Het einde voor de Pasja familie

Reactiescore
805
tis niet dat we bijna het dubbele van ODD hebben van fix ofz he, wat hebben wij het makkelijk
Als jullie frontspelers niet aanvallen toch niet onze fout?
W72 gebeurde net hetzelfde waarbij Fresh! nooit wat deed en de tegenstanders wel, ligt dit aan ons? Neen.
 
Reactiescore
372
Zoals toen al aangaf, als je goed kijkt. Wij behalen meeste punten niet door recruit maar door onze vijanden uit te schakelen. Welke stam heeft Fix nu daadwerkelijk uitgeschakeld? RIM is nog niet safe, spelers leaven de stam (want je vergeet ff te vermelden dat die oorspronkelijk gewoon erbij hadden gezeten en de verhoudingen dan anders lagen, dat ze jullie niet konden uitstaan door wanbeleid is niet onze schuld). Zoals in die post aangaf, ga er nu eens objectief naar kijken ipv enkel naar je punten, want als 1 stam constant het initiatief nam voor R2W was dit Fix. Dus misschien die kop uit je schild halen? Kan schelen.

Hmmmm, NAW is aardig kapot gespeeld met een paar heerlijke massa’s tho.

Je staat al 2,5 miljoen ofzo voor en gaat dan nog meer spelers recruiten lol en dat probeer je nu hier te verdedigen met een paar slappe excussen. Classic R2W dat kan je toch niet ontkennen lol.
Zijde 1:
Stammen: F!x.
Zijde 2:
Stammen: NAW

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
346
Kant 2: 80
Verschil: 266

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
2,961,733
Kant 2: 575,918
Verschil: 2,385,815

chart
 

DeletedUser79704

Guest
Als jullie frontspelers niet aanvallen toch niet onze fout?
W72 gebeurde net hetzelfde waarbij Fresh! nooit wat deed en de tegenstanders wel, ligt dit aan ons? Neen.
jullie frontspelers vallen ons ook niet aan en alsnog hebben we meer ODD, er zijn meer stammen dan enkel fix en planet beertje xx
 
Reactiescore
1.647
Hmmmm, NAW is aardig kapot gespeeld met een paar heerlijke massa’s tho.

Je staat al 2,5 miljoen ofzo voor en gaat dan nog meer spelers recruiten lol en dat probeer je nu hier te verdedigen met een paar slappe excussen. Classic R2W dat kan je toch niet ontkennen lol.
Zijde 1:
Stammen: F!x.
Zijde 2:
Stammen: NAW

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
346
Kant 2: 80
Verschil: 266

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
2,961,733
Kant 2: 575,918
Verschil: 2,385,815

chart

En hoe groot zijn ze nog? Zijn nog steeds grote vijand, mijn vraag was hoeveel jullie daadwerkelijk hebben weggespeeld/gebroken? Daar krijg ik geen antwoord op.

Welke zwak excuus, maakt me wel nieuwsgierig....

Of jullie eigen aandeel hieraan vergeten?
 

DeletedUser79704

Guest
En hoe groot zijn ze nog? Zijn nog steeds grote vijand, mijn vraag was hoeveel jullie daadwerkelijk hebben weggespeeld/gebroken? Daar krijg ik geen antwoord op.

Welke zwak excuus, maakt me wel nieuwsgierig....

Of jullie eigen aandeel hieraan vergeten?
tis niet dat we 2 hele spelers van method hebben weggespeeld of een hele stam hebben gebroken deze week he justin, wat zijn wij noobs!!
 

Deleted User - 487971803

Guest
tw stats vertelt een ander verhaal. waar bij jullie niemand boven de 1mill gaat gaan wij bij planet gewoon met 6 leden erboven maar ok, duidelijk dat jij een enorme plaat voor je kop hebt
Ben je dom, of doe je dom? Of nee je bent blind, kan ook.
Naamloos3.png
Hier staat het echt hoor. Daarnaast heeft illy alleen al 5m ODD, dus je 1m gelul is onzin.

Je lult echt stront, je kan beter je stamleden laten typen.

Valheru heeft maar 3.6m gehaald in zijn Planet tijd, dus maakt 52m.

Kan je zeggen dorp makkelijk scoren is met massa Method maar wij slaan hem gewoon af dus legitieme ODD?
Het is indd legitieme ODD, maar wel makkelijk gepakt.

Jullie hebben het erover dat jullie het niet makkelijk hebben gehad, als jullie dit al zwaar vinden dan kan ik deze wereldwinst ook al in mijn handtekening zetten. :redface:
 
Reactiescore
1.647
Ben je dom, of doe je dom? Of nee je bent blind, kan ook.
Bekijk bijlage 22970
Hier staat het echt hoor. Daarnaast heeft illy alleen al 5m ODD, dus je 1m gelul is onzin.

Je lult echt stront, je kan beter je stamleden laten typen.


Het is indd legitieme ODD, maar wel makkelijk gepakt.

Jullie hebben het erover dat jullie het niet makkelijk hebben gehad, als jullie dit al zwaar vinden dan kan ik deze wereldwinst alvast ook in mijn handtekening zetten. :redface:

Niet makkelijk word niet bedoelt dat we niet goed en gemakkelijk deffen, maar dat we weerstand krijgen.

Dat detlef beter zijn mond houd heb je wel helemaal gelijk in :p
 

DeletedUser79704

Guest
Geen argument sorry. Wil jullie ook de tijd geven genoeg te recruiten voor we aanvallen he. ;):tongue:
net hetzelfde als jouw argument. en tegen dat de massa's beginnen ben ik al terug geragequit
Ben je dom, of doe je dom? Of nee je bent blind, kan ook.
Bekijk bijlage 22970
Hier staat het echt hoor. Daarnaast heeft illy alleen al 5m ODD, dus je 1m gelul is onzin.

Je lult echt stront, je kan beter je stamleden laten typen.


Het is indd legitieme ODD, maar wel makkelijk gepakt.

Jullie hebben het erover dat jullie het niet makkelijk hebben gehad, als jullie dit al zwaar vinden dan kan ik deze wereldwinst ook al in mijn handtekening zetten. :redface:
kerel jij bent echt achterlijk. ik zeg TW STATS. kijk eens naar de wekelijkse stats als verdediger, maar het is ok ik zie al dat je de slimste persoon niet bent
 

Deleted User - 487971803

Guest
Niet makkelijk word niet bedoelt dat we niet goed en gemakkelijk deffen, maar dat we weerstand krijgen.

Dat detlef beter zijn mond houd heb je wel helemaal gelijk in :p
Buiten de BLOCK OK van dorpmafketel hebben jullie net zoveel weerstand gehad als fix.

Haha, ja naja een enthousiaste newgen denk? Leert die ook dat hij eerst even moet dubbelchecken voor die wat roept.
 
Reactiescore
1.647
Buiten de BLOCK OK van dorpmafketel hebben jullie net zoveel weerstand gehad als fix.

Haha, ja naja een enthousiaste newgen denk? Leert die ook dat hij eerst even moet dubbelchecken voor die wat roept.

Is toch meer :p

Nee, ben gewoon nu flauw

Snap niet waarom je nog op def reageert xD Waar je maar zin in heb, in de stamdiscord pesten we hem weg als hij zo irritant doet tot hij weer normaal kan reageren :D
 
Reactiescore
805
net hetzelfde als jouw argument. en tegen dat de massa's beginnen ben ik al terug geragequit
Mijn argument is dat niemand bepaald hoe jouw wereld eruit ziet en dat die odd niet kan tonen dat jullie het al dan niet moeilijker gehad hebben :p meer offensieve tegenwerking sure maar wie weet heeft fix meer defensieve tegenwerking gehad, who knows and who cares, part of the game.
 

DeletedUser79704

Guest
Mijn argument is dat niemand bepaald hoe jouw wereld eruit ziet en dat die odd niet kan tonen dat jullie het al dan niet moeilijker gehad hebben :p meer offensieve tegenwerking sure maar wie weet heeft fix meer defensieve tegenwerking gehad, who knows and who cares, part of the game.
geeft wel een duidelijk beeld dat we meer tegenstand krijgen maar je hebt gelijk,, gewoon block ok zetten en terug ons bed induiken
 
Bovenaan