Stelling van de dag

Reactiescore
2.062
Spread weet ze allemaal wel uit te kiezen zeg. Is dit weer een slechte poging om Imago tot hetzelfde niveau te laten verlagen als Spread? Mijn god.

Ik speel niet eens in spread, dus weet niet wat je komt praten. Wijsneus
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
382
Denk dat spread en imago zich beiden kunnen schamen over hun af profilering als het een gehele pagina over persoonlijke aanvallen en niveau van het af gaat.

Of ze er dan wel of niet aan meedoen, mogen ze ipv dit aan te kaarten toch wel met iets hoogstanders komen als iedereen zich er zo aan ergert.
Ik vind het daarintegen zeer vermakelijk, dus ga geen enkele inspanning doen om het niveau te verbeteren :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Zijn ook altijd runners en noobs die zichzelf ‘boven’ het AF gedrag zetten. Niet serieus te nemen joh.
 

DeletedUser77755

Guest
Kan goed zijn, maar feit is dat zelfs zonder respect te moeten hebben je een discussie kan voeren.
Forum is zo weinig waard omdat er non stop geshitpost wordt, oneliners gesmeten worden en met modder gegooid wordt.
Zelfs op topics waar er geen negativiteit wordt gepost over de andere partij(en) wordt het steeds zo gedraaid dat er 2 paginas vol rommel achter een deftige/betere post komt. Hierdoor wordt het AF het meeste verziekt imo.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Zeker jammer dat het forum zo verziekt is, vooral omdat het zoveel potentie had. Je kan geen discussie meer voeren zonder dat er een “ja maar Spread” of “ja maar Imago” aan te pas komt. Ben het eens met de stelling.
 

DeletedUser81766

Guest
Als iedereen zich zo druk maakt om een slecht forum, waarom neemt niemand het initiatief om er dan verbetering in te brengen?

Pas geleden waren er aan alle kanten massa’s verstuurd en volop actie in de wereld, tot nu toe zijn daar weinig tot geen berichten over gepost met perspectieven van verschillende spelers. Zo zijn er nog wel meer goede onderwerpen en discussies om te voeren.

Een leuk forum begint bij jezelf, je bereikt het niet door te posten over hoe alles je tegenvalt.

Ten slotte zijn er meerdere posters die je met een korrel zout moet nemen, niet altijd overal zo een serieuze discussie van proberen te maken als je al kan inzien dat het nergens over gaat.


Stelling:

Gebrek aan wederzijds respect tussen de twee grootste partijen Spread en Imago is de reden dat op het AF van W73 geen fatsoenlijke en inhoudelijke discussie gevoerd kan worden.

Niet mee eens. Er word veel “getrolled” en op posts in gegaan alsof het serieus is. Verder zijn er zeker wel posts waar ik mijn vraagtekens bij heb, maar ik denk dat er veel te weinig initiatief word genomen tot goede posts.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Stelling:

Gebrek aan wederzijds respect tussen de twee grootste partijen Spread en Imago is de reden dat op het AF van W73 geen fatsoenlijke en inhoudelijke discussie gevoerd kan worden.

Niet eens, het gaat niet over wederzijds respect. Ik heb het forum de afgelopen tijd nu en dan eens meegelezen. Onderwerp van gesprekken (posts) zijn te alle tijde het probleem geweest. De posts gingen over zaken als internen, recruiteren, zaken die jan en alleman doen. De echte oorlog is nog lang niet begonnen: dat is hetgeen waar je normaal P&P op kunt berusten. Spread is hun cluster nog aan het versterken voordat ze op Imago gaan, en Imago doet hetzelfde. De een probeert de ander een slechte naam aan te brengen door van een microscopische kleine mug een olifant te maken en vervolgens erachter te komen dat het iets zodanig banaals was, dat ze het zelf ook doen.

Het gebrek aan respect is een logisch gevolg hiervan: de inhoud slaat nergens op, dus gaat men op de persoon in.
 
Reactiescore
69
Stelling: forummoderators moeten harder optreden tegen offtopic reacties. Goed voorbeeld (vind ik zelf) hiervan is het top/flop stammen topic waar alleen maar gehuild wordt op elkaar
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487971522

Guest
Stelling: stammoderators moeten harder optreden tegen offtopic reacties. Goed voorbeeld (vind ik zelf) hiervan is het top/flop stammen topic waar alleen maar gehuild wordt op elkaar

Wat is een stammoderator? Is dat nog steeds een ding in noob stammen? Net zoals een teltopic en het 3 woorden spel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.226
Stelling:

Met het huidige terrein en daarbij behorende samenwerkingen van Spread - MB's/stammen in de rim, en de stam -AIE- in de rug van imago - kan Spread relatief makkelijk, zonder ook maar echt enige tegenslag gehad te hebben richting de 51% edelen, doormiddel van deze lijn vast te houden en de rim helemaal op te edelen. Hieronder geïllustreerd met een kaartje.

5e9cf142b4addd89c585d1cc0fa60895.png

aacb065d3c56fe79d9860eeeb65ca498.png
 
Reactiescore
7.918
In theorie zou het mogelijk zijn, echter vermoed ik dat TW de wereld niet sluit indien er nog 2 actieve stammen aanwezig zijn.
 
Reactiescore
1.647
Stelling:

Met het huidige terrein en daarbij behorende samenwerkingen van Spread - MB's/stammen in de rim, en de stam -AIE- in de rug van imago - kan Spread relatief makkelijk, zonder ook maar echt enige tegenslag gehad te hebben richting de 51% edelen, doormiddel van deze lijn vast te houden en de rim helemaal op te edelen. Hieronder geïllustreerd met een kaartje.

5e9cf142b4addd89c585d1cc0fa60895.png

aacb065d3c56fe79d9860eeeb65ca498.png

Hangt er vanaf of die lijn ook daadwerkelijk 51% beslaat. Zo op het oog neigt het meer naar 45%
 
Reactiescore
1.367
In theorie zou het mogelijk zijn, echter vermoed ik dat TW de wereld niet sluit indien er nog 2 actieve stammen aanwezig zijn.

W70 sloten ze ook gewoon. En werelden met geheimen of andere bende sluiten ze ook zonder pardon, zelfs als er meerdere kanshebbers lijken te zijn.
Starten levert waarschijnlijk veel meer op voor inno.
Verwacht dus dat ze gewoon sluiten.
 
Bovenaan