De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
421
Even serieus waarom mag dit topic wel open blijven en het topic over de stab van ondergetekende niet? Dat is toch volstrekte willekeur van de moderator?

Graag verantwoording afleggen @The Minion.
 
Reactiescore
1.276
je bent guilty by association volgens dit stuk nageboorte. Snap je het nog?
 

Deleted User - 487973071

Guest
haha wat ben jij een naar zuur ventje heb ik jou ooit wat misdaan ofzo?
Ik ken je niet en dat wil ik zou houden (niets persoonlijks, want ik ken je niet).

Maar jij behoorde tot de groep die riep dat je niet moet ‘janken’ en geen ‘slachtoffer’ moet spelen op een reactie die geheel terecht was. Als je dan gaat huilen omdat een mod wat van je wijzigt, verwijdert of een topic open laat/sluit vindt ik dat je ook aan het janken bent.

@ItsDash nee dat gold alleen voor jou.
 
Reactiescore
421
Ik ken je niet en dat wil ik zou houden (niets persoonlijks, want ik ken je niet).

Maar jij behoorde tot de groep die riep dat je niet moet ‘janken’ en geen ‘slachtoffer’ moet spelen op een reactie die geheel terecht was. Als je dan gaat huilen omdat een mod wat van je wijzigt, verwijdert of een topic open laat/sluit vindt ik dat je ook aan het janken bent.

@ItsDash nee dat gold alleen voor jou.

Wat bazel je allemaal ik heb nog nooit iets tegen jou gezegd.
 

Deleted User - 487973071

Guest
Excuses, dan heb ik je verward met iemand anders.
 
Reactiescore
453
Beste AOD,
leuk topic, volgende keer graag wel alles erbij betrekken!

Allereest, de screenshots zijn gemaakt vanuit tribalwars pms, de oudste pm staat dus onderaan de screens, sorry voor het ongemak maar ik wou jullie niet langer laten wachten.

We hebben onze 2 posts in 2 delen verdeeld, als eerste een reactie op robin van aod, en als tweede een reactie op Bram van CostaRica, omdat bram nogal wat dingen roept waarvan hij geen weet heeft.

Ik nam inderdaad contact op, ik dacht namelijk, nadat ik contact gehad met de oud leider van freaks (deqiza Qats) dat het niet soepel liep in Freaks (aanname)
1597003294485.png
De rest van de pm is in verband met dingen die zijn gedeeld en gezegd niet geschikt om te delen op het af, tenzij deqiza qats het zelf wilt delen. Maar zoals jullie zien vindt dit gesprek plaats op 27 07. 5 dagen voordat angel aanviel op chili585 en dit hele drama dus begon.

hier is trouwens na het vragen van een update niet meer op gereageerd.

Het contact met Kaas over het effectief samenwerken en het aanvallen van Freaks begon op 02.08 2 uur nadat wij het eindantwoord hadden ontvangen van freaks.
1597003308771.png
(Mijn kunst van het pmen is een beetje bijzonder omdat ik rond dat tijdstip waarschijnlijk aan het zwembad lag.)

De gesprekken over het voeren van een alliantie of een fusie waren dus al (lang) voordat angel ons aanviel aan de gang en waren dus niet gelogen, als wij een antwoord hadden gekregen waarmee ook wij tevreden waren was dit dus voorkomen.


Hierbij even het eindantwoord van angel of destruction met datum en tijd zodat jullie kunnen zien dat wij pas nadat het gesprek heeft plaats gevonden waren overgegaan tot het plannen van een massa.

Ja het is niet geheel netjes wat ik gedaan heb, tijd rekken door om de afspraak heen te praten en maar deels toe te zeggen. Maar er gebeuren (helaas) wel ergere dingen. (zie ook verder in dit stuk)

Wij waren tevens erg teleurgesteld in het stamhoppen van no1likeus (MF, zijn eerste stam kreeg een minimassa waarbij wij 2 dorpen veroverde, maar er waren nog diverse spelertjes over dus om dan hard hollend naar een ander stam te gaan om daar os te vragen vonden wij niet geheel netjes (wij wisten destijds niet dat no1likeus al langer contact had, maar dat is vanzelfsprekend dat wij dat niet wisten).

Ook dit stamhoppen, en het feit dat het dorp van chili dan naar hem moest viel niet lekker in de maag nadat we er langer over hadden overlegd.

Dan het pmen van pink fur, wij verstuurden een scout aanval en kregen daarbij dit bericht in de inbox,(zie hieronder) we hadden wat heen en weer gepraat en toen kregen wij dit bericht.
1597003360063.png
Als 3 (of waren het er 4) getimed aanvallen als heftig wordt ervaren (kan een grapje zijn geweest natuurlijk, maar het berichtje erna verraste ons nog meer) dan nemen wij automatisch aan dat de ervaring nogal beperkt is.
Wij kregen die avond dus het boven staande bericht, en onze reactie daarop is uitgeknipt en geplaatst in de eerste post. (zie hieronder)
1597003444285.png
De reactie die wij terugkregen (zie hieronder) die niet is vertoond in de eerste post, is te zien dat er ‘bijzondere’ antwoorden komen op sommige onderdelen, ‘leuk hoor 2 clears wat willen ze zonder edels’ dit is een erg bijzonder antwoord gezien het feit dat wij al eerder een edeltrein hun kant op hadden gestuurd en onze groei deels te danken is aan het gebruiken van premium punten voor grondstoffen, edels zijn duur, dat zeker. Maar met een nachtje rekruteren heb je er 4 staan. (ze hadden destijds al 5 dorpen dus gs was er zeker aanwezig.)
1597003807465.png
Ook willen wij nog even aanhalen dat er in de tijd tussen de aanvallen van ons op freaks en het ontvangen van de pm van pink fur, er wel heel ernstig gerekruteerd was in freaks, eerste contact pink fur.
1597003844943.png

Recruits van freaks (icefrodo was waarschijnlijk een serieuze recruut in noord, henri en nothing toulouse zijn spelertjes die zijn aangenomen puur voor het helpen tegen AT, lord-joey is dan wellicht iets na de pm gejoined maar die ligt ook tegen het aanvals gebied aan)

(in de volgende post wordt de rest uitgelegd.)
 

Bijlagen

  • 1597003334132.png
    1597003334132.png
    25,6 KB · Weergaven: 6
  • 1597003353484.png
    1597003353484.png
    25,6 KB · Weergaven: 5
  • 1597003537244.png
    1597003537244.png
    196,2 KB · Weergaven: 7
  • 1597003867739.png
    1597003867739.png
    36,2 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Reactiescore
453
hier deel 2 ivm 10 afbeeldingen per post.
1597004008513.png

Tevens kregen wij op een verstuurde pm van waarom henri joinde en meteen aanvalt het volgende antwoord.

1597004017719.png
Ook kregen wij ook het aanbod om de informatie van jullie fora omrent AOD/No1likus in onze inbox te zien verschijnen maar dit hebben wij afgewezen.
1597004040967.png
(achteraf kwam er wel erg veel deff in 006 terecht, goed teamwork daarin freaks.)

Ook is er vanuit freaks geprobeerd allianties te vormen ‘tegen de overmacht om hun heen’
1597004048275.png
Dit was (ook) in het tijdsbestek tussen de aanvallen op no1likeus en de pm van pink fur.

Het gebruiken van het woord stab was niet handig, we hadden beter stamhopper kunnen gebruiken, no1likeus, sorry je bent geen stabber maar een stamhopper.

Tevens wordt er vrij snel na de overstap (48 uur) al een oud stamgenoot van no1likeus aangevallen, dat is in onze ogen niet netjes.

De speler in kwestie nam vrijwel direct contact met ons op om te vertellen dat ze op hem waren doodgelopen en of hij ons van dienst kon zijn met informatie te verstrekken. Tevens na vaker contact te hebben gehad en we altijd vrijwel direct (binnen een tijdsbestek van een half uur) bericht terug kregen vonden wij het argument, namelijk dat er weinig communicatie was met de oude stam erg teleurstellend.

Als laatste puntje, je schept op over het staan van nummer 1 odd na de geblockte aanvallen, gezien het feit dat al je off was doodgelopen, en het recappen van het no1likeus hoofddorp. Moet al de deff vanuit je stam zijn gekomen, ja je bedankt hun ook. Maar iets minder enthousiasme mag hoor.

Deel 2,
Beste bram,
1597004058721.png
Je komt hier erg snel met een weerwoord.
Zoals hierboven al meerdere malen vernoemd zijn er (veel) gesprekken geweest voordat wij overgingen tot het aanvallen van no1likeus/freak.

Wij hebben lange tijd goed contact gehad met enkelen in kaas en daar hadden wij mooie plannen meegemaakt die later als de wereld meer gevormd was en er meer duidelijkheid zou zijn zouden worden uitgevoerd of worden aangepast waarnodig. Het was dus wel degelijk waar op het tijdstip van versturen.

Het offensief dat we gingen opzetten was na het praten met freaks. Maar dat ik heb ik uitgelegd eerder in deze post dus hier ga ik geen woorden meer aan vuil maken.
Als laatste nog even over het stukje dat je gekozen hebt waarmee wij ons voorstelde aan pink fur, hoe zou jij je hebben voorgesteld?
De bijzondere manier van antwoorden van pink fur was voor mij de keuze om over te gaan op deze ‘exclusieve’ overredingskracht om het maar even zo te noemen.

Ik hoop dat ik je nu via deze manier, nu je ook onze kant van het verhaal kent en je wat meer voorzien bent van informatie dat je standpunt wellicht iets veranderd, want ik heb je mee mogen maken op w69 en daar was je nooit zo ernstig als hier.
Als laatste nog even een klein stukje geschiedenis voor de gene die zich afvragen wat de opmerkingen van sommigen hier zijn, ‘bekend gezicht in de huidige top van de community’ Eric is toch die guy op die tovenaar meme?

Ik heb de laatste paar jaren, met de nodige tussen periodes. Diverse werelden mogen meemaken, enkelen vanaf het begin en de midgame maar de meeste vanaf het punt waar de eindstrijd (volop) in gang was
MB Mrtn > W38 helaas verliezende kant waardoor niet gewonnen

MB Mrtn > W46 wereld uitgespeeld gewonnen

Did Not finish > W51 > gewonnen

Gruttepi3r > W56 laatste maanden co gespeeld > wereld gewonnen

MB Mrtn > w58 Wereld gewonnen ;) #teamschedel MB

Emerica > w64 > wereld gewonnen

Stuntman > w66 > wereld verloren

Schedel > w67 > Gekatad door KAKAKA > wereld verloren

Alexandria Morgan > W69 > Wereld verloren

Addison Rae > w75 > MB mrtn met namechange


Er zijn nog enkele andere werelden geweest waarop ik een paar maanden heb mogen meedraaien (the dark salvation w54, EMM w60 en nog enkele anderen) ik heb daar veel mooie en minder mooie momenten mogen mee maken, de werelden waar ik heb vanaf het begin heb gestreden meer mooie dan minder mooie, maar bij sommigen meer minder dan wel mooie.

Op verschillende werelden werden er gebruikt gemaakt van whatsapp groepen, soms wel handig soms niet, want je geeft heel veel informatie (of de kans op informatie) vrij met je mobiele nummer, zoals onze martijn al zei ‘zolang mega eric (mega mindy eric meme) niet gebeld wordt door teun is er weinig aan het handje, of eric zijn vader moet teun zijn zwoele stam weer willen horen midden in de nacht, en de mooie uitspraak ‘heb je je ware al gevonden bij first dates? Daar deed je toch aan mee? (nee dat was niet wat ik gezegd had, ik had gezegd dat er iemand met de naam Eric meedeed, ik zelf was het niet)

Er zijn momenten midden in massa’s geweest waarop ik (mijn deff) nodig was en onze stamgenoot teun mijn naam ging googlen, uit kwam op het bedrijf van mijn vader en het bijbehorende telefoonnummer en het nodig vond die midden in de nacht (02:30?) te bellen op een doordeweekse dag of eric niet even online kon komen op zijn spelletje.

(nu zijn mijn ouders wel bekend met het feit dat hun zoon erg actief is op zijn spelletjes maar zolang het niet midden in de nacht gebeurd wordt het gedoogd)

Mijn vader was daar niet heel erg blij mee, en dat hoor ik nog vaak genoeg.

Maar in de whatsapp groepen kwamen op ‘wilde’ avonden wel eens fotos terecht waarop er zwoele koppen te zien waren en daarmee zijn toen leuke plaats gemaakt, ik persoonlijk kan er wel om lachen en jullie mogen er ook geinig meedoen, zolang het maar serieus blijft als het moet.

Er zullen genoeg mensen zijn die weten wie ik ben, sommigen als meme, sommigen als co, en sommigen als stamgenoot, misschien was top van de community niet de beste woordkeuze, maar ik ben wel iemand die zich inzet waar kan.

Je eigen mening blijft je eigen mening en het is je goedrecht die te hebben, maar zorg wel dat je van alle informatie die beschikbaar is op de hoogte bent Ben ik nog iets vergeten?
 
Bovenaan