[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
3.586
Ik ga mij vandaag onthouden bij de stemming. Ik heb het tot hier toe te weinig gevolgd om serieus iemand, met degelijke argumentatie, te verdenken en daarbij heeft niemand baat bij een loze meeloopstem.

E: ik beloof echter morgen meer aanwezig te zijn, no worries.

Liever een meeloop stem dan geen stem. Zou dus altijd pleiten voor te stemmen al heb je geen idee, daar haal ik alvast meer informatie uit dan iemand die niet stemt.
 
Reactiescore
1.014
Jammer trouwens, dat niet iedereen online is gekomen..
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ja maar je stem is nog steeds te laat. Ik kon niet plaatsen want er waren nieuwe berichten.
Mis daarnaast ook nog een hoop stemmen, best vreemd :/
 
Reactiescore
723
Ging toen gelijk op hem met een lynch stem, dus harder dan dat ik nu op Riprobin ging.
Niet alles is hetzelfde. Kan zijn e. Als jij geen wolf blijkt, is anthraxx of fam de volgende voor mij om in het oog te houden.
Ma ik heb nu gewoon eens een goed gevoel op dag 1. Dus laat me.
 
Reactiescore
3.586
ja tief op het was maar een paar seconden

DL is DL. Beter ook niet last minute nog een stem plaatsen want dat vind ik verdacht. Zeker als AB wolf blijkt zie ik er een tactiek in, als medewolf net na de DL posten, doen alsof je het niet wist en je bent bewezen want je ging mee op een wolf.

Sterk spel.
 
Reactiescore
1.707
Dat is gewoon mijn enthousiasme en proberen een beetje grip op het potje te krijgen.

licht autistisch hier, zie graag structuur, verbanden en relaties tussen dingen. Maar dan is dag 1 van dit spel echt niet mijn ding:cool::p

Altijd bezig viel mij al op, Jo Han ook. En nu nog meer omdat hij zo makkelijk om simeco mee gaat.
Ik zou graag een relatie en verband tussen ons zien
 
Reactiescore
421
DL is DL. Beter ook niet last minute nog een stem plaatsen want dat vind ik verdacht. Zeker als AB wolf blijkt zie ik er een tactiek in, als medewolf net na de DL posten, doen alsof je het niet wist en je bent bewezen want je ging mee op een wolf.

Sterk spel.

Tenzij het de beslissende stam was natuurlijk????
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan