je zat er enkel compleet naast?
verder ben ik vooral zo ver gekomen door mijn eigen spel en vooral dankzij ziener miccie materlotti, je hoeft hier niet wanhopig de eer te proberen opstrijken?
 
Reactiescore
3.584
materlotti gaf telkens aan dat hij niet zeker was. Enkel zeker van simeco.
ik heb dat maar 100 keer proberen uit te leggen in het potje?

Dat snaptte zowat iedereen wel dat na zijn dood hij ons niet gezien kon hebben. Neemt niet weg hij heel veel verwarring gezaaid heeft door als vos zijnde 3 namen te zetten met dat er een slechtje inzat terwijl hij geen idee had. Is full random en onverantwoord wat mij betreft.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Je hebt het potje goed geleid Combino. Petje af. Spannend gebleven tot het eind.

Mijn eerste reactie toen ik eruit lag naar combino was:
[QUOTE Stomme kut wolven. Vast Cl ]

Jammer dat Cl zo op de man afspeelt en niet iedereen hier als gelijke behandelt. Ik dacht, nadat wij een koppel waren geweest dat het beter zou gaan, maar dat is een deïllusie dus. Jammer CL. Dit is forum en geen game. Hopelijk zie je dat ooit in.

Verder vond ik het een leuk potje hoor. Nogmaals Thnx Pieter.
[/QUOTE]
Beetje laf dat je me zo aanvalt en daarna niet meer reageert.
 

DeletedUser17472

Guest
Jammer dat Cl zo op de man afspeelt en niet iedereen hier als gelijke behandelt. Ik dacht, nadat wij een koppel waren geweest dat het beter zou gaan, maar dat is een deïllusie dus. Jammer CL. Dit is forum en geen game. Hopelijk zie je dat ooit in.

Verder vond ik het een leuk potje hoor. Nogmaals Thnx Pieter.

Mijn opmerking over heks dat ik toch dichtbij zat, was omdat een heks over het algemeen een slechte rol is en ik zei dat je slechtje was.

Stel je niet zo aan.
[/QUOTE]

CL, je speelt op de persoon, niet op de rol die ik hier heb in het spel. Ik reageer niet omdat ik hier geen IG zaken behandel en ik ga er dan ook verder niet op in. Als jij ontkent dat je op de persoon gespeeld hebt, dan heb je een zeer onsportieve lunch gedaan zo vroeg in het spel.
Ik stel me niet aan, ik geef enkel aan dat ik het niet prettig vind, dat ik hier een spelletje niet fijn kan spelen omdat er schijnbaar iemand is die niet normaal tegen me kan doen omdat ik gamemod ben. Dat is alles. Ik hoef dingen toch niet te herhalen lijkt me. Is toch een wellus nietus spel.

Let op de reacties die nu gaan volgen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Mijn opmerking over heks dat ik toch dichtbij zat, was omdat een heks over het algemeen een slechte rol is en ik zei dat je slechtje was.

Stel je niet zo aan.

CL, je speelt op de persoon, niet op de rol die ik hier heb in het spel. Ik reageer niet omdat ik hier geen IG zaken behandel en ik ga er dan ook verder niet op in. Als jij ontkent dat je op de persoon gespeeld hebt, dan heb je een zeer onsportieve lunch gedaan zo vroeg in het spel.
Ik stel me niet aan, ik geef enkel aan dat ik het niet prettig vind, dat ik hier een spelletje niet fijn kan spelen omdat er schijnbaar iemand is die niet normaal tegen me kan doen omdat ik gamemod ben. Dat is alles. Ik hoef dingen toch niet te herhalen lijkt me. Is toch een wellus nietus spel.

Let op de reacties die nu gaan volgen.
[/QUOTE]

Ik heb je niet eens gelunched.

Wellicht niet de grote dramaqueen willen uithangen
 
Reactiescore
1.733
Mijn opmerking over heks dat ik toch dichtbij zat, was omdat een heks over het algemeen een slechte rol is en ik zei dat je slechtje was.

Stel je niet zo aan.

Famdecibel zei:
CL, je speelt op de persoon, niet op de rol die ik hier heb in het spel. Ik reageer niet omdat ik hier geen IG zaken behandel en ik ga er dan ook verder niet op in. Als jij ontkent dat je op de persoon gespeeld hebt, dan heb je een zeer onsportieve lunch gedaan zo vroeg in het spel.
Ik stel me niet aan, ik geef enkel aan dat ik het niet prettig vind, dat ik hier een spelletje niet fijn kan spelen omdat er schijnbaar iemand is die niet normaal tegen me kan doen omdat ik gamemod ben. Dat is alles. Ik hoef dingen toch niet te herhalen lijkt me. Is toch een wellus nietus spel.

Let op de reacties die nu gaan volgen.
De tering wat kan jij janken zeg.

Beter doe je gewoon niet meer mee want je zuigt alle plezier weg met al dat gejank.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan