[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Deleted User - 487970061

Guest
Aankondiging

Liefste dagboek

Ik ben benieuwd naar wat er vanavond staat te gebeuren! Het valt me wel op dat er in de groep eentje @altijd bezig is met vanalles, maar niet echt met het kamp zelf. Volgens mij moet hij opletten dat de spelleiding hem niet vervangt wegens inactiviteit.

Groetjes
Heb je een blik vervangers of heeft ab een belangrijke rol? Gezien de sowieso vervangen...
 
Reactiescore
534
Ik snap oprecht niet waarom niet meer mensen Sule Silmad aan de tand voelen.

Noemt hier Vvhaaren goedje, zet zijn BM stem op hem en een dag later zelfs zijn lynchstem op. Opeens compleet gedraaid.

Dit soort uitspraken, niet alleen bij Sule Silmad trouwens, wekken bij mij argwaan op. Dit is iets zeggen om het zeggen. Voegt vrijwel weinig toe en doet dus lijken alsof je het jammer vind.

Vervolgens zie ik al 3x dat Sule Silmad mensen aanzet om te gaan hinten/claimen naar hun rol. Dat mag niet volgens de regels. Extra goedjes dood zou goed uitpakken voor de wolven.




Verder nog het heel actief weergeven van de lynchlijst op dag 1 en vervolgens geen weerwoord hebben op het punt dat ik zei dat hij infectiewolf zou kunnen zijn. Die kan volgens de instellingen op ieder moment infecteren. Als hij dus weet dat hij de lynch is, gaat hij snel iemand infecteren mocht hij gelyncht worden. Vandaar dat het zeer verdacht is om lynchlijstjes bij te houden.
Daarnaast is hij nog gered van de lynch in de laatste 12 minuten door stemmen van Materlotti, Speeder en The Selfmade Man. Nu verdedigt en volgt hij Materlotti met zijn aanval op Westkip (onbegrijpelijk voor mij waarom Westkip). Zou dus goed kunnen dat Materlotti en Sule Silmad samen wolf zijn. Speeder verdenk ik niet zo momenteel maar The Selfmade Man weer wel.

Je zegt hier nogmaals wat je allemaal al hebt gezegd, maar mijn verdediging ga je niet op in. Zolang je daar niet eerst fatsoenlijk op reageert kan niemand je serieus nemen.
 
Reactiescore
1.704
yube aub niet spreiden dat is enkel in het voordeel van de wolven.
volg gewoon netjes mee op materlotti dan komt sule eventueel later wel na speeder en cmegers
 
Reactiescore
1.804
Heb je een blik vervangers of heeft ab een belangrijke rol? Gezien de sowieso vervangen...
Heb nog 1 vervanger klaarstaan. Als die op is valt men dood. Staat dus los van de rol.
 

Deleted User - 487971361

Guest
yube aub niet spreiden dat is enkel in het voordeel van de wolven.
volg gewoon netjes mee op materlotti dan komt sule eventueel later wel na speeder en cmegers
Maar Sule is de infectiewolf, al zal die al wel hebben geinfecteerd op dag 1 natuurlijk. Ben bereid te switchen naar Materlotti als die in de race is iig.
 
Reactiescore
3.586
Maar Sule is de infectiewolf, al zal die al wel hebben geinfecteerd op dag 1 natuurlijk. Ben bereid te switchen naar Materlotti als die in de race is iig.

Materlotti heeft al 3 lynch stemmen atm. Sule 1 en dat ben jij.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Materlotti heeft al 3 lynch stemmen atm. Sule 1 en dat ben jij.
En het is nog (minstens) 4 uur voor de deadline, er kan nog van alles gebeuren. Ik ga niet meteen switchen.

En ik denk niet dat er een koppel inzit. Anders had dat wel bij de rollen gestaan.
 
Reactiescore
999
Goed ga maar gerust verder op mij, geen enkel probleem. Ik heb echt al duizend keer aangegeven dat ik zondag niet veel tijd had en daarom een meeloop stem moest doen. Sorry dat ik een privéleven heb en tot en met zondag in de ardennen zat.

Ik blijf erbij dat Sule voor mij niet per se verdacht is omdat hij VV haaren als mop tot BM stemde en ook niet omdat hij zei dat vvhaaren een wolf was door zijn fouten in het vorige spel.

Dat lijken mij net allemaal argumenten dat Sule eerder een roekeloos spelend goedje is maar goed, ik ben niet zeker dat hij goed is dus je weet maar nooit. Ik vond op dat moment Meister meer verdacht spelen dan Sule en in the end heb ik gewoon gelijk gehad want Meister was welp.

Ik kan dit momenteel echt niet op een andere manier inschatten dan een vol offensief van de wolven om normaal gezien goed spelende goedjes eruit te kegelen zonder ze onsportief te moeten lunchen.
 
Reactiescore
534
Prima Sule Silmad. Dan ga je er niet op in.

Je gaat niet in op mijn berichten, maar verwacht vervolgens wel dat ik keer op keer dezelfde verdediging type waar jij vervolgens weer niet op in gaat. Je schiet elke keer dezelfde losse flodder. Er gaat niemand op in (behalve ik), dus je doet maar weer exact hetzelfde. Het word wat eentonig.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Je gaat niet in op mijn berichten, maar verwacht vervolgens wel dat ik keer op keer dezelfde verdediging type waar jij vervolgens weer niet op in gaat. Je schiet elke keer dezelfde losse flodder. Er gaat niemand op in (behalve ik), dus je doet maar weer exact hetzelfde. Het word wat eentonig.
Ik ben op al je berichten ingegaan. Vanaf het moment dat ik je infectiewolf noemde ben jij gestopt met reageren.
 

DeletedUser40402

Guest
Jongens, ik denk echt dat we Mike eruit moeten krijgen. Glenn heeft op de vorige pagina dubieuze posts naar boven gehaald, waarin Mike opnieuw precies spreekt alsof hij wolf is. Je zou bijna denken dat hij het express doet.

Wat ik hier niet zo aan snap is dat je gisteren Mike al verdacht vond. Waarom pak je dan niet direct door maar post je eerst nog dit en wacht je tot ik mijn stem op hem plaats?

Buiten mij, wie verdenk je nu nog?

Westkip en vvharen lijken me ook slecht.

Westkip:
Vooral die onmiddellijke en gemakkelijke aanval op miketijger springt er voor mij eerlijk gezegd uit. Het lijkt wel alsof hij als wolf denkt: "mooi zo, gisteren lekker veel goedjes eruit geknald dus laten we maar snel en impulsief op miketijger springen". Ik zag ook dat er direct een paar gevolgd waren dus ofwel zijn dat gemakkelijk meeloopstemmetjes, want het blijft mij een raadsel waarom miketijger überhaubt zo verdacht is.

Als je westkip hier verdacht vind puur omdat hij op miketiger gaat, waarom ben ik dan niet verdacht voor je aangezien ik nog impulsiever (jouw woorden) op mike spring?

Ook nu pak je er makkelijke targets uit,

Ik zie dit vaak bij jou terugkomen. Waarom is het zo slecht eens om makkelijke targets te gaan? Ook de makkelijke targets kunnen wolf zijn. Sterker nog, statistisch gezien is er een grotere kans dat er meer makkelijke targets dan moeilijke targets wolf zijn. Door keer op keer de mondige spelers er uit te halen is het natuurlijk makkelijker om in het eindspel de anderen je wil op te leggen...

Jezus wat een makke lammetjes lopen d’r hier rond. Anthraxxol ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar zo? Ik maak een post waarin ik naar je vraag WAAROM je op scmegers stemt, vervolgens in m’n post daarna laat ik alleen je post ziet die er toe doen wat betreft DATZELFDE ONDERWERP. Dan doet het er toch niet toe wanneer jij poep of pies zegt of een scheet laat? Dan doet het er toch ALLEEN maar toe wanneer JIJ een post maakt over DAT ONDERWERP. Waarom zit je zo op mij te tunnelen om de reden dat ik zaken die totaal NIET VAN BELANG zijn wat betreft die/dat verdenking van jou/onderwerp weglaat? Voorgaande keren als ik het duidelijk aan je heb uitgelegd zeg je er niks op en blijf je er maar op het eerste door hamert. Dit is het laatste wat ik hier vuil aan ga maken. En mocht je er op doorgaan vermoed ik bijna dat er een anonieme beuk in het spel is gestopt want je raaskalt en zit in een tunnel richting Mongolië waar ik je al meerdere stopstations heb aangeboden maar die heb je allemaal genegeerd tot nu, dit is de laatste? @anthraxxol @Sule Silmad

Wat is dat voor gespeeld gefrustreerd worden? Heb je soms gelezen in vorige potjes dat spelers die gefrustreerd reageren vaker goedjes zijn en wil je dat nu ook proberen doen?

gisteren niet meer van gekomen zoals jullie wel gemerkt zullen hebben, zal maar beginnen met de verdenking van antra op mij.

Waar gaat het dus allemaal om, om mijn post over wie de BM zou moeten zijn. De post er vlak voor heb ik er ook bij gezet omdat deze ook van belang is, aangezien ik die pas kon zien nadat ik mijn BM stem plaatste.




Wat kan ik hier over vertellen, wel wat er in het bericht staat... Als jullie me echt niet kunnen volgen, over dat CI een goeie wolvenvanger is, en dat Time ook vaak goed zit, maar doordat hij geen argumenten geeft nooit genoeg mensen overtuigt om mee te gaan in zijn visie. Bekijk dan eens potje "biggetjes van wakkerdam" één van de laatste potjes waarin ik meespeelde.
Bekijk het als volgt, iedereen maakt constant verbanden op zoek naar wolven, en houd het in gedachten wanneer iemand een verdachte post maakt,
sommigen zijn hier erg goed in en halen er op die manier bijna altijd de wolven uit, de befaamde wolvenvangers.
Maar het ding is, je kan als het je vaakt lukt om wolven te vangen, kan je twee dingen doen, je kan je verbanden en verdachte posts van andere mensen zelf gaan posten en er uitleg bij plaatsen, met als nadeel dat de persoon die de fout maakte er rekening mee kan houden en op kan inspelen maar met als voordeel dat iedereen zich ook bewust is van de reden waarom die andere speler verdacht is. CI was voor mij zo'n soort speler.
Of je kan het allemaal voor jezelf houden, 's avonds op een wolf stemmen, maar niemand overtuigen om mee er op te stemmen. Voor mij was Time zo'n speler.

Toen ik de post echter plaatste, zie ik Time zijn post met vraag aan Lyonn. Die post van Lyonn was een verdachte post, en doordat Time erop reageerde in plaats van het voor zichzelf te houden plaatst Time zichzelf dus in de eerste categorie in plaats van de tweede, aangezien ik lang niet meer gespeeld heb besluit ik dus in de toekomst time het voordeel van de twijfel te gunnen dat hij tegenwoordig op een andere, in mijn ogen betere manier speelt.



Ik was initieel niet van plan te zeggen dat ik zie dat time tegenwoordig anders speelt, maar aangezien time het uitdrukkelijk zegt, besluit ik dus maar even te posten dat ik inzie dat hij niet meer speelt zoals een maand terug. Vandaar dus de volgende post.



En hier komt dan anthraxxol zijn zogenaamde vangst.



Deze post lees ik nog voor mijn lange inactiviteit (mijn oprechte excuses, het is echt druk) Maar ik vind deze post niet eens de moeite om op te reageren. Voor mij betreft gewoon een trol post, antra maakt constant zo'n inhoudsloze posts (dit deed hij al tijdens mijn laatste potje voor mijn lange examen-afwezigheid) . Dus besluit hem gewoon te negeren.

Nu ik echter terug ben merk ik dat hij dit is blijven posten, dus daarom hier maar even mijn uitleg voor je @anthraxxol

Oke, nu heb je wel allemaal mooi gereageerd waarom je geen wolf zou zijn, maar wie is het dan wel volgens jou?
 
Reactiescore
1.534
Wat ik hier niet zo aan snap is dat je gisteren Mike al verdacht vond. Waarom pak je dan niet direct door maar post je eerst nog dit en wacht je tot ik mijn stem op hem plaats?.......
Westkip en vvharen lijken me ook slecht.



Als je westkip hier verdacht vind puur omdat hij op miketiger gaat, waarom ben ik dan niet verdacht voor je aangezien ik nog impulsiever (jouw woorden) op mike spring?



Ik zie dit vaak bij jou terugkomen. Waarom is het zo slecht eens om makkelijke targets te gaan? Ook de makkelijke targets kunnen wolf zijn. Sterker nog, statistisch gezien is er een grotere kans dat er meer makkelijke targets dan moeilijke targets wolf zijn. Door keer op keer de mondige spelers er uit te halen is het natuurlijk makkelijker om in het eindspel de anderen je wil op te leggen...



Wat is dat voor gespeeld gefrustreerd worden? Heb je soms gelezen in vorige potjes dat spelers die gefrustreerd reageren vaker goedjes zijn en wil je dat nu ook proberen doen?



Oke, nu heb je wel allemaal mooi gereageerd waarom je geen wolf zou zijn, maar wie is het dan wel volgens jou?

Wat is dit voor interessante lange quote post. Heb je soms gelezen uit eerdere potjes dat mensen die vaker interessante lange quote posts maken vaak goedjes zijn?..... Stel zo'n soort vraag eens aan jezelf, wat moet je hiermee?

Kunnen we gewoon weer op de inhoud over gaan bvd? Of zijn Antraxx en Glenn in den spirituele werelden?

edit: extra zin om post kracht bij te zetten, 2; alsnog op mobiel deed ie t niet???
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Zag deze lijstjes vorig potje ontstaan, leek me wel leuk en wellicht interessant voor nu of later.

2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men

7. Anthraxxis
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig
19. miketijger

20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn

23. chmeger
24. Yube

Groen = Goedje
Blauw = Neutraal
Oranje = Hou ik in de gaten
Rood = Verdacht
Paars = Totaal onnozel weet niet zo goed wat ik er van moet vinden
 
Reactiescore
1.534
1. Sule
2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
7. Anthraxxol
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig

19. miketijger
20. Materlotti

21. Candiu
22. Lyonn
23. chmeger

24. Yube
 
Reactiescore
1.704
2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
7. Anthraxxis
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmeger
24. Yube

zwart= ik had er geen zin meer in
 
Reactiescore
1.534
2. Speedje
3. Westfrontkip
4. JokersBrain
5. The self-made men
7. Anthraxxis
9. Riprobin
10. famdecibert
11. schoenenwinkel vvharen
13. Hlenn
16. Altijd bezig
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmeger
24. Yube

zwart= ik had er geen zin meer in
Waarom neem je Sule niet op in deze lijst? Past dat wellicht niet in je straatje?
 
Reactiescore
1.704
oh ik heb gewoon de post van sule gekopieert. was me niet eens opgevallen dat hij er niet tussen stond. zeer verdacht dat hij zichzelf niet eens goedje noemt?
 
Bovenaan