Top/Flopstammen

Reactiescore
2.039
Hahahaha jaaa tuurlijk! Ik heb letterlijk 0 boosters.
Maar accounts als de sukke en vanquisher zijn natuurlijk niks bij jullie! Melvin kennende zullen er nog wel meer zijn.

Dorp van fred heb jij ofc natuurlijk ook gratis gehad!
Rogier is zelf gestart, voor pp (vgm geen idee), jurrien geen idee en denk niet dat ik snel het dorpje van Fred zou krijgen
 
Reactiescore
2.064
De opzet betrof drie accounts met spelers die elkaar al een lange tijd kennen, waar vlak voor we starten start nog een account aan is toegevoegd. Dat is voor mij zeker geen premade. Een ledenlimiet van 15, vier accounts die samen zijn gestart, is nog geen 30% van het totaal aantal accounts waaruit een stam kan bestaan. Dat is voor mij zeker niet te definiëren als een premade stam.


Weet niet door wie jij je hebt laten informeren, maar daar klopt geen fluit van.

Blablabla chocolade vla! Laat je premade is wat meer hun mond houden ipv open kaart tegen mij spelen dan. Heb genoeg bewijs
 
Reactiescore
2.064
Rogier is zelf gestart, voor pp (vgm geen idee), jurrien geen idee en denk niet dat ik snel het dorpje van Fred zou krijgen


Oeps dacht dat je die al had veroverd, laten we dat door t bier houden.

Maar rogier word ofc mooie intern en jurrien ook! Lekker boosten!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hahahaha jaaa tuurlijk! Ik heb letterlijk 0 boosters.
Maar accounts als de sukke en vanquisher zijn natuurlijk niks bij jullie! Melvin kennende zullen er nog wel meer zijn.

Dorp van fred heb jij ofc natuurlijk ook gratis gehad!
Wat is er met mijn dorp?
 
Reactiescore
1.893
Blablabla chocolade vla! Laat je premade is wat meer hun mond houden ipv open kaart tegen mij spelen dan. Heb genoeg bewijs
Bedankt voor deze inhoudelijke toevoeging. Informeer jezelf eerst iets beter, dan kunnen we daarna verder praten.
 
Reactiescore
2.064
Wat is er met mijn dorp?

Sorry verkeerd gekeken fred!

@Dream Team.

Leer jij nou eerst maar eens spelen ipv grote bek, op w73 ben je ook weer nergens te bekenen he naabje. Na quarantaine hoofdpijn opgelopen na zo stoer te doen, en daarna falen?

We hebben afgesproken zonder voorbedachte boosts te gaan starten dus zal wel niet? Moet je hen vragen


Tja ik heb anders gehoord vanquisher en de sukke = 100% boost al is het in latere status. Ze krijgen dat dorp of later dorpen 100% gratis
 
Reactiescore
2.039
Sorry verkeerd gekeken fred!

@Dream Team.

Leer jij nou eerst maar eens spelen ipv grote bek, op w73 ben je ook weer nergens te bekenen he naabje. Na quarantaine hoofdpijn opgelopen na zo stoer te doen, en daarna falen?
Met zulk debiel taalgebruik wacht ik wel even tot morgen wanneer je weer nuchter bent.
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.893
Sorry verkeerd gekeken fred!

@Dream Team.

Leer jij nou eerst maar eens spelen ipv grote bek, op w73 ben je ook weer nergens te bekenen he naabje. Na quarantaine hoofdpijn opgelopen na zo stoer te doen, en daarna falen?
Grappig dat je op Q toch aardig in de min stond tegen me. Verder heb ik nergens een grote bek, de enige die dat hier heeft ben jij. Probeer jezelf eens de basis qua fatsoenlijke communicatievaardigheden aan te leren, wellicht dat we dan op niveau kunnen praten.
 
Reactiescore
978
De opzet betrof drie accounts met spelers die elkaar al een lange tijd kennen, waar er vlak voor de start nog een account aan is toegevoegd. Dat is voor mij zeker geen premade. Een ledenlimiet van 15, vier accounts die samen zijn gestart, is nog geen 30% van het totaal aantal accounts waaruit een stam kan bestaan. Dat is voor mij zeker niet te definiëren als een premade stam.

Aldus een kleine premade? ^^ Lijkt meer op een focus om de aandacht op een potentieel winnende groep af te leiden door te vermelden dat het geen premade is.

Al onbewust moet ik toch even denken dat 5 goed bezette accounts al meer is waar je op kan hopen in een classic premade, dat doorgaans wel classics wint. Komt aldus meer over als het bagatelliseren hoe sterk een zeer kleine premade/samenwerkings verband kan zijn.
 

DeletedUser79458

Guest
Wat gebeurde er de vorige keer toen Ex-Imago leden zeiden dat ze echt niet gingen boosten?
 
Reactiescore
2.064
Grappig dat je op Q toch aardig in de min stond tegen me. Verder heb ik nergens een grote bek, de enige die dat hier heeft ben jij. Probeer jezelf eens de basis qua fatsoenlijke communicatievaardigheden aan te leren, wellicht dat we dan op niveau kunnen praten.


Fijn dat je die +40 die ik van je stamgenoot had veroverd deels had teruggepakt! Complimenten! Misschien had je beter paar weken geleden je mond kunnen houden, wellicht had imago dan nog een versterking gehad maar je hebt alles verpest. Heb gehoord van je imago vrienden dat je alleen maar negatieve dingen heb geregeld voor je stam, grote bek maar niks waarmaken. Mja nu t zwaar is in Imago, ben je alweer weg he naab!


Aldus een kleine premade? ^^ Lijkt meer op een focus om de aandacht op een potentieel winnende groep af te leiden door te vermelden dat het geen premade is.

Al onbewust moet ik toch even denken dat 5 goed bezette accounts al meer is waar je op kan hopen in een classic premade, dat doorgaans wel classics wint. Komt aldus meer over als het bagatelliseren hoe sterk een zeer kleine premade/samenwerkings verband kan zijn.

Mee eens, geef gewoon toe dat het een kleinere premade is met een paar boost accounts.
 
Bovenaan