Stelling van de dag

Reactiescore
2.444
Stelling:

Door de snelle groei van Spread zal de coalitie Imago/POV de stam Pit erbij vragen om een sterk blok van 3 te vormen om de groei van Spread af te remmen. Ook al zou dit de wereld volledig uit balans brengen.

Je zou de stelling om kunnen draaien naar het: dat het aantal samenwerkingen dat Spread aangaat of probeert aan te gaan de wereld volledig uit balans brengt.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Je zou de stelling om kunnen draaien naar het: dat het aantal samenwerkingen dat Spread aangaat of probeert aan te gaan de wereld volledig uit balans brengt.

Bij stelling van de dag is het de bedoeling dat er maar 1 stelling op een dag komt. Die stelling die jij nu aanhaalt kan evt morgen besproken worden. Voor de rest wou ik alleen maar een poging doen om dit topic nieuw leven in te blazen ook deels doordat Roald in zijn GA lijst aanhaalde dat Pit pas later zal vallen dan Spread of Imago.
 
Reactiescore
735
Je zou de stelling om kunnen draaien naar het: dat het aantal samenwerkingen dat Spread aangaat of probeert aan te gaan de wereld volledig uit balans brengt.
Bam, we moeten het wel gelijk weer zo draaien dat Spread aangepakt wordt, focus focus!
Kom dan gewoon netjes met je eigen stelling, nadat hier over uitgesproken is;)
 
Reactiescore
454
Stel spread gooit binnekort een goeie massa op imago waardoor er daar ineeens een klap valt ben ik er van overtuigd dat er zeker wel gekeken gaat worden naar een 3 strijd
 
Reactiescore
3.457
Dus nee ik denk niet dat er snel een drieblok zal komen jegens Spread.
Dit is een typisch Roald uitspraak die alle kanten op kan gaan hè?
Niet snel kan gewoon een ja betekenen : p
 
Reactiescore
454
Ik zal als imago zijnde naar de mods stappen en vragen of er een award gemaakt kan worden net zoals dat met de snipe 2020 is enzo
Maar dan wie is de beste interner 2020
Weet zeker dat met stemmen de pret dan niet op kan bij de imago leden om toetelichten wie volgens hun het beste internt
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zal als imago zijnde naar de mods stappen en vragen of er een award gemaakt kan worden net zoals dat met de snipe 2020 is enzo
Maar dan wie is de beste interner 2020
Weet zeker dat met stemmen de pret dan niet op kan bij de imago leden om toetelichten wie volgens hun het beste internt

100% Duimhoofd
 
Reactiescore
1.226
Zo ga je van een goeie stelling van de dag
Naar alweer over internen..

Ik zal als imago zijnde naar de mods stappen en vragen of er een award gemaakt kan worden net zoals dat met de snipe 2020 is enzo
Maar dan wie is de beste interner 2020
Weet zeker dat met stemmen de pret dan niet op kan bij de imago leden om toetelichten wie volgens hun het beste internt

Je gaat wel makkelijk mee met menigte zeg :redface:
 
Reactiescore
382
Wie zegt trouwens dat al die mb's geinternd gaan worden? Op w44 hebben wij de mb's van het begin tot het eind gehouden en uiteindelijk in de stam geïnvite als beloning voor hun goede werk gedurende de hele wereld. Nou is dat hier niet mogelijk, maar dat ze er tot het eind blijven is wel mogelijk. Kans is groot dat er wel eens eentje stopt ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze allemaal geïnternd gaan worden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Stel spread gooit binnekort een goeie massa op imago waardoor er daar ineeens een klap valt ben ik er van overtuigd dat er zeker wel gekeken gaat worden naar een 3 strijd

Goed verhaal. Volgens mij is het uberhaupt behoorlijk logisch dat ieder account een toekomst wilt behouden en iedere stam zich zal willen meten aan andere stammen.

Als Spread valt door Imago, zal Spread bij Pit willen gaan.
Als Pit valt door Imago en Spread, zullen de spelers naar Imago/Spread willen.
Als Imago valt door Spread, zullen de spelers naar Pit willen gaan.

Waarom denk je dat ik laatst Pit neerzette als een stam met evengoede of betere kaarten dan Imago en Spread? ALS ze overleven, zijn ze de meest geliefde stam om te joinen. Spreaders zullen niet naar Imago willen en andersom ook niet. Tenzij Pit ineens de véél grotere partij zou worden, dan kan zelfs dat veranderen in sommige gevallen.

Jij bedoelt met een 3 strijd een alliantie Pit, POV en Imago veronderstel ik, wat het dus een tweestrijd maakt met één drie-stam-alliantie. Maar die gaat er dan ook niet komen hoor, dat bondgenootschap zal massaal fuseren gaan betekenen een reductie tot 15 accounts oid.
 
Reactiescore
454
Maar een 2 strijd kan het volgens jou dan nooit worden want als je van 3 stammen 1 stam gaat maken om een 2 strijd te behalen tussen pov pit imago met 15 accies ga je veel moeten internen wat tegen jou principes ingaat

Dus zal dit grote kans een 3 strijd blijven
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Het zal hoe dan ook een tweestrijd worden. Er is nog nooit een wereld geëindigd in een driestrijd. Überhaupt heb je op deze wereld 51% nodig (een vaak veel meer dan dat), wat inhoud dat de andere partijen maximaal 24% ieder kunnen beheren. Dan spreek je niet eens meer van een driestrijd aangezien de ene partij groter is dan beide anderen. Daarbij zouden die 2 partijen van 24% dan kapot dom zijn aangezien ze in één stam meer kans maken en een verlenging kunnen aanvragen bij inno.

Momenteel is er een drie strijd, Pit - Imago - Spread en dan nog POV dat er tussen in zit. Maar die driestrijd zal niet oneindig aanhouden. Een van de stammen zal eerst vallen en zodra die valt zullen de overlevers aansluiting zoeken bij een van de andere stammen. Speel je ooit wel eens een wereldje uit? Elke wereld eindigt namelijk precies hetzelfde en je ziet gewoon patronen elke wereld weer zonder uitzonderingen.
 
Reactiescore
2.444
Bam, we moeten het wel gelijk weer zo draaien dat Spread aangepakt wordt, focus focus!
Kom dan gewoon netjes met je eigen stelling, nadat hier over uitgesproken is;)
Bij stelling van de dag is het de bedoeling dat er maar 1 stelling op een dag komt. Die stelling die jij nu aanhaalt kan evt morgen besproken worden. Voor de rest wou ik alleen maar een poging doen om dit topic nieuw leven in te blazen ook deels doordat Roald in zijn GA lijst aanhaalde dat Pit pas later zal vallen dan Spread of Imago.

Ik had weinig tijd om te reageren, het was niet mijn bedoeling een nieuwe stelling te geven maar juist om ermee te reageren op de huidige.

Ik ben het ermee eens dat een samenwerking tussen drie stammen de wereld uit balans zou brengen. Maar ik ben het er niet mee eens dat dit zal gebeuren, mede doordat de stammen Pit en Imago dan een geheel front vastleggen en dat is iets waar de spelers in die omgeving simpelweg geen trek in zullen hebben. Wie heeft er als front account nou zin om maandenlang alleen maar clears te doneren en zelf niet tot nauwelijks tw te spelen, alleen doordat er een stam door middel van een harde groei en meerdere samenwerkingen een overmacht heeft gecreëerd? Daar spelen wij in ieder geval niet het spelletje voor.

Maar om even door te gaan op je stelling, stel er komt een samenwerking tussen die drie partijen dan komt dit niet door de harde groei van Spread zelf. Maar wijt ik dit eerder aan de in het verleden en heden gebruikten samenwerkingen om spelers en/of stammen weg te werken of door de meest recente zoektocht naar het creëren van een nog grotere overmacht tegenover Pit. Want Spread probeert op bepaalde plekken de wereld al dusdanig uit balans te trekken, elke vorm van reactie heeft Spread dan ook eerder aan zichzelf te danken dan dat dit te wijten is aan andere partijen, maar goed dat is mijn mening.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Het zal hoe dan ook een tweestrijd worden. Er is nog nooit een wereld geëindigd in een driestrijd. Überhaupt heb je op deze wereld 51% nodig (een vaak veel meer dan dat), wat inhoud dat de andere partijen maximaal 24% ieder kunnen beheren. Dan spreek je niet eens meer van een driestrijd aangezien de ene partij groter is dan beide anderen. Daarbij zouden die 2 partijen van 24% dan kapot dom zijn aangezien ze in één stam meer kans maken en een verlenging kunnen aanvragen bij inno.

Momenteel is er een drie strijd, Pit - Imago - Spread en dan nog POV dat er tussen in zit. Maar die driestrijd zal niet oneindig aanhouden. Een van de stammen zal eerst vallen en zodra die valt zullen de overlevers aansluiting zoeken bij een van de andere stammen. Speel je ooit wel eens een wereldje uit? Elke wereld eindigt namelijk precies hetzelfde en je ziet gewoon patronen elke wereld weer zonder uitzonderingen.

Je punt is?
De logica die je uitlegt snapt iedereen wel. Het idee van een driestrijd is natuurlijk ook iets wat niet oneindig door blijft gaan tot de wereld voorbij is. Je begint een WK voetbal ook met 32 clubs en 2 daarvan halen de finale. Dat is op TW onvermijdelijk. Maar een driestrijd kan echter wel lang voortduren, en soms heb je nog weleens driestrijden waar iedereen elkaar aanvalt. De werelden zijn helaas niet zo groot waardoor men snel één van die stammen weet te breken en zodoende wordt het in de praktijk altijd wel in een indirecte 2v1 gestuurd, mits er geen afspraken worden gemaakt.
 
Reactiescore
18
Wie zegt trouwens dat al die mb's geinternd gaan worden? Op w44 hebben wij de mb's van het begin tot het eind gehouden en uiteindelijk in de stam geïnvite als beloning voor hun goede werk gedurende de hele wereld. Nou is dat hier niet mogelijk, maar dat ze er tot het eind blijven is wel mogelijk. Kans is groot dat er wel eens eentje stopt ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze allemaal geïnternd gaan worden.

Een wereld zoals w44 gaat er niet meer komen denk ik. Helaas.
 
Bovenaan