Top/Flopstammen

DeletedUser79458

Guest
Aldus een kleine premade? ^^ Lijkt meer op een focus om de aandacht op een potentieel winnende groep af te leiden door te vermelden dat het geen premade is.

Al onbewust moet ik toch even denken dat 5 goed bezette accounts al meer is waar je op kan hopen in een classic premade, dat doorgaans wel classics wint. Komt aldus meer over als het bagatelliseren hoe sterk een zeer kleine premade/samenwerkings verband kan zijn.

Hij heeft gezien dat het op W73 grandioos fout is gegaan om met allemaal bombarie een premade aan te kondigen. Denk dat de ex-Imago leden van Melvin zijn premade hier wel van geleerd hebben.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dit is dan ook direct de laatste keer dat ik start zonder boost accounts. Blijkbaar komt er nog steeds gezeik dat er geboost wordt dus dan kan ik maar beter echt lopen boosten??
 
Reactiescore
7.942
Hij heeft gezien dat het op W73 grandioos fout is gegaan om met allemaal bombarie een premade aan te kondigen. Denk dat de ex-Imago leden van Melvin zijn premade hier wel van geleerd hebben.

Het doel was om uitdaging te creëren, in dat optiek is het perfect gelukt. Zoveel uitdaging dat we verliezen, perfect dus.
 
Reactiescore
2.064
Wat er niet is kan je ook niet toegeven. Boosts. :redface:

Tja je bent gek als je niet toegeeft dat de sukke en vanq die duidelijk ook op invite zijn uitgenodigd geen boost zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dit is dan ook direct de laatste keer dat ik start zonder boost accounts. Blijkbaar komt er nog steeds gezeik dat er geboost wordt dus dan kan ik maar beter echt lopen boosten??
Wie luistert dan ook naar elko :eek:
 
Reactiescore
1.893
Aldus een kleine premade? ^^ Lijkt meer op een focus om de aandacht op een potentieel winnende groep af te leiden door te vermelden dat het geen premade is.

Al onbewust moet ik toch even denken dat 5 goed bezette accounts al meer is waar je op kan hopen in een classic premade, dat doorgaans wel classics wint. Komt aldus meer over als het bagatelliseren hoe sterk een zeer kleine premade/samenwerkings verband kan zijn.
Als je dat als premade wil bestempelen, sure. Dan hebben we daar een andere opvatting over. Ben je dan ook een premade als je met boosts of twee MB’s start? (Wat ook gewoon samenwerkingsverbanden zijn). Verder heeft het verleden - afgelopen 30 werelden iig - uitgewezen dat een serieuze premade helemaal niks zegt over de winkans. Neem W73 als het meest recente voorbeeld als onderbouwing (en de premades van W47, W50, W52 & W53 als oudere voorbeelden. Wellicht dat er daarna nog andere voorbeelden te benoemen zijn, maar toen speelde ik niet). Dus in hoeverre kun je dan van bagatelliseren spreken.

Fijn dat je die +40 die ik van je stamgenoot had veroverd deels had teruggepakt! Complimenten! Misschien had je beter paar weken geleden je mond kunnen houden, wellicht had imago dan nog een versterking gehad maar je hebt alles verpest. Heb gehoord van je imago vrienden dat je alleen maar negatieve dingen heb geregeld voor je stam, grote bek maar niks waarmaken. Mja nu t zwaar is in Imago, ben je alweer weg he naab!

Mee eens, geef gewoon toe dat het een kleinere premade is met een paar boost accounts.
Er lag daar helemaal geen stamgenoot van mij, but nice try. Oh? Waar had ik m’n mond moeten houden dan? Wellicht dat je nu wat concrete voorbeelden kan geven zonder veel woorden met weinig inhoud te gebruiken. Wat betreft Imago, daar zijn twee grote zaken die ik heb geregeld. Het eerste waren de wereldafspraken (samen opgezet en geregeld met CbC), wat gewoon een succes was. Het tweede was de BG met Pit - wat helaas te laat was - maar in essentie gewoon de beste zet was op dat moment. Dus weeral; laat jezelf eerst beter informeren voordat je onzin uitkraamt.
 
Reactiescore
2.064
Als je dat als premade wil bestempelen, sure. Dan hebben we daar een andere opvatting over. Ben je dan ook een premade als je met boosts of twee MB’s start? (Wat ook gewoon samenwerkingsverbanden zijn). Verder heeft het verleden - afgelopen 30 werelden iig - uitgewezen dat een serieuze premade helemaal niks zegt over de winkans. Neem W73 als het meest recente voorbeeld als onderbouwing (en de premades van W47, W50, W52 & W53 als oudere voorbeelden. Wellicht dat er daarna nog andere voorbeelden te benoemen zijn, maar toen speelde ik niet). Dus in hoeverre kun je dan van bagatelliseren spreken.


Er lag daar helemaal geen stamgenoot van mij, but nice try. Oh? Waar had ik m’n mond moeten houden dan? Wellicht dat je nu wat concrete voorbeelden kan geven zonder veel woorden met weinig inhoud te gebruiken. Wat betreft Imago, daar zijn twee grote zaken die ik heb geregeld. Het eerste waren de wereldafspraken (samen opgezet en geregeld met CbC), wat gewoon een succes was. Het tweede was de BG met Pit - wat helaas te laat was - maar in essentie gewoon de beste zet was op dat moment. Dus weeral; laat jezelf eerst beter informeren voordat je onzin uitkraamt.
Blblabla, misschien beter eerst zelf de geschiedenis in kijken. Je buurman verloor dorpen aan kordaat, en die pakte jij terug nja moeilijk he, misschien wel beetje wat extra, maar als je de stats bekijkt vergeleken met massas op onze stam en met jullie stam, klaarde we jullie hard. Toen t jou heet onder je voeten werd, runde je gelijk en ging op delete, jammer lose de wereld.

Voor imago heb je t gwn verziekt dat ik weer actief werd in de stam, had je beter niet kunnen doen. Meerdere stamgenoten van je hebben mn gedachte proberen over te halen, maar met zulk soort mensen zoals jou zal ik nooit samen spelen, king ringo 2.0
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Probleem wat hier naar voren komt is duidelijk een variatie in definitie van een pmade. Dit is ook niet vreemd, er starten zoveel verschillende soorten pmades.

Het feit alleen al dat er geen leiding is, geen stamregels en noem maar op zou ik zelf zeggen dat er alles behalve sprake van een pmade is. Ik weet dat het gerucht wel is geweest dat Elko of ik een pmade zou starten: dit is echter gewoon niet waar.

Enige pmade waarvan ik weet dat die echt gestart is, is de Walk/W72 pmade in N-W.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Als je dat als premade wil bestempelen, sure. Dan hebben we daar een andere opvatting over. Ben je dan ook een premade als je met boosts of twee MB’s start? (Wat ook gewoon samenwerkingsverbanden zijn). Verder heeft het verleden - afgelopen 30 werelden iig - uitgewezen dat een serieuze premade helemaal niks zegt over de winkans. Neem W73 als het meest recente voorbeeld als onderbouwing (en de premades van W47, W50, W52 & W53 als oudere voorbeelden. Wellicht dat er daarna nog andere voorbeelden te benoemen zijn, maar toen speelde ik niet). Dus in hoeverre kun je dan van bagatelliseren spreken.
Het bestaan van een premade staat imo geheel los van de winkans van desbetreffende premade. Of het aankondigen van/starten met een premade slim is en wat voor invloed het heeft op een winkans is een compleet andere discussie dan degene die hier gevoerd wordt lijkt me.
Daarnaast vind ik dat het starten met een boost/een MB niet per se betekent dat je in een premade speelt. Een eis voor een premadespeler (en dus een premade) is voor mij wel dat het account gestart wordt met de intentie het einde van de wereld te halen. Momenteel zie ik volgens mij al drie accounts uit jullie kamp op de voorpagina, wat voor persoonlijk genoeg is om te zeggen dat jullie gestart zijn als premade. Dat mensen er andere definities en randvoorwaarden op na houden kan. Mijn definitie van een premade zou ongeveer zijn: "Een groep spelers die samen verwacht een stam/core van een stam te vormen om in de eindstrijd mee te doen om de wereldwinst - met of zonder eventuele latere aanvullingen". Hierdoor zou ik jullie groepje accounts zeker definiëren als een premade.
 
Reactiescore
978
Als je dat als premade wil bestempelen, sure. Dan hebben we daar een andere opvatting over. Ben je dan ook een premade als je met boosts of twee MB’s start? (Wat ook gewoon samenwerkingsverbanden zijn). Verder heeft het verleden - afgelopen 30 werelden iig - uitgewezen dat een serieuze premade helemaal niks zegt over de winkans. Neem W73 als het meest recente voorbeeld als onderbouwing (en de premades van W47, W50, W52 & W53 als oudere voorbeelden. Wellicht dat er daarna nog andere voorbeelden te benoemen zijn, maar toen speelde ik niet). Dus in hoeverre kun je dan van bagatelliseren spreken.

Zou het nu niet per se omdraaien. Zou eerder bestempelen dat er ontkent werd dat er een premade was. Als een zeer elite groepje, dat enkele zeer goed bezette accounts bezit, samen start.. Tja, niet extreem vaag dat dat wordt gezien als een premade, al niet kleine premade. Een solo speler die met boosts start is echt een bullshit vergelijking met 5 volle accounts die samen starten, maar dat weet je zelf ook.

Niemand zegt dat een premade per se zal winnen, maar hedendaags hebben toch echt een hoop premades werelden gewonnen. Aldus waarom ik potentieel winnende groep zei ;) W47 won de premade niet, maar een groot deel van die bespelers van de premade heeft het wel gewonnen. Potentieel winnende groep lijkt me dan ook de exact juist verwoording ;)

Probleem wat hier naar voren komt is duidelijk een variatie in definitie van een pmade. Dit is ook niet vreemd, er starten zoveel verschillende soorten pmades.

Het feit alleen al dat er geen leiding is, geen stamregels en noem maar op zou ik zelf zeggen dat er alles behalve sprake van een pmade is. Ik weet dat het gerucht wel is geweest dat Elko of ik een pmade zou starten: dit is echter gewoon niet waar.

Enige pmade waarvan ik weet dat die echt gestart is, is de Walk/W72 pmade in N-W.

Aldus zou elke classic premade geen premade zijn..
 
Reactiescore
7.942
Voor imago heb je t gwn verziekt dat ik weer actief werd in de stam, had je beter niet kunnen doen.

Ik weet niet hoor, maar dit is echt een heel slap dreigement of poging om stoer te doen ofzo. Kan me niet voorstellen dat iemand hier van onder de indruk moet zijn oid, maar ok. You do you.

Klopt door Noire benaderd om samen te starten gewoon als pbg's geen boosts of iets.

Ha! Jordi zal wel denken, die edelspam overkomt me geen tweede keer!
 
Reactiescore
246
triest dat er gezeikt moet worden op een vrijdagavond over dit soort shit jongens o_O
 
Reactiescore
2.064
Ik weet niet hoor, maar dit is echt een heel slap dreigement of poging om stoer te doen ofzo. Kan me niet voorstellen dat iemand hier van onder de indruk moet zijn oid, maar ok. You do you.


Oh is geen dreigement of stoer doen, maar je raakt wel door dit soort shit een actieve ervaren kracht kwijt. Terwijl je later co’s nodig had
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
triest dat er gezeikt moet worden op een vrijdagavond over dit soort shit jongens o_O
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een discussie over de definitie van een premade interessanter vind dan de rotzooi die hier de afgelopen week is langsgekomen.
 
Reactiescore
7.942
Oh is geen dreigement of stoer doen, maar je raakt wel door dit soort shit een actieve ervaren kracht kwijt. Terwijl je later co’s nodig had

Ik snap je punt heus wel, maar alles bij elkaar opwegend heeft Jona echt meer goeds dan kwaads gedaan hoor. Hij en ik konden soms ook best botsen, maar soms moet je daar echt even doorheen gaan en naar the greater good kijken. Maar ik kan me voorstellen dat je daar anders over denkt natuurlijk.
 
Bovenaan