Het einde voor de Pasja familie

DeletedUser79704

Guest
ik zou willen zeggen wacht tot je front met mij maar tegen dan ben ik al gaan lopen
 
Reactiescore
68
Hihi en stiekem ga ik er met de wereldwinst vandoor :rolleyes2:
 
Reactiescore
742
is dit niet DE justin die w63 verneukt heeft door een r2w actie en daarna nog eens w68 verneukt heeft met een r2w actie en nu neigt die naar een r2w actie op 74??? plz noo
 

DeletedUser79704

Guest
is dit niet DE justin die w63 verneukt heeft door een r2w actie en daarna nog eens w68 verneukt heeft met een r2w actie en nu neigt die naar een r2w actie op 74??? plz noo
op w63 niet toch? hij is pas veel later in bellum gaan spelen vgm
 
Reactiescore
2.477
tis niet dat we 2 hele spelers van method hebben weggespeeld of een hele stam hebben gebroken deze week he justin, wat zijn wij noobs!!

Mooie prestatie, een speler zonder stamstacks wegspelen die quasi geheel omringd lag (dennis007) :redface:. Het niveau binnen Method (zuid) was ook gewoonweg schrijnend laag. Verder hadden jullie ondanks de reeds kwantitatieve overmacht ook nog eens nood aan een externe stam (S.) linkje. Hiermee kon ook keierholy het vuur aan de schenen worden gelegd wat een pak deff en snipes scheelde. Ik wil niets afdoen aan jullie massa, zat prima in elkaar, maar zou het wegknallen van die 2 accounts niet bepaald afschrijven als een grote prestatie.

Verder denk ik dat niemand nood heeft aan deze welles-nietes discussie vol met moddergooien. Ik zou zeker wel durven stellen dat Planet aan R2W heeft gedaan. Met de dorpmafketels recruit is er een 2miljoen aan kwantiteit binnengehaald waarbij Method, de 3e grootste partij, halsoverkop een pak front erbij kreeg, de phalanx werd opengelegd van verscheidene accounts en er initiële safe plots belangrijk front werd. De Tranquillo recruit vind ik ook onnodig. Hiermee wordt toch een leuke 4 miljoen puntenstam, die een belangrijke rol kon gaan spelen, doodgerekruteerd. De ligging van S. is nu vrij kansloos door het gat dat is gespleten in het stamcluster.
Over de overige recruits die door sommigen onder r2w worden geschaard, ga ik me niet uitten. Hiervoor volg ik de wereld nog niet lang genoeg.
 
Reactiescore
1.647
is dit niet DE justin die w63 verneukt heeft door een r2w actie en daarna nog eens w68 verneukt heeft met een r2w actie en nu neigt die naar een r2w actie op 74??? plz noo

W63 kwam k idd pas heel laat erop en had ik daar niks mee te maken. Heb 1x voor nood 72 uur gedeft op zero. Kwam dag nadat dat Vinci en Red naar GA gingen pas spelen binnen Bellum voor serieus.

W68 heb k fusie zolang mogelijk afgehouden want er hebben zo'n 7 stemmingen over plaats gevonden, elke keer stemde de stam voor die fusie. Kon ik dus persoonlijk geen zak aan doen. Helaas toen leider in een full democratische stam, doe ik nooit meer.

Dus ken je feiten ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
73
Volgens mij is het wel duidelijk na 5 pagina’s lang cijfertjes bekijken, ODD/ODA optellen/aftrekken en kijken wie de grootste heeft, dat jullie het niet eens zijn, terwijl er van beide kanten hetzelfde wordt gedaan waar überhaupt de hele discussie over gaat.

Terug naar het afscheid nemen van Pasja?;)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Volgens mij is het wel duidelijk na 5 pagina’s lang cijfertjes bekijken, ODD/ODA optellen/aftrekken en kijken wie de grootste heeft
Ik heb uit uiterst betrouwbare bron vernomen dat dit niet @Ezra the King is!!
 
Reactiescore
1.647
Mooie prestatie, een speler zonder stamstacks wegspelen die quasi geheel omringd lag (dennis007) :redface:. Het niveau binnen Method (zuid) was ook gewoonweg schrijnend laag. Verder hadden jullie ondanks de reeds kwantitatieve overmacht ook nog eens nood aan een externe stam (S.) linkje. Hiermee kon ook keierholy het vuur aan de schenen worden gelegd wat een pak deff en snipes scheelde. Ik wil niets afdoen aan jullie massa, zat prima in elkaar, maar zou het wegknallen van die 2 accounts niet bepaald afschrijven als een grote prestatie.

Verder denk ik dat niemand nood heeft aan deze welles-nietes discussie vol met moddergooien. Ik zou zeker wel durven stellen dat Planet aan R2W heeft gedaan. Met de dorpmafketels recruit is er een 2miljoen aan kwantiteit binnengehaald waarbij Method, de 3e grootste partij, halsoverkop een pak front erbij kreeg, de phalanx werd opengelegd van verscheidene accounts en er initiële safe plots belangrijk front werd. De Tranquillo recruit vind ik ook onnodig. Hiermee wordt toch een leuke 4 miljoen puntenstam, die een belangrijke rol kon gaan spelen, doodgerekruteerd. De ligging van S. is nu vrij kansloos door het gat dat is gespleten in het stamcluster.
Over de overige recruits die door sommigen onder r2w worden geschaard, ga ik me niet uitten. Hiervoor volg ik de wereld nog niet lang genoeg.

Bedankt voor de serieuze post met argumentatie. Kan ik enorm waarderen.

Ben volledig met je eens dat de recruit van Tranquilo en van Chameleon (die nog in plaats komt van Valheru) vallen onder R2W acties. Zal ik ook niet ontkennen, voor ons is dit het completeren van de stam. We zijn dan met de 14 leden waarmee we de wereld willen gaan winnen. Zal de diplomatieke kaart topic straks updaten, maar we zullen dan een voorsprong hebben van +/- 7.0mil inclusief onze MB stam op de 2e en 3e partij. Hiervan is dan 3.5m dan stuk front van 280 graden en 3.5m de MB stam. In onze optiek is dit geen enorme voorsprong aangezien wij heel goed beseffen dat de vijanden zich tegen ons gaan verzamelen en de wereld zich op ons laten richten, en terecht. Wij zagen liever dit nu gebeuren dan maanden de schijn ophouden of samenwerkingen aan te gaan met een Ad. waar we de mogelijkheid toe hadden. Dan hadden we de wereld veel meer uit zijn verband gehaald. Dus Tranquilo en Chameleon zeker R2W (hopelijk) want we rekruteren bij een voorsprong, enkel zijn wij nu wel klaar richting de eindstrijd en nemen geen leden/samenwerkingen aan.

Op de situatie van Dorpmafketels in te gaan vinden wij dit geen R2W. Enkel een actie waarmee we een R2W voorkwamen. Op moment dat Dorpmafketels ons benaderde was volgende situatie: F!x lag 1.6m voor op Planet met meer leden. Wij hadden hier vrede mee en waren klaar met rekruteren zolang F!x dit ook zou doen. Dan benaderd Dorpmafketel ons dat hij niet meer terug naar Method gaat en F!x hem al een tijd wilt hebben en ook de recruit maakt als hij ja zegt. Op moment betekende dit dat FIx ondanks hun voorsprong nog eens een extra lid willen men en hun voorsprong nog eens met 2m willen uitbreiden. Ook wilden ze hem uit Method rekruteren. Omdat Coruscant had gevraagd als dorp na zijn leave (vanwege onderlinge verschil van mening) ons benaderde we hem wilden contactete deden we dit. Hier kwam uit dat dorp niet meer welkom was en was voor ons dus de keuze om F!x een grotere voorsprong te geven of qua leden 1 in te lopen met .5m punten voorsprong. Wij besloten hiervoor te gaan, Dorpmafketel was geen vijand meer en we trokken enkel de boel gelijk. Dat hiermee Method indirect de dupe was konden wij dus niks aan doen want dit had al plaats gevonden.

Over de massa kan ik kort zijn, aantal dagen voor de massa deden wij een grote scoutwave en stond Dennis flink stacked. Ook lagen DID en Wieze echt volledig omsingeld door Method en Dennis en vrienden niet. De partijen S./Planet/Little waren op dat moment even sterk als Method/Hrlk/MB. Oftewel was niks ongelijke aan door S. erbij te betrekken. De partijen waren geheel in balans enkel hadden jullie het voordeel van een gunstigere ligging icm een dag eerder een massa op onze spelers DID en Wieze. Waar enkel verschil zit van beide massa's dat wij met heel de stam all in gingen, zowel in het deffen en offen en Method dit niet deed. Er stonden prestacks bij het deffen maar het miste aan op tijd schakelen voor de inc (die ruim 3 dagen liepen) en met de aanval op ons gooide maar de halve stam ondanks dat het wegspelen van hen cruciaal was. Vind het spijtig van het niveau maar als dit bekend was hadden er al VV geregeld moeten zijn om zo het op te lossen.

Hoop zo extra stukje context en uitleg te hebben gegeven die wat toevoegd aan het gesprek ;)
 
Reactiescore
106
Vraagje : Is de NAP tussen Narcistic illy en dorpsmafketels1 ondertussen opgegeven of staat die nog met zijn 3 maanden afkoelperiode ?
 
Reactiescore
742
Op de situatie van Dorpmafketels in te gaan vinden wij dit geen R2W. Enkel een actie waarmee we een R2W voorkwamen. Op moment dat Dorpmafketels ons benaderde was volgende situatie: F!x lag 1.6m voor op Planet met meer leden. Wij hadden hier vrede mee en waren klaar met rekruteren zolang F!x dit ook zou doen.

om deze recruit in de schoenen van fix te steken vind ik niet helemaal eerlijk, maar op een of andere manier snap ik hem. Vind het eerlijk kwalijker van dorpmafkees om van 2a3 taarten te eten, maar het blijft een redelijke r2w tegenover methode hoe je het ook went of keert.

voor mij had deze recruit voor beide stammen niet gehoeven, als het aan mij lag had ik een afspraak gemaakt over dorp niet te recruiten (vgm was die er? of algemeen niet recruiten). Toch heeft fix een rede gezien om de recruit te doen waarom? Ik persoonlijk denk dat het komt omdat fix nog een hele rim moet wegspelen (ad) en planet daar alleen mb’s/du’s heeft liggen dus zal planet veel eerder aan late game beginnen dan fix. Fix zou hierdoor een 2v1 (indirect) moeten gaan spelen via 2 kanten en dat gaat bijna geen een stam goed af helaas.

ik had dorpmafkees lekker int midden laten wegrotten en weggespeeld, was die wss weer naar corus gerent en hadden we hier een bijna volwaardige 1v1v1v1(ad)
 
Reactiescore
1.647
om deze recruit in de schoenen van fix te steken vind ik niet helemaal eerlijk, maar op een of andere manier snap ik hem. Vind het eerlijk kwalijker van dorpmafkees om van 2a3 taarten te eten, maar het blijft een redelijke r2w tegenover methode hoe je het ook went of keert.

voor mij had deze recruit voor beide stammen niet gehoeven, als het aan mij lag had ik een afspraak gemaakt over dorp niet te recruiten (vgm was die er? of algemeen niet recruiten). Toch heeft fix een rede gezien om de recruit te doen waarom? Ik persoonlijk denk dat het komt omdat fix nog een hele rim moet wegspelen (ad) en planet daar alleen mb’s/du’s heeft liggen dus zal planet veel eerder aan late game beginnen dan fix. Fix zou hierdoor een 2v1 (indirect) moeten gaan spelen via 2 kanten en dat gaat bijna geen een stam goed af helaas.

ik had dorpmafkees lekker int midden laten wegrotten en weggespeeld, was die wss weer naar corus gerent en hadden we hier een bijna volwaardige 1v1v1v1(ad)

Kan me hier wel in vinden als kijk hoe achteraf is gelopen. Wij hebben onze RIM idd al safe gespeeld vanwege de hoge prioriteit hiervan. Dorpmafketel idd zo'n twijfel geval in welk hokje het nu moet plaatsen zoals ik dit zelf ook aangaf. Achteraf had jouw idee/opzet beter geweest denk ik persoonlijk maar dat was niet reëel op dat moment
 
Reactiescore
805
Kan me hier wel in vinden als kijk hoe achteraf is gelopen. Wij hebben onze RIM idd al safe gespeeld vanwege de hoge prioriteit hiervan. Dorpmafketel idd zo'n twijfel geval in welk hokje het nu moet plaatsen zoals ik dit zelf ook aangaf. Achteraf had jouw idee/opzet beter geweest denk ik persoonlijk maar dat was niet reëel op dat moment
Als ik al in Fix gezeten had ten tijde van zijn recruit/sollicitatie zou hij nooit in aanmerking zou gekomen zijn om Fix te joinen... Ik weet zen voorgeschiedenis met jullie leider en zou hem niet eens vertrouwen als lid in onze stam. :) Dat terzijde. :p
 
Bovenaan