Het einde voor de Pasja familie

Reactiescore
1.647
Welkom in 2020. Loopt een beetje achter?
Daar ging het niet om. Planet doet een statement dat ze zoveel anders of naja eigenlijk beter zijn dan fix. Terwijl ze van 4 vijandelijke stammen al hebben gerecruit.

Dat maakt men daar niet zo geloofwaardig meer :redface:


Ja, ze zijn daar echt vet goed. Zat ik maar bij Planet, lukt het mij misschien ook eens om 40+ dorpen van de vijand in 1x binnen de stam te krijgen.

Story was geen vijand
S. was geen vijand
F5EN was geen vijand
4e ben ik nu wel überhaupt benieuwd naar

Weet niet wat jij gesnoven heb? En naast dat aantal dorpen misschien ook eens kijken hoe groot dit stam toen was.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Story was geen vijand
S. was geen vijand
F5EN was geen vijand
4e ben ik nu wel überhaupt benieuwd naar

Weet niet wat jij gesnoven heb? En naast dat aantal dorpen misschien ook eens kijken hoe groot dit stam toen was.
Neemt niet weg dat jullie statement net zo triest is als jullie recruitbeleid. :wink:

Planet is haar geloofwaardigheid al verloren bij het recruiten van Story. Echt serieus zullen jullie niet meer worden genomen.
Planet begon als een degelijk stam met 7 accounts, maar het hele ideaal beeld van planet bestaat allang niet meer.

Naamloos2.png

Planet heeft 40 (zichtbare) leden nodig om de wereld naar hun hand te draaien? Laat staan de achterdeur pbgs en naps die niet zichtbaar zijn.
Planet heeft echt het recht niet meer om op een andere stammen te haten.
 

DeletedUser79704

Guest
@The White Puppy waar speel jij uberhaut? je lijkt me enorm salty namelijk ;) volgens je lijstje staat method nog steeds voor in kwantiteit, dat is alleen maar gestegen door de recruits van hrlk uit pasja. en heeft fix niet gaan vragen aan method om een samenwerking te doen tegen planet?
 
Reactiescore
3.457
Wajow Matthew weer aan het spelen?: 0
 

Deleted User - 487971803

Guest
@The White Puppy waar speel jij uberhaut? je lijkt me enorm salty namelijk ;) volgens je lijstje staat method nog steeds voor in kwantiteit, dat is alleen maar gestegen door de recruits van hrlk uit pasja. en heeft fix niet gaan vragen aan method om een samenwerking te doen tegen planet?

Ik speel waar ik speel. Weet je dit niet, niet mijn probleem.

Niet salty, het komt een beetje mijn neus uit dat planet doet alsof ze de heilige zijn terwijl ze het net zo hard doen en eigenlijk nog beter ook.

Wajow Matthew weer aan het spelen?: 0
Spelen is een groot woord :biggrin:, ik ben aanwezig en mien draait het account eigenlijk.

Jij nog steeds spelende?
 
Reactiescore
1.647
Ik speel waar ik speel. Weet je dit niet, niet mijn probleem.

Niet salty, het komt een beetje mijn neus uit dat planet doet alsof ze de heilige zijn terwijl ze het net zo hard doen en eigenlijk nog beter ook.


Spelen is een groot woord :biggrin:, ik ben aanwezig en mien draait het account eigenlijk.

Jij nog steeds spelende?
Neemt niet weg dat jullie statement net zo triest is als jullie recruitbeleid. :wink:

Planet is haar geloofwaardigheid al verloren bij het recruiten van Story. Echt serieus zullen jullie niet meer worden genomen.
Planet begon als een degelijk stam met 7 accounts, maar het hele ideaal beeld van planet bestaat allang niet meer.

Bekijk bijlage 22967

Planet heeft 40 (zichtbare) leden nodig om de wereld naar hun hand te draaien? Laat staan de achterdeur pbgs en naps die niet zichtbaar zijn.
Planet heeft echt het recht niet meer om op een andere stammen te haten.

Check laatste update datum eens? Zeg nergens dat heilige zijn. Enkel moet Fix niet aankomen met R2W en van zichzelf ontkennen. Weet niet hoe lang je meedraait maar dit speelt al veel langer als je denkt, vermoed ik. De hypocrisie en valse beschuldigingen allom. Wij zijn nu met 14 accounts voor de mid/endgame en dat is precies wat we wilden (12-14). Dus verloochenen zkr niet onze principes anders hadden we allang wat zaken gedaan waar we mogelijkheden toe hadden. Dus misschien je feiten kennen voor je hier uitspraken doet
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79704

Guest
Ik speel waar ik speel. Weet je dit niet, niet mijn probleem.

Niet salty, het komt een beetje mijn neus uit dat planet doet alsof ze de heilige zijn terwijl ze het net zo hard doen en eigenlijk nog beter ook.
dan zijn we beide akkoord dat planet het beter doet dan de rest.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
laten de btw niet doen alsof chameleon meer is dan een MB die we willen leren tw spelen aub
Ik wil best laten zien wat ik van jullie geleerd heb? 1v1 tegen Rhino lijkt me een leuke wending voor de wereld!!!
 

Deleted User - 487971803

Guest
Check laatste update datum eens? Zeg nergens dat heilige zijn. Enkel moet Fix niet aankomen met R2W en van zichzelf ontkennen. Weet niet hoe lang je meedraait maar dit speelt al veel langer als je denkt, vermoed ik. De hypocrisie en valse beschuldigingen allom. Wij zijn nu met 13 accounts voor de mid/endgame en dat is precies wat we wilden (12-14). Dus verloochenen zkr niet onze principes anders hadden we allang wat zaken gedaan waar we mogelijkheden toe hadden. Dus misschien je feiten kennen voor je hier uitspraken doet
In fix draai ik wat minder lang mee, maar deze wereld vanaf de start.

Ik zal ook zeker niet ontkennen dat fix heeft geprobeerd te r2wen of dit ook heeft gedaan. Vooralsnog is dit zeker wel in mindere mate dan planet heeft gedaan.
Zoals je zelf zei gaat r2w niet alleen om het recruiten van spelers maar om meerdere dingen. Nu zie ik toch echt 40 spelers staan bij planet en 34 bij fix.
 
Reactiescore
3.457
Ik speel waar ik speel. Weet je dit niet, niet mijn probleem.

Niet salty, het komt een beetje mijn neus uit dat planet doet alsof ze de heilige zijn terwijl ze het net zo hard doen en eigenlijk nog beter ook.


Spelen is een groot woord :biggrin:, ik ben aanwezig en mien draait het account eigenlijk.

Jij nog steeds spelende?
Haha arme Mien,en nee ben al ff gestopt
 
Reactiescore
1.647
In fix draai ik wat minder lang mee, maar deze wereld vanaf de start.

Ik zal ook zeker niet ontkennen dat fix heeft geprobeerd te r2wen of dit ook heeft gedaan. Vooralsnog is dit zeker wel in mindere mate dan planet heeft gedaan.
Zoals je zelf zei gaat r2w niet alleen om het recruiten van spelers maar om meerdere dingen. Nu zie ik toch echt 40 spelers staan bij planet en 34 bij fix.

Dat mindere mate vergis je je dus in, maar zoals zeg zijn wij klaar voor mid/endgame nu. Ga meemaken hoe vijanden zich gaan groeperen waar ze al flink mee bezig zijn. Als je alle in en outs wil weten kan je me altijd PM doen.

Als Fix een kans wil hebben om te hergroeperen om mooie strijd te maken zal Planet zelfs dat waarschijnlijk laten plaats vinden. Wij willen die epische strijd hebben en wachten er geduldig op.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Dat mindere mate vergis je je dus in, maar zoals zeg zijn wij klaar voor mid/endgame nu. Ga meemaken hoe vijanden zich gaan groeperen waar ze al flink mee bezig zijn. Als je alle in en outs wil weten kan je me altijd PM doen.

Als Fix een kans wil hebben om te hergroeperen om mooie strijd te maken zal Planet zelfs dat waarschijnlijk laten plaats vinden. Wij willen die epische strijd hebben en wachten er geduldig op.
Dus Chameleon zal geen vv's doen op planet accounts, zich laten internen of volledig naar planet gaan? Aangezien jullie nu klaar zijn.

Ben benieuwd welke vijanden aan het groeperen zijn bij jullie aangezien jullie alle vijandelijke stammen kapot recruiten :tongue:.
Zie alleen een groepering van method, naw en ad richting Fix.

Maar ik ben benieuwd hoe planet zal gaan presteren nu ze klaar zijn voor de endgame.
 

DeletedUser79704

Guest
tis niet dat we bijna het dubbele van ODD hebben van fix ofz he, wat hebben wij het makkelijk
 

Deleted User - 487971803

Guest
tis niet dat we bijna het dubbele van ODD hebben van fix ofz he, wat hebben wij het makkelijk
Hier sla je de plank dus volledig mis.

35m tegen 55m, waarvan 7m van valheru (geen orgineel lid van planet) en tsja een makkelijk doorzochte massa geblockt van method op dorpmafketel. Easy ODD rapen.
55-7-16 = 32m ODD.

Zoveel moeilijker hebben jullie het niet gehad.
 
Reactiescore
1.647
Hier sla je de plank dus volledig mis.

35m tegen 55m, waarvan 7m van valheru (geen orgineel lid van planet) en tsja een makkelijk doorzochte massa geblockt van method op dorpmafketel. Easy ODD rapen.
55-7-16 = 32m ODD.

Zoveel moeilijker hebben jullie het niet gehad.

ODD telt enkel voor een stam als die speler ook daadwerkelijk in stam zat op moment behalen. Dus misschien eens opnieuw rekenen?
 

DeletedUser79704

Guest
Hier sla je de plank dus volledig mis.

35m tegen 55m, waarvan 7m van valheru (geen orgineel lid van planet) en tsja een makkelijk doorzochte massa geblockt van method op dorpmafketel. Easy ODD rapen.
55-7-16 = 32m ODD.

Zoveel moeilijker hebben jullie het niet gehad.
tw stats vertelt een ander verhaal. waar bij jullie niemand boven de 1mill gaat gaan wij bij planet gewoon met 6 leden erboven maar ok, duidelijk dat jij een enorme plaat voor je kop hebt
 
Bovenaan