Top/Flopstammen

DeletedUser81766

Guest
Is het werkelijk zo moeilijk om te begrijpen waar pre-made voor staat dan?

Het maakt niet uit met welke stam, spelers of plannen je een wereld start. Alles wat je voor (pre) de wereld regelt/maakt (made) is premade. Start je dus al met connecties een wereld en wil je er mee samen spelen voordat de wereld begonnen is dan noem je het al een premade. Zelfs als dit met je afgesproken farmdorpjes, pp farmers, defbunkers, mb’s of du’s is.

Maar aangezien dat niemand echt veel interesseert en je tegenwoordig lange waslijsten krijgt van een werkelijke premade grootte, houden we het maar even op een stam :)
 
Reactiescore
2.062
Ach ze willen het gewoon geen premade noemen, om niet in de spotlights te komen. Ik snap het ook wel!
Laten we het gewoon de 'samenwerking van Kyuka, Deceiver en co' noemen
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.853
Blblabla, misschien beter eerst zelf de geschiedenis in kijken. Je buurman verloor dorpen aan kordaat, en die pakte jij terug nja moeilijk he, misschien wel beetje wat extra, maar als je de stats bekijkt vergeleken met massas op onze stam en met jullie stam, klaarde we jullie hard. Toen t jou heet onder je voeten werd, runde je gelijk en ging op delete, jammer lose de wereld.

Voor imago heb je t gwn verziekt dat ik weer actief werd in de stam, had je beter niet kunnen doen. Meerdere stamgenoten van je hebben mn gedachte proberen over te halen, maar met zulk soort mensen zoals jou zal ik nooit samen spelen, king ringo 2.0

Snap ik, maar dat natrappen van hem, en vervolgens wat ik hoor van imago krachten (niet met eigen ogen gezien) inactief worden ik cruciale tijden ( ook delete op quarantaine wel zelf gezien) vind ik gewoon zwak gedrag. Maar je hebt gelijk moet niet teveel oordelen
Geen idee welke wereld jij in je hoofd hebt, maar het overgrote deel pakte ik gewoon aan mijn eigen directe front. Dorpen die nooit hebben toebehoord aan stamgenoten van mij. Er zullen vast enkele dorpen zijn die ik ‘terug’ hebt gepakt nadat jij ze had gepakt van een stamgenoot van mij, maar dat aantal is echt verwaarloosbaar. Verder hebben jullie prima gedeff’d voor de situatie waar jullie in zaten, daar ben ik mans genoeg voor om dat toe te geven, maar hou het wel bij de feiten graag. Het ‘te heet onder m’n voeten worden’ is ook echt onzin. Nadat we gestabt waren en na een stabactie van een ex-stamgenoot - iemand die niet eens meer speelde - was de wereld gewoon gedaan. Als stam besloten we toen om te stoppen waarna ik m’n acc op del heb gegooid. Jouw eigen woorden in de wereldchat daarop waren zelfs nog “ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan”. Dus schattig dat je dit nu probeert aan te grijpen om te bashen, maar we weten beide beter. Dat op del gooien heb ik overigens nog uitgesteld tot na de aankomst van jullie ‘massa’ op mij om die te deffen.

Betreft Imago; er was al bijna een maand op voorhand bekend bij de leiding en m’n medespelers dat ik ging stoppen (specifieke datum gegeven zelfs). Later in samenspraak met m’n medespelers veranderd in oproepco. Wat ik hier continu zie is dat je over probeert te komen alsof je enorm goed op de hoogte bent terwijl dit in werkelijkheid helemaal niet zo is, gezien je bij iedere assumptie die ik je hier hebt zien maken de plank volledig misslaat. Niet echt serieus te nemen. Betrap me er wel op dat ik me in je zinloze discussies laat meeslepen, dus bij deze was dit mijn laatste niet W76-gerelateerde reactie. Fijne middag.
 
Reactiescore
2.062
Geen idee welke wereld jij in je hoofd hebt, maar het overgrote deel pakte ik gewoon aan mijn eigen directe front. Dorpen die nooit hebben toebehoord aan stamgenoten van mij. Er zullen vast enkele dorpen zijn die ik ‘terug’ hebt gepakt nadat jij ze had gepakt van een stamgenoot van mij, maar dat aantal is echt verwaarloosbaar. Verder hebben jullie prima gedeff’d voor de situatie waar jullie in zaten, daar ben ik mans genoeg voor om dat toe te geven, maar hou het wel bij de feiten graag. Het ‘te heet onder m’n voeten worden’ is ook echt onzin. Nadat we gestabt waren en na een stabactie van een ex-stamgenoot - iemand die niet eens meer speelde - was de wereld gewoon gedaan. Als stam besloten we toen om te stoppen waarna ik m’n acc op del heb gegooid. Jouw eigen woorden in de wereldchat daarop waren zelfs nog “ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan”. Dus schattig dat je dit nu probeert aan te grijpen om te bashen, maar we weten beide beter. Dat op del gooien heb ik overigens nog uitgesteld tot na de aankomst van jullie ‘massa’ op mij om die te deffen.

Betreft Imago; er was al bijna een maand op voorhand bekend bij de leiding en m’n medespelers dat ik ging stoppen (specifieke datum gegeven zelfs). Later in samenspraak met m’n medespelers veranderd in oproepco. Wat ik hier continu zie is dat je over probeert te komen alsof je enorm goed op de hoogte bent terwijl dit in werkelijkheid helemaal niet zo is, gezien je bij iedere assumptie die ik je hier hebt zien maken de plank volledig misslaat. Niet echt serieus te nemen. Betrap me er wel op dat ik me in je zinloze discussies laat meeslepen, dus bij deze was dit mijn laatste niet W76-gerelateerde reactie. Fijne middag.


Tja jij begon mij aan te vallen paar maanden geleden in een wereldchat, terwijl ik gewoon nog redelijk bij imago hoorde. Wanneer ik weer actief kon spelen, had ik namelijk weer teruggekomen, zeker voor de eindfight tegen spread. Je hebt dit zonder enige reden, terwijl je me niet eens kon gedaan. Ik speelde ook alleen quarantaine, wanneer ik zelf kon en tijdens massa's, maar vanaf dat moment veranderde dat natuurlijk gelijk!
Jij keek ook niet naar mijn situatie, dus heb ik nu ook geen zin om naar jou situatie te kijken, ookal snap ik die delete. Ik had waarschijnlijk het zelfde gedaan na zon stab.

Maar goed dit was me laatste snauw naar je toe, hoop alleen dat je snapt dat ik niet het kaas van me brood laat eten door iemand die niet eens weet hoe en wat. Je hebt dingen toen echt persoonlijk voor me gemaakt, iemand die bij mij 'hoorde' zo in de wereldchat af te bekken, terwijl je me niet eens kon :) Voorderest no hard feelings, alleen ik pikte dit gewoon even niet.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Bovenaan