[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.707
Mede goedjes alsjeblieft kom nou zeg? Jullie kunnen er niet zo makkelijk intuinen.

Dit was de chronologische volgorde van de stemmingen:

Candiu -> Altijd Bezig
ItsDash -> Altijd Bezig
Speeder -> ItsDash
MikeTijger -> Altijd Bezig
Altijd Bezig -> RipRobin

Hierna begin ik met mijn aanval richting ItsDash, Candiu en Miketijger. Hoe makkelijk er op AB gegaan wordt, hoezo zou ik dit in vredesnaam doen als ik wolf was, hoezo zou ik niet gewoon met hun zonder moeilijk te doen op hem mee gaan???? Dat is super makkelijk. Nee, ik weet dat Altijd Bezig een goedje is, hij is een burger trouwens. Dus daarom verdenk ik hun. Daarna gaat JokersBrain op mij, hij is denk ik aangesproken door andere wolven; red ons pak speeder. En daarna komt het meest opvallende, hij lijkt OOK te weten dat Altijd Bezig een goedje is. Lol, hoe dan???? Één verklaring: hij is een slechtje. Daarna vinden deze stemmen nog plaats:

Joker -> Speeder.
Fam -> ItsDash
Riprobin -> Speeder.
Materlotti -> JokersBrain
Antrax -> Altijd Bezig
ItsDash -> Speeder.
Tigor -> ItsDash
Antrax -> Speeder.
Candiu ->

Kortom:
Speeder: 5
Altijd Bezig: 1
ItsDash: 3.

@materlotti @anthraxxol @altijd bezig @nonkel jos @thewolfflord WIJZIG JULLIE STEM NAAR ITSDASH of JOKERSBRAIN
Nonkel ook bewezen goedje overigens, geen dank
Dexe 2 posten jokersbreen
 
Reactiescore
3.586
lol als je dat zo leest hoe hard claimed die dan Ziener lol, zegt zelfs de rol van AB. Maar lijkt idd duidelijk hij beide gezien heeft dus dan worden ze bij deze hopelijk eindelijk niet meer verdacht door eender wie.
 
Reactiescore
1.577
Nonkel jos ik ben nog niet echt overtuigd van Candiu. Ik denk dat je zo'n uitleg van meelopen en verantwoording dus bij een ander leggen wel op meer mensen kan toepassen. Tenslotte ging ik ook eerst fel op Rukurt en noemde ik hem daarna goedje. En aangezien ik goedje ben zou dat zomaar bij Candiu ook kunnen zijn. Ik snap ook wel dat als ze mij volgt op Speeder en ik wel moeite doe om Speeder lynch te krijgen dat ze achteraf benieuwd is naar mijn uitleg. Dus idk allemaal.

Riprobin vind ik overigens toch sterk neigen naar goedje btw. Ik zou graag Wolfdinges en Tigor eens onder de loep zien genomen worden al kunnen we van Tigor (Vooral door smoke bomb) zijn afwezigheid daar eigenlijk niks over zeggen nog.

je was ook niet overtuigd van mijn theorie over rukurt, dus beter leer je uit je fouten ;-)
 

Deleted User - 487970061

Guest
Mede goedjes alsjeblieft kom nou zeg? Jullie kunnen er niet zo makkelijk intuinen.

Dit was de chronologische volgorde van de stemmingen:

Candiu -> Altijd Bezig
ItsDash -> Altijd Bezig
Speeder -> ItsDash
MikeTijger -> Altijd Bezig
Altijd Bezig -> RipRobin

Hierna begin ik met mijn aanval richting ItsDash, Candiu en Miketijger. Hoe makkelijk er op AB gegaan wordt, hoezo zou ik dit in vredesnaam doen als ik wolf was, hoezo zou ik niet gewoon met hun zonder moeilijk te doen op hem mee gaan???? Dat is super makkelijk. Nee, ik weet dat Altijd Bezig een goedje is, hij is een burger trouwens. Dus daarom verdenk ik hun. Daarna gaat JokersBrain op mij, hij is denk ik aangesproken door andere wolven; red ons pak speeder. En daarna komt het meest opvallende, hij lijkt OOK te weten dat Altijd Bezig een goedje is. Lol, hoe dan???? Één verklaring: hij is een slechtje. Daarna vinden deze stemmen nog plaats:

Joker -> Speeder.
Fam -> ItsDash
Riprobin -> Speeder.
Materlotti -> JokersBrain
Antrax -> Altijd Bezig
ItsDash -> Speeder.
Tigor -> ItsDash
Antrax -> Speeder.
Candiu ->

Kortom:
Speeder: 5
Altijd Bezig: 1
ItsDash: 3.

@materlotti @anthraxxol @altijd bezig @nonkel jos @thewolfflord WIJZIG JULLIE STEM NAAR ITSDASH of JOKERSBRAIN
Ab is goedje

Nonkel ook bewezen goedje overigens, geen dank.
Nonkel ook goedje

Bijkomend argument is dat Materlotti mij voor de DL wou lynchen en mij wolf noemde en ook na de DL hij wederom hard op mij zat om te willen lynchen. Voor dat hij nog maar een stem op hem had en eruit werd gezet door claimen.
Materlotti wist niks zeker over wie goed of slecht waren, zoals je zelf ook al eerder aangaf.

Dus een wolf gaat zich verdacht maken? Ik verdedig mezelf gewoon, zou beter iedereen doen, maar ik begrijp dus je als goedje zijnde jezelf beter niet verdedigd? Materlotti claimde een zienende rol te zijn en wou mij en Anthraxxol eruit krijgen, iedereen ging al met hem mee even op Anthraxxol zelfs, als hij er niet uit werd gezet had hij jullie allemaal op een dwaalspoor gezet. Ik ben eigenlijk ook bewezen goedje daardoor.

Dus verleg de aandacht maar op andere en wie dat niet doet zal ik straks zeker eens grondig nachecken.
Het gaat er nogmaals niet om dat je je verdedigt, het gaat om de manier waarop, ik vind het er meer uitzien als een wolf in paniek dan een goedje die zichzelf verdedigt.

Het klopt al niet wat je zelf zegt. Ik heb uberhaupt nooit een stem geplaatst op Rukurt dus hoe moet ik hem dan slachtofferen?
Je viel hem wel als eerste samen met candiu aan, maar stemde er toch niet op, perfecte manier om je nu als goedje te profileren toch? Zelfde geldt natuurlijk ook voor candiu, vast samen in de wolvenchat afgesproken?
 
Reactiescore
1.014
haha ik zit niet met Joker in de wolvenchat. Was het maar zo, dan wist ik nu naast Joker wie de wolven zijn.

ab en nonkel dus niet.
Dan gaat mijn stem toch naar jokersbrain vandaag. We moeten weer ergens beginnen

@nonkel jos klopt. Ik lees mee ;)
 
Reactiescore
1.577
haha ik zit niet met Joker in de wolvenchat. Was het maar zo, dan wist ik nu naast Joker wie de wolven zijn.

ab en nonkel dus niet.
Dan gaat mijn stem toch naar jokersbrain vandaag. We moeten weer ergens beginnen

@nonkel jos klopt. Ik lees mee ;)

Maar je wenst niet te reageren op mijn verdenking? En waarom is riprobin geen wolf meer? Dat heb je nooit echt uitgelegd, maar je was er gisteren nochtans van overtuigd?

Ben je bereid om op @anthraxxol te stemmen?
 
Reactiescore
1.014
Ik zie rondom riprobin wolfs gedrag. Mensen die tegen hem stemmen en mensen die hem willen behouden. Vandaar mijn verdenking richting hem.

Voor joker zijn op dit moment betere aanwijzingen, waardoor ik mijn stem alvast op hem zet. Ik kan niet iemand in mn eentje er uit stemmen. En we moeten het nu als goedjes toch echt samen doen, gezien het clubje steeds kleiner wordt.

zoals je in mijn lijstje ziet staan, heb ik anthrax als goedje staan. Dus waarom vraag je of ik bereid ben om op hem te stemmen?
 
Reactiescore
723
Kwas zo zeker dat AB slechtje was. :/
Ik ben nu even te lui om te lezen, kdoe het over een uurtje of 2 wel.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nu snap ik waarom je nooit vervangers vind. Echt heel vervelend om na een aantal dagen in te springen xD
 
Reactiescore
1.577
Ik zie rondom riprobin wolfs gedrag. Mensen die tegen hem stemmen en mensen die hem willen behouden. Vandaar mijn verdenking richting hem.

Voor joker zijn op dit moment betere aanwijzingen, waardoor ik mijn stem alvast op hem zet. Ik kan niet iemand in mn eentje er uit stemmen. En we moeten het nu als goedjes toch echt samen doen, gezien het clubje steeds kleiner wordt.

zoals je in mijn lijstje ziet staan, heb ik anthrax als goedje staan. Dus waarom vraag je of ik bereid ben om op hem te stemmen?

Ik check of er een link tussen jou en Anthraxx te leggen valt. Vandaar de vraag.

Wens je ook nog op mijn andere vragen in te gaan? Waarom is anthraxx in jouw lijstje wel goedje, maar ik niet? En op mijn verdenking heb je niets te zeggen?

Kan je ook even toelichten wat de aanwijzingen zijn tegen JokersBrain?
 
Reactiescore
1.014
Ik check of er een link tussen jou en Anthraxx te leggen valt. Vandaar de vraag.

Wens je ook nog op mijn andere vragen in te gaan? Waarom is anthraxx in jouw lijstje wel goedje, maar ik niet? En op mijn verdenking heb je niets te zeggen?

Kan je ook even toelichten wat de aanwijzingen zijn tegen JokersBrain?
Simpelweg door het missen van speeder zn post over dat je bewezen goedje bent. Dus ja, je mag groen in mn lijstje.

Joker die ging volledig op speeder en vroeg ieder mee te doen. En heeft na de DL vanacht behoorlijk wat wanhopige posts gemaakt.

op wie ga jij dan @nonkel jos
 

Deleted User - 487970061

Guest
@nonkel jos, @altijd bezig : wat denken jullie van de reactie van jokersbrain op de lynch van speeder? Voor mij leek het te heftig, meer een wolf in het nauw dan een goedje.
 
Reactiescore
3.586
Iedereen zegt altijd wat een goede wolf ik ben.

Als je vind ik mij wolfs gedraag ven ik het al zeker niet. Ik heb überhaupt niet de indruk ik gisteren onder druk stond. Dus het argument dat ik in het nauw gedreven word is onzin.

Ik zat mis op Speeder maar vele die nu op mij wijzen volgden mij mee op Speeder. Dus zo slecht was mijn theorie niet? En ideaal voor een wolf om te volgen of mij hierop te pakken omdat ik het voortouw nam.

Verder zat ik er dus naast en daarom leg ik heel uitgebreid mijn redenaties uit zodat mensen mij begrijpen en niet hersenloos voor de easy way gaan. Het is mss opvallend maar dat is nu eenmaal mijn speelstijl. Sws neem ik straks nog een hoop mensen onder de loop die mij willen pakken. Ben nu het ideale wolven slachtoffer.
 
Reactiescore
3.586
@nonkel jos, @altijd bezig : wat denken jullie van de reactie van jokersbrain op de lynch van speeder? Voor mij leek het te heftig, meer een wolf in het nauw dan een goedje.

Dit is meer een argument dat voor mij pleit ipv tegen mij. De kans was groot Speeder lynch werd gisteren of vandaag doordat ik een goede theorie had en iedereen aanspoort mee te doen. Als ik wolf was wist ik dat Speeder goedje was en dat mensen mij daarop zouden aankijken dan zoals nu dus gebeurd. Risico's die een wolf niet neemt. Ik kon ook mijn goede theorie op Speeder geven en niet doordrukken en dagen lang op Speeder tunnelen.

Maar snap wel het voor wolven ideaal is om mij het voortouw te laten nemen zodat ik ook de blame krijg zodat de wolven in hun zetel kunnen zitten zonder risico's te lopen.

Ik weiger dit spel lynch te worden.
 
Reactiescore
1.577
Simpelweg door het missen van speeder zn post over dat je bewezen goedje bent. Dus ja, je mag groen in mn lijstje.

Joker die ging volledig op speeder en vroeg ieder mee te doen. En heeft na de DL vanacht behoorlijk wat wanhopige posts gemaakt.

op wie ga jij dan @nonkel jos

Goedjes, ik roep iedereen op Candiu te lynchen. Ik vraag haar twee keer om mijn verdenking te weerleggen, maar dat weigert ze gewoon te doen. Ik heb een wolf gevangen en vraag jullie vertrouwen.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik vraag niet voor niks wat de bewezen goedjes en meer ervaren mensen denken over jouw reactie :biggrin:
 
Bovenaan