[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.014
Dat is gewoon mijn enthousiasme en proberen een beetje grip op het potje te krijgen.

licht autistisch hier, zie graag structuur, verbanden en relaties tussen dingen. Maar dan is dag 1 van dit spel echt niet mijn ding:cool::p

Altijd bezig viel mij al op, Jo Han ook. En nu nog meer omdat hij zo makkelijk om simeco mee gaat.
 
Reactiescore
421
Ik vind het gewoon raar, dat je binnen 20 minuten je stem wijzigt. Alsof een stemwijziging de afweging voor jou ineens anders maakt. Ondanks je aankondiging is dat vreemd.
 
Reactiescore
1.014
Dat geeft gewoon aan dat hij gelukkig niet goed heeft nagedacht over het plaatsen van een stem op mij.

elke andere onderbouwing voor iemand anders, moeten we dus ook de 1e 20 minuten met een korreltje zout nemen.
 
Reactiescore
723
Ik vind het gewoon raar, dat je binnen 20 minuten je stem wijzigt. Alsof een stemwijziging de afweging voor jou ineens anders maakt. Ondanks je aankondiging is dat vreemd.
Ik las de post van jokersbrain 8min voor de mijne pas nadat ik had gepost, ik had eigenlijk al beetje verwacht dat dat die ging switchen.
 
Reactiescore
61
Altijd Bezig
Volgens mij is AB een slechtje, ik ben nog nooit zo zeker geweest op een eerste dag als nu.
Mijn eerste aanzet naar hem was de stem op Riprobin samen met anthraxx en fam.

Eerst heb ik naar fam gekeken geeft me in eerste zicht een goedjesgevoel.
Dan ben ik naar AB gaan kijken en voor mij lijkt het een beetje alsof hij anders speelt.


Terwijl AB vorige potjes niet zo sterk uit de bocht komt de eerste dag, komt hij nu wel heel sterk uit de bocht.
Zijn stem komt ook slechts na anderen hun stem op riprobin om niet als eerst te zijn.
Heb jij vorig potje wel meegespeeld of opgelet @miketijger ?
Ging daar op dag 1 harder op @Sule Silmad dan daat ik nu op @Riprobin ging.
 
Reactiescore
421
@jokersbarin: dat is wat ik namelijk ook als wolf doe:

- Mijn grootste verdenking richten op iemand die door vrijwel geen enkele andere speler verdacht wordt (in jouw geval Candiu)
- Niet meedoen in het initiatief richting de speler die het meest verdacht wordt. Lees jouw bewoording: "Ook altijd bezig wil ik best op meegaan".

m.a.w. je 'main suspect' wordt niet gelyncht, dus de rol van die speler (Candiu in jouw geval) blijft onduidelijk: spelers kunnen je daar niet op afrekenen. En je hoeft ook geen verantwoordelijkheid te nemen voor altijd bezig omdat je "best mee wilde gaan", maar geen initiatief neemt.
 
Reactiescore
1.014

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.030
Ik ga mij vandaag onthouden bij de stemming. Ik heb het tot hier toe te weinig gevolgd om serieus iemand, met degelijke argumentatie, te verdenken en daarbij heeft niemand baat bij een loze meeloopstem.

E: ik beloof echter morgen meer aanwezig te zijn, no worries.
 
Reactiescore
1.278
wat is de stand? Geen zin in een loze lynchstem van mezelf op een speler die er niet uit gaat.
 
Reactiescore
723
Inderdaad en jou argument om op mij te stemmen is dat ik niet sterk uit de bocht kwam in vorige potjes.
Een argument die ik nu weerleg, zou het dan kunnen dat ik nu ook goedje ben, en dit mijn manier van spelen is op dag 1?
Ik weet niet exact meer hoe hard je op sule ging, maar ik heb me vooral gebaseerd op waarom er op robin wordt gestemd en dit wat vergeleken met Meister vorig potje, toen bleek 50% daarvan een wolf te zijn. Tussen fam, anthraxx en jij vind ik dat jij de wolf bent.
 
Reactiescore
1.014
Ik zet mijn stem op johan
 
Reactiescore
3.586
@jokersbarin: dat is wat ik namelijk ook als wolf doe:

- Mijn grootste verdenking richten op iemand die door vrijwel geen enkele andere speler verdacht wordt (in jouw geval Candiu)
- Niet meedoen in het initiatief richting de speler die het meest verdacht wordt. Lees jouw bewoording: "Ook altijd bezig wil ik best op meegaan".

m.a.w. je 'main suspect' wordt niet gelyncht, dus de rol van die speler (Candiu in jouw geval) blijft onduidelijk: spelers kunnen je daar niet op afrekenen. En je hoeft ook geen verantwoordelijkheid te nemen voor altijd bezig omdat je "best mee wilde gaan", maar geen initiatief neemt.

Nou, als je zo graag mijn hele beredenering wilt horen. Zal ik deze nu geven.

Ik heb atm niet echt een idee maar moet nu eenmaal een lynch zetten en liefst niet vlak voor de DL. Ik twijfelde tussen AB en Candiu. Mijn lichte voorkeur ging voor Candiu.

Toen kwam Miketijger met zijn lynch op AB en waarin hij vertelde dat al enkele stemmen op Riprobin stonden. Daarbij stelde ik vast dat mijn stem op Candiu geen rol van betekenis zou gaan spelen en ik dus beter op mijn andere verdachte AB kon gaan die dus ook al een lynch stem had.

Daarbij heb je de factor van die zero rol dat we zo min mogelijk gespreid moeten stemmen wat een bijkomende reden was om te veranderen naar AB.

Als AB goedje blijkt of RipRobin slechtje blijkt zullen mensen naar mij kijken maargoed dat zien we straks dan wel weer. Wie niet waagt niet wint, same kan ik zeggen over mensen die op Riprobin gaan en niet op AB als Riprobin goedje is en AB slechtje blijkt. Het is dag 1, niemand van de goedjes heeft enig idee, dingen kunnen goed voor je uitpakken of slecht. Maakt mij niet meteen een wolf, maar zou zeker begrijpen mensen mij nauwer in de gaten houden dan.
 
Reactiescore
61
Ik weet niet exact meer hoe hard je op sule ging, maar ik heb me vooral gebaseerd op waarom er op robin wordt gestemd en dit wat vergeleken met Meister vorig potje, toen bleek 50% daarvan een wolf te zijn. Tussen fam, anthraxx en jij vind ik dat jij de wolf bent.
Ging toen gelijk op hem met een lynch stem, dus harder dan dat ik nu op Riprobin ging.
 
Bovenaan