[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
1.804
Klopt, jammer van SMM.

Maar Sieb was wel enorm opzichtig gisteren hoor.

Maar hij wint terecht imo. Goed spel gespeeld. Ik denk dat het altijd al zo op tw.nl geweest is dat we de regel die ik citeerde gebruiken? Is zo ooit al moeilijk genoeg voor slechtjes.
toen ik het potje teruglas was het op verschillende dagen super opzichtig
zo opzichtig dat ik het onwaarschijnlijk achtte

en toen ik dan las hoe hij bappos hoogstpersoonlijk lynchte sloeg mijn balans toch over naar SMM haha

Reactiescore
1.804
Ligt het trouwens aan mij of zaten er echt wel extreem veel slechtjes in? We hadden een megastart, telkens slechtjes gelyncht en toch is dit de uitkomst
we zijn plots heks, ziener en twee (?) jagers kwijtgeraakt dus dat hielp niet?

Deleted User - 487974942

Guest
Ligt het trouwens aan mij of zaten er echt wel extreem veel slechtjes in? We hadden een megastart, telkens slechtjes gelyncht en toch is dit de uitkomst
er zaten ook veel sterke goedjes in, 3/4 gebroeders die elkaar kennen, ziener, vos, ...
+ een koppel

ik heb het gevoel dat de balans wel goed zat

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.300
haha dank dank!!
ik probeerde gisteren al te winnen eigenlijk, vandaar dat ik zo obvious CI verdedigde :p
Probeerde daarom ook zi hard op smm te gaan. Zodat simeco ging denken dat het juist daarom wel een wolf zOu zijn

Deleted User - 487974942

Guest
ik hoef niet te winnen maar quechua draait zich om in zijn forumgraf als hij ziet dat 1v1 de wolf niet wint

Reactiescore
358
Zoals sieb zegt, 4 gebroeders, bijna enkel speciaaltjes, koppel, etc.

Ja, klopt ook wel. Bende inactiefjes die het moeilijk maakten I guess.

ik hoef niet te winnen maar quechua draait zich om in zijn forumgraf als hij ziet dat 1v1 de wolf niet wint

Tja ik vind eigenlijk ook gewoon dat dit de regel is die we moeten houden, ookal zat ik in dit potje aan de andere kant.

Bovenaan