[Speeltopic] WvW #312 Kleutertjes van TWakkerdam

Reactiescore
1.707
nee echt. degene die geen wolf is en zo slecht speelt ga ik achteraf echt knoefkoe hard uitlachen en ik zal een topic openen om die persoon een wvw ban aan te smeren
 
Reactiescore
1.804
deadline ik ga nu even stemmen tellen heb immers geen idee wie lynch is?
 
Reactiescore
1.804
Lynch dag 4

Het was een bizarre dag in de kleuterklas. Kleuter Rupert speelde met de blokkentoren en Kleuter anthraxxol in de zandbak. Ruperts opvliegerige karakter zorgde ervoor dat hij met blokken ging gooien wanneer zijn blokkentoren omviel. Hij gooide zijn blokken tegen het hoofd van anthraxxol die net een kuil had gegraven en hij viel er pardoes in. Door de schokgolf die door de zandbak ging stortte de kuil in en was hij levend begraven.

anthraxxol was infectiewolf
 
Reactiescore
1.804
Moederkoek kwam snel polshoogte nemen door de schokgolf maar hij kon niks merkwaardigs ontdekken, dus haalde hij Sule Silmad erbij en samen gingen ze op onderzoek uit. Ruperts woede was nog steeds niet bekoeld. Hij werd uitermate agressief van de almaar vallende toren waardoor hij pardoes 2 blokken richting de kleine tere hoofdjes van moederkoek en sule gooide.


Gelukkig waren moederkoek en sule silmad behendige kleuters en konden ze de blokken ontwijken. Ze keken naar elkaar, en dan naar moederkoek. Er volgde een lange stilte.

Na wat eeuwen leek sprak moederkoek de gevleugelde woorden: "er is maar 1 kracht die jou kan redden...": zei hij. "De kracht van liefde", vulde Sule Silmad aan. Ze sprongen beiden op de moederkoek en deden wat niet thuis hoort in een kleuterklas.

Moederkoek, Sule Silmad en Rupert hadden een direhoeksverhouding en winnen als GGS koppel.

moederkoek was geinfecteerde wolf
rupert was beul
sule silmad was cupido
[/QUOTE]
 
Reactiescore
1.279
joepie de poepie wat een mooie hommos zo bij elkaar?
 
Reactiescore
1.804
oh ja en ze hernoemen de kleuterklas naar the Gaybar want hommo zijn is oké?
 
Bovenaan