Stelling van de dag

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Je vijand waar je mee afspreekt om voor een gedurende periode geen aanvallen uit te wisselen zodat focus op een ander vlak kan liggen.

dan ben je toch tijdelijk neutraal?
 
Reactiescore
1.226
dan ben je toch tijdelijk neutraal?

Ja weet ik niet, denk dat iedereen daar een andere invulling aan geeft. Voor mij is neutraal zijn; onpartijdig. Als je een NAP af moet spreken ben je per definitie niet op neutrale voet met deze partij. Is dan tijdens een NAP opeens deze partij "onpartijdig"geworden? Dat denk ik niet persoonlijk. Denk dat je wel kunt stellen dat de dreiging geneutraliseerd is voor de tijd dat de NAP geldt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling: De combinatie van een lage speed, aanwezig moraal en het gemiddeld hoge niveau op de wereld forceert spelers om te boosten/abusen/internen.
 
Reactiescore
1.145
Stelling: De combinatie van een lage speed, aanwezig moraal en het gemiddeld hoge niveau op de wereld forceert spelers om te boosten/abusen/internen.

Niet perse al denk ik dat als je geen moraal had gehad het wel wat had gescheeld gewoon omdat de edels dan daar wat makkelijker aan op waren gegaan.
Than again denk dat iedereen nog wel genoeg setjes vb heeft liggen om praktisch onbeperkt door te kunnen knallen dus had niet enorm veel uit gemaakt.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
2.444
Stelling: De combinatie van een lage speed, aanwezig moraal en het gemiddeld hoge niveau op de wereld forceert spelers om te boosten/abusen/internen.

Nee ben het met het merendeel niet eens, op de afgelopen hoge snelheid werelden werd er net zoveel aan boosten, abusen en internen gedaan. Op W69 werden er gigantisch veel boost account's gebruikt waarbij er als uitschieter Misbruik2punt0 was, waarbij er zo hard geboost werd dat en een hevige discussie omtrent de boost regels kwam. Op W71 werd er door (zover ik weet) voornamelijk door Hi Ho ontzettend hard geboost in de start van de wereld. Wat op zijn buurt heeft geleid tot een ban en een hele korte verandering in de regels omtrent boosten. Zelfs op de classic werelden wordt er met hele ladingen aan boost account's gestart.

Dus nee ik ben niet van mening dat de mate waarin dit gebeurd door de wereldinstellingen komt, maar het is in mijn ogen geheel afhankelijk van de community en het tw-team. Het merendeel van de spelers heeft eigenlijk geen bezwaar tegen boosten of hanteert een 'iedereen doet het dus ik ook' mentaliteit. Hoewel ik het er deels mee eens ben dat de aanwezigheid van moraal gedurende de hele wereld geen goed effect heeft op de wereld. Vind ik ook niet dat het abusen van moraalbrekers hier alleen aan te wijten is. Het starten met of hebben van een gehele stam aan MB's heeft niet alleen te maken met het moraal. Maar voornamelijk met dat spelers altijd maar harder en met minder moeite willen groeien.
 
Reactiescore
7.942
Hoe zou dat toch komen...? Kuchkuch roald kuchkuch PROEST warre? Ff ergens onder de tafel ofzo..?

Is het voor jou ook mogelijk om met dat beperkte verstand van je ook eens niet Imago ergens bij te betrekken? Ik snap dat dat lastig is voor je gezien je hele gedachtegang gefocust is op ons maar reageer aub eens serieus op de stelling in plaats van, zoals gewoonlijk, de tokkie uit te hangen.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Kijk de accounts waarop die heeft gespeeld. Zegt genoeg dat die werkelijk niks kan. Haha!
 
Reactiescore
1.226
Stelling: De combinatie van een lage speed, aanwezig moraal en het gemiddeld hoge niveau op de wereld forceert spelers om te boosten/abusen/internen.

Niet mee eens, zeker omdat je het hebt over "forceren". Wie forceert je dan?

Als je een wereld met lage speed en aanwezig moraal start dan weet je dat van te voren, vind je die instellingen niks? Dan moet je niet starten naar mijn mening. Zo is een classic voor mij over het algemeen veel te snel qua speed, heb ik simpel weg de tijd niet voor, ga ik dan ook niet starten. Maargoed een lage speed, je weet dan dat een clear bouwen bijvoorbeeld 14 dagen kost. Er zijn misschien genoeg spelers die bewust een wereld met een lage snelheid kiezen om naast een RL nog een beetje TW te kunnen spelen. Als er dan willens en wetens op elke mogelijke wijze geboost wordt (overmatig PP, veel internen, veel MB's) dan denk ik dat het spelplezier voor die groep aan spelers aanzienlijk verminderd wordt, en aangezien TW geen alternatief biedt raak je deze spelers kwijt.

Ik denk dat mensen doelbewust boosten, of het nou speed 1, 2 of 20 is. Dit om zo snel mogelijk in de mid/end game te komen. Waarom is mij een raadsel aangezien ik persoonlijk early/mid de leukste fase van het spel vind. Naar mijn mening vergt deze fase doorkomen ook meer tactisch inzicht en activiteit dan een end-game waar het een 1v1 is en om de week een massa gooien/verwerken is.

Als er in early/mid game goed geboost wordt dan heb je de beste kaarten als end-game aanbreekt en men dus het met wat minder activiteit aan kan. Ik zou dus stellen dat het een bewuste keuze is om op een bepaalde schaal te gaan boosten, wel kun je stellen dat het een domino effect is. De vijand doet het dus om ook maar enigzins mee te komen zul je zelf ook moeten. Anders heb je immers voor niks al die bosatlassen gekocht.

TLDR; niet eens met je stelling.
 
Reactiescore
2.386
Bedankt voor de tldr mvg
 
Reactiescore
1.585
Is het voor jou ook mogelijk om met dat beperkte verstand van je ook eens niet Imago ergens bij te betrekken? Ik snap dat dat lastig is voor je gezien je hele gedachtegang gefocust is op ons maar reageer aub eens serieus op de stelling in plaats van, zoals gewoonlijk, de tokkie uit te hangen.

Doe eens ff normaal tegen Chrisje :eek: zuurpruimpje.
 
Reactiescore
524
Is het voor jou ook mogelijk om met dat beperkte verstand van je ook eens niet Imago ergens bij te betrekken? Ik snap dat dat lastig is voor je gezien je hele gedachtegang gefocust is op ons maar reageer aub eens serieus op de stelling in plaats van, zoals gewoonlijk, de tokkie uit te hangen.
Jahoor, dit is mogelijk. Echter staat het onderwerp dan wel gelijk aan KaKaKa <3
 
Reactiescore
1.365
Is het voor jou ook mogelijk om met dat beperkte verstand van je ook eens niet Imago ergens bij te betrekken? Ik snap dat dat lastig is voor je gezien je hele gedachtegang gefocust is op ons maar reageer aub eens serieus op de stelling in plaats van, zoals gewoonlijk, de tokkie uit te hangen.
Kun je nog meer janken knul? Enigste wat jij kan volgens mij ;). En tis een serieuze reactie. Sinds dat ze gestart zijn is dat boosten sporadisch zo verboden. En hebben jullie toendertijd gewoon zoveel mogelijk geboost etc.. Dus lijkt mij logisch dat ik zo denk en geloof me jankebalnoob die mij zelfs nog n tokkie durft te noemen (ga er stuk om.), ik ben totaaal niet de enige die zo denkt knulletje.
 
Bovenaan